Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko pettää tulevissa pikkujouluissa?

Vierailija
28.10.2016 |

Onko suunnitelmissa, että pienessä pöhnässä asiat "vain tapahtuu" ja vaan "ajaudut" panemaan jonkun vieraan miehen kanssa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko suunnitelmissa, että pienessä pöhnässä asiat "vain tapahtuu" ja vaan "ajaudut" panemaan jonkun vieraan miehen kanssa?

Aion.

nykyistä miestäni ei tunnu tämä nykyinen suhde kiinnostavan, ja olenkin ollut jo pidemmän aikaa ihastunut kanssani samoihin pikkujouluihin tulevaan mieheen. Kuten myös hän minuun.

Vierailija
22/25 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. En aio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aijo osallistua lainkaan koska en pidä pikkujouluista tai joulusta. Ihan turhaa hömpötystä

Vierailija
24/25 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes ollut pikkujouluissa. Tuntuu aika kaukaa haetulta, että ne oikeasti olisivat tuollaisia pettämisspektaakkeleita, mutta miten vain.

Vierailija
25/25 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Meidän pikkujouluissa käydään syömässä ravintolassa, ja illalla halukkaat menee baariin jatkamaan. Sitten kaikki menee koteihinsa. Kukaan ei ole pettänyt, nekin kaksi ketkä samaan sänkyyn ovat eksyneet, ovat sinkkuja molemmat. Minä seurustelen, eikä pettäminen ole käynyt mielessä pikkujouluissa eikä muutenkaan. Viimeksi jätin baarin välistä, halusin miehen viereen nukkumaan enkä herättää häntä keskellä yötä.

Työpaikalla ikähaarukka on 20-50v, neljä miestä ja viisi naista. Itse olen siis se nuorin, 20v.

Toki luulen että se riippuu myös siitä, minkä kokoinen työporukka on. Meillä se on pieni ja tiivis.