Mies! Miten sinut isketään?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kyselee sinkkunainen.
Tee itsesi näkyväksi miehelle jonka haluat. Toista niin monesti että ymmärtää ottaa ohjat käsiinsä. Pelkkä salaperäinen hymy ei toki riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot "moi", sanot jotain muuta, tanssit mussa kiinni. Helppoa, eikö?
Tää ilmeisesti toimii myös muualla kuin baarissa?
Muualla kuin baarissa toimii sama, mutta jätät vain tanssimisen pois. Näin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en miehenä vaivaudu nykimään jokaisen baarissa vastaantulevan naisen hihaa iskumielessä. Yleensä lähestyn naista joka osoittaa minua kohtaan kiinnostusta, yleensä se on katse ja hymy. Itse en koe mielekkäänä jos nainen on päällekäyvä, se ei yleensä johda kanssani mihinkään.
Kiitos tästä vastauksesta. Ystäväni on toiminut aiempien vastausten mukaan; mennyt juttelemaan oma-aloitteisesti, vaikuttanut kiinnostuneelta ja mennyt tanssimaan lähelle ja tästä miehet ovat olleet järkyttyneitä. Näin ollen tämä naisen suora aloitteellisuus ei ole toimiva, vaikka moni tässä keskustelussa niin väittää.
Jep, järkyttyneitä? Minä olen ollut vain otettu. Ystäväsi on selkeästi lähestynyt vääriä miehiä.
Napakka isku otsaan, heitetään olalle ja raahataan kotiluolaan.
terv: miehenpyydystäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselee sinkkunainen.
Tee itsesi näkyväksi miehelle jonka haluat. Toista niin monesti että ymmärtää ottaa ohjat käsiinsä. Pelkkä salaperäinen hymy ei toki riitä.
Riittääkö tähän näkyväksi tekemiseen tavallinen juttelu vai pitääkö tässä tehdä jotain erikoisia temppuja?
Kannattaa itse tehdä aloite niin ei tarvitse tyytyä pelkästään valitsemaan niistä kyntömiehistä jotka vielä uskaltavat tehdä aloitteita.
Jos et ole nähnyt miestä tanssimassa älä pyydä häntä tanssimaan, suurin osa ei halua tanssia, saattaa kyllä suostua mutta ei pidä siitä.
Jos olet ruma eli lihava, älä ole liian suora. Juttele mukavia ja koita pehmittää, suoraan lähestymällä mies reagoi ensireaktion perusteella (hyyyyi vttu). Kannattaa ehkä myös ajoittaa lähestyminen illan loppuvaiheeseen kun mieheltä on mennyt toivo muun seuran löytämiseen.
Puhelinnumeroilla tai facebookeilla ei tee mitään. Lähde panemaan samana iltana tai sopikaa treffit valmiiksi ("mennään huomenna leffaan kuudelta"). Numero/facebook on vain mahdollisuus perua treffit.
Tuppaudu vaan törkeästi seuraan. Mies kyllä keksii keinon livistää jos ei kiinnostu sinusta. Ja vaikka kiinnostuisi, hän ei mahdollisesti rohkene pyytää seuraksi pöytään/tiskille/tms ellei ole aivan varma että olet kiinnostunut. Panomies uskaltaa.
Jos et ole ruma eli lihava voit arkielämässäkin pyytää miestä ulos. Miestä se imartelee vaikkei suostuisi ja saattaa suhtautua sinuun positiivisemmin esim. työasioissa jatkossa. Mies jos kysyy naiselta, on hän irstas inhottava kiimainen ja epätoivoinen ahdistelija joka työpaikalla yrittää heruttaa jokaiselta toimiston naiselta.
Jos olet ruma eli lihava ymmärrä että miestä hävettää lähteä baarista kanssasi, älä änge liian iholle ennen kuin on päästy ulos. Myös baarin sisällä hommaa kannattaa hoitaa sniikisti, esim. tarjota miehelle mahdollisuus käydä hyvästelemässä kaverinsa ilman että näkevät kenen kanssa lähtee.
Sängyssä ime sitä munaa kuin henkesi riippuisi siitä. Vaikka kuvittelisit vaginasi olevan miten maaginen tahansa, ei se ole. Vaikka miten ratsastaisit ja pyllistäisit joka suuntaan ei se ole sen ihmeellisempää kuin muidenkaan kanssa. Ime itsesi voittajaksi.
Älä aseta liian korkeita odotuksia treffeille. Ei mies tahdo istua ravintoloissa pikkusormi pystyssä maistelemassa kynttilän valossa punaviiniä, varsinkaan jokaisen treffikumppanin kanssa. Kutsu itsesi kylään, ehdota leffaa, käykää kävelyllä, tehkää ruokaa, menkää mäkkäriin.
Kiitos tästä vastauksesta. Ystäväni on toiminut aiempien vastausten mukaan; mennyt juttelemaan oma-aloitteisesti, vaikuttanut kiinnostuneelta ja mennyt tanssimaan lähelle ja tästä miehet ovat olleet järkyttyneitä. Näin ollen tämä naisen suora aloitteellisuus ei ole toimiva, vaikka moni tässä keskustelussa niin väittää.