Onko joku oikeesti saanu hyvää yhdenillan seksiä baarista?
Hyvä, että edes värähtää, kun on niin kännisiä ukkoja.
Kommentit (10)
Kyllä. Kerran oli miesmallin näköinen baarissa niin menin heti iskemään ja hieromaan sen palleja mun persettä vasten ;3 paljastu viel että sillä iso muna ja oli todella kokenut taitava! En meinaa vieläkään päästää irti siitä vaan se tulee meille aina kun tarvitsee tyhjentää kassit :)
Tosin baarissa on aina rumia miehiä mutta torjun ne todella kylmästi heti.
On, mutta se on tuuripeliä. Nuorena kun harrastin yhdenillanjuttuja, ehkä 1/10 oli hyvää seksiä.
Mutta se oli ihan hyvä ymmärtää, että eri ihmisten kanssa on kemiaa eri tavoin.
En koskaan, surullista että oon kymmeniin kammotuksiin koskenut miehen kaipuussani.
:) :)
Kakkonen niin kuvastaa nykysuomalaisia naisia. Ei tälle enää edes jaksa nauraa
Toki, useinkin.
Olen myös saanut huonoa seksiä ja joskus koko seksi jäänyt saamatta. Arpapeliä, kaikki arvat eivät voita.
Vierailija kirjoitti:
Kakkonen niin kuvastaa nykysuomalaisia naisia. Ei tälle enää edes jaksa nauraa
Totta, avoin international luonne
Kerran.. se pani takaapäin ja hiero klittaa samalla.. het ku olin saanu laitoin miehen mäkeen :D mut mä olinki nuori ja tyhymä sillon vielä...
Aivan mahtavia panoja olen vienyt kotiini. Upeita naisia joista 90% sai ainakin yhden orgasmin. Moni innostui myös peppupanoista. Tarkkaa lukumäärää en muista, 150 vähintään. Aamupalan tarjosin jollei naiselle tullut kiirettä lähteä kotiin, oman vässykkämiehen luokse. Joskus jatkoimme juhlimista päivän pari, runsaasta seksistä nauttien. Nyt olen naimisissa, nuo ajat ovat mukavaa historiaa.
En yöllä. Silloin ei ole mitään tullut. Aamulla tai aamupäivällä sit eri asia.