Pitkät naiset eivät tunnu "naisilta"
Mielestäni yli 178cm+ pitkät naiset eivät tunnu naisilta. Jos nainen on laiha niin tulee mieleen kirahvi. Jos taas tukevampi niin se vähentää entisestään pitkällä naisella naisellisuutta, ja tulee mieleen enemmän miehekäs amatsooni kuin nainen.
Itse olen siis 187cm pitkä mies, mutta silti haluan naisen olevan mielellään alle 175 senttinen. Enkä näe tässä mitään väärää, sillä haluavathan naisetkin aina itseään pidemmän miehen. Pitkät naiset nyt vain ovat turn off.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka itsetunnoton paska aina tekee näitä väsyneitä aloituksia pienirintaisista ja pitkistä naisista? Alkaa jo kyllästyttää.
Minulla ei ole valittamista naisten pituudesta, mutta se tosiaan on näin miesnäkökulmasta hieman valitettava asia, että tämän maan naisilla on liian pienet rinnat. Menee kerta kaikkiaan yli ymmärryksen sen, että tässä maassa on pienet rinnat jopa valtaosalla ylipainoisista naisista.
Mua harmittaa, kun tän maan miehillä on niin huono itsetunto, että pönkittävät sitä arvostelemalla naisia törkeästi päin naamaa. Ei me naiset olla teidän miesten omaisuutta, ja meissä on vähän muitakin ominaisuuksia kuin pituus ja tissit. Ehkä sä voit muuttaa vaikka Atlantin toiselle puolelle, siellä kuppikoot on keskimääräisesti vähän isompia. Kaikki hyötyisivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka itsetunnoton paska aina tekee näitä väsyneitä aloituksia pienirintaisista ja pitkistä naisista? Alkaa jo kyllästyttää.
Minulla ei ole valittamista naisten pituudesta, mutta se tosiaan on näin miesnäkökulmasta hieman valitettava asia, että tämän maan naisilla on liian pienet rinnat. Menee kerta kaikkiaan yli ymmärryksen sen, että tässä maassa on pienet rinnat jopa valtaosalla ylipainoisista naisista.
Mua harmittaa, kun tän maan miehillä on niin huono itsetunto, että pönkittävät sitä arvostelemalla naisia törkeästi päin naamaa. Ei me naiset olla teidän miesten omaisuutta, ja meissä on vähän muitakin ominaisuuksia kuin pituus ja tissit. Ehkä sä voit muuttaa vaikka Atlantin toiselle puolelle, siellä kuppikoot on keskimääräisesti vähän isompia. Kaikki hyötyisivät?
Ihan samalla tavalla naiset arvostelee täällä suomalaisten miesten ulkonäköä. Hauku suomalaisia ylisukupuolirajojen, jos tämä meininki risoo!
Missit on sitten ilmeisesti rumia....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sun mielipide. Itse olen 180cm ja jonkinverran löytyy ylipainoa. Miehekästä musta ei saa millään, sillä olen tiimalasivartaloinen, pukeudun hameisiin ja mekkoihin ja käytän korkokenkiä. Tärkeintä on, että itse pidän ulkonäöstäni ja myös 195cm poikaystäväni tykkää.
Jos on ylipainoa, niin silloin ei kyllä ole tiimalasivartaloa.
Tiimalasivartaloisella rasva kertyy oikeisiin paikkoihin. Omenavartaloisella rasva kertyy keskivartaloon ja päärynällä alavartaloon. Eli kyllä. Ylipainoisella voi olla tiimalasivartalo.
En ole nähnyt ainuttakaan ylipainoista naista, jolla olisi tiimalasivartalo näkyvissä. Kyllä toki sellaisella naisellakin voi olla se vartalon luontainen tyyppi tiimalasivartalo, mutta näkyvissä se ei ole, jos ylipaino peittää sen alleen. Ainoastaan hoikilla naisilla on sellainen tiimalasivartalo, joka myös näkyy.
Kyllä mulla ainakin näkyy. Vyötärö on huomattavasti kapeampi kuin lantio ja hartiat.
Salli mun nauraa. Jos Michelin-renkaiden väliin jäävä rako on vyötärö, niin ehkä sit.
Ei mulla oo mitään michelinrenkaita. Pitäis painaa huomattavasti enemmän, että sellaisia tulis.
No ei mullekaan kelpaa pitkä mies, vaikka olen 180cm pitkä. Tykkään sellaisista lyhyistä ja lihaksikkaista miehistä, vatsaakin saa olla. Lyhyet miehet on paljon hauskempaa seuraa kuin pitkät miehet, jotka luulevat että naisille riittää pelkkä pituus.
Jotakin transumaista niissä usein on. Tuhdimmista tantoista tulee mieleen Aake Kallialan pukeutuminen naiseksi; peruukki päähän ja marssimista jalat harallaan korkkarit jalassa.
Sellaiset sirot ja hoikat, mutta kuitenkin naisellisen malliset näyttävät tietenkin naisilta, mutta suomalaisissa tuo on harvinaisempi vartalotyyppi.
Jos he eivät "tunnu naisilta" niin kysehän on vain siitä että on itse antanut liian kapean määritelmän sanalle, joka kattaa kuitenkin n. puolet maapallon ihmisistä.
Omat mieltymykset esim. kumppanin suhteen ovatkin sitten eri asia ja niihin kaikilla on oikeus. Silti naiset ovat naisia, vaikka juuri sinä et haluaisi panna juuri heitä.
Ap on lyhyt nainen, joka on tehtaillut miljoona samanlaista aloitusta. Tyylin tunnistaa jo kilometrin päähän.
Että annahan olla jo anustap.. köh, ei kun "söpö taskuvenus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidit ovat pääasiallisessa vastuussa lasten itsetunnosta. Ilmeisesti poikalapset ovat suomalaisten äitien mielestä arvottomampia kuin tyttölapset?
Höpöhöpö. Mulla on mieskaveri joka on 190cm ja ei vois koskaan kuvitella seurustelevansa alle 175cm naisen kanssa.
Pitkät naiset älkää murehtiko! Olette seksikkäitä.
Liika massa ei ole hyvä naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän asia pikemminkin ole niin että tämän maan miehillä on liian pienet lihakset jopa valtaosalla ylipainoisista.
HUOM! Lihaksia on sentään suht. helppo kasvattaa, toisin kuin rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän asia pikemminkin ole niin että tämän maan miehillä on liian pienet lihakset jopa valtaosalla ylipainoisista.
HUOM! Lihaksia on sentään suht. helppo kasvattaa, toisin kuin rintoja.
Katsopa peiliin: ketkäs ne oikein haluavat pehmoja unisex-miehiä tai hyväntuoksuisia justinbiebereitä? Suominaiset itse eivät arvosta ja kunnioita miehekkyyttä, miesvaltaa tai -johtoisuutta.
Jos perinteisiä miehiä, joilla on valtaa ja voimaa arvostettaisiin, heitä myös olisi enemmän. Isojen lihasten treenaaminen miehillä on vähentynyt selvästi 90-luvun alusta.