Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautisia ei tule

Huolestunut
28.10.2016 |

Hei! Olen syönyt mercilon pillereitä jo kymmenen vuotta. Olen 26-vuotias perusterve nainen. Kaksi kuukautta sitten kun minulla oli taukoviikko pillereitä tuli erittäin vähäiset kuukautiset, ne kestivät päivän ja vuoto oli hyvin niukkaa. Kuukausi sitten minulla kesti menkat taas yhden päivän ja vuoto oli todella vähäistä. Nyt on kokonainen taukoviikko pidetty eikä menkkoja ole tullut laisinkaan. Olen tehnyt jo kaksi raskaustestiä ja tulos on negatiivinen. Kolme kuukautta sitten kävin gyneokologilla ja kaikki oli silloin normaalin näköistä. Tehtiin ultraus, papa kokeet yms. Missä voi olla vika?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kuulostaa erikoiselta, että kuukautiset ovat noin jääneet pois. Olet kuitenkin käyttänyt samaa pillerimerkkiä jo kauan ja olet nuori, toisin sanoen vaihdevuodetkaan eivät voi olla kyseessä.

Oletko laihtunut kovasti viime aikoina tai aloittanut raskaan urheiluharrastuksen? Kuukautiset voivat jäädä pois, jos rasvakudosta ei ole riittävästi. Näin käy alipainoisille naisille, mutta myös niille, jotka treenaavat kovasti lihaksiaan ja polttavat pois lähes kaiken ihonalaisen rasvan.

Jos kuukautisia ei kuulu takaisin kolmen kuukauden kuluessa, käy uudelleen gynekologilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi