Vasen silmäluomi nykii jatkuvasti
Siis ihan koko ajan jo parin kuukauden ajan. Mikä voi syynä? Enmg:ssä kävin pari vuotta sitten, ei mitään epänormaalia. Magnesiumia syön silloin tällöin. Onko syytä huolestua niin että kävisi lääkärissä? Sinne ei just mieli tee.
Kommentit (15)
Minulla nykii aina silloin, kun niskat on hirveän jumissa.
Syö magnesiumia säännöllisesti, älä silloin tällöin. Mulla on noi elohiiret hävinneet kokonaan, samoin suonenvedot. Se vaan pitää ottaa joka päivä.
Minulla sama juttu, muutaman viikon ajan jopa. Kävi ilmi että sen aiheutti lähes huomaamaton veto eli toimistolla kävi ilmavirtaus toiselle puolelle kasvojani.
Työpöytää ja työtuolia siirrettiin vähän, ja nykiminen loppui.
Veto on todella haitallista, se saattaa aiheuttaa kasvohalvauksia, ja niskaan puhaltaessa saattaa jopa aiheuttaa verenkiertohäiriöitä päähän, niskajumien lisäksi.
Ok, työtilat on vaihtunut, hierojalla en ole käynyt noin vuoteen ja magnesiumia pitäisi muistaa syödä säännöllisesti. Myös suonenvedot vaivaa. Kiitos teille neuvoista!
Sama täällä ja on kestänyt jo kauan. Minulla tosin nykii myös hyvin moni muu paikka (vaihtelevasti). Olen päätellyt, että tästä on kyse: http://www.aboutbfs.com/forums/index.php
Suonenvetoihin ja elohiiriin mulla on auttanut Berocca kuurit.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä ja on kestänyt jo kauan. Minulla tosin nykii myös hyvin moni muu paikka (vaihtelevasti). Olen päätellyt, että tästä on kyse: http://www.aboutbfs.com/forums/index.php
Tätä epäilen itsellenikin. Mulla lisäksi myös essentiaalinen vapina, ymmärtääkseni kulkevat käsi kädessä. Tutkittu on ja mitään kummempaa ei löytynyt..
Miten sun näkö? Jos on ongelmaa, voi olla, että jännität lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Täytyy tehdä joitain parannuksia elämään nyt.
Itsellä ollut sama ongelma, nykiminen jatkui kuukausitolkulla. Pari kertaa hoidettin botuliinipistoksella mutta ongelma loppui kunnolla vasta kun vaihdoin pois häiriintyneestä työpaikasta. Tsemppiä, todella kiusallinen vaiva :(
Vierailija kirjoitti:
Miten sun näkö? Jos on ongelmaa, voi olla, että jännität lihaksia.
Mulla on jumalaton työstressi, mutta silmälääkärissä olen käynyt viimeksi 2006, kun silmät laserleikattiin. Olisi varmaan aika poiketa sielläkin.
Lapsen lapsella 8v.ny tullu silmään nykimistä ja kun silmää nykii samalla naamaa vääntää.. Useita kertoja päivässä tapahtuu. Ennen ei ole ollut. Pistänny asia mietityttämään mistä voi johtua ku tullu vasta. Puhuessa tapahtuu ja joskus muuten vaan.
Elohiiri se on. Sellaisia väliin on.
Ei vaarallista.
Ehkä alat jumpata? Dynaamista kevyttä niska - hartiaseudulle.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ollut sama ongelma, nykiminen jatkui kuukausitolkulla. Pari kertaa hoidettin botuliinipistoksella mutta ongelma loppui kunnolla vasta kun vaihdoin pois häiriintyneestä työpaikasta. Tsemppiä, todella kiusallinen vaiva :(
Onpa sulla fiksu kroppa. Onneksi osasit kuunnella sitä.
Moni olisi sen tarpeessa, että uskaltaisi kuunnella itseään.
Mulla oli sama viime keväänä. Ei nykinyt koko ajan, mutta joka päivä monta kertaa ainakin vartin verran. Katosi sitten vaan eikä ole palannut. Oli tosi ärsyttävää.