Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua ei olla tultu koskaan iskemään missään

Vierailija
28.10.2016 |

Kuitenkin miehet ovat sanoneet, että olen mukava ja sievä. Ystävien miehet ovat flirttaileet (en siitä pidä, enkä tosiaan vastaa siihen) ja jos olen alkanut seurustelemaan, jotkut tuttavamiehet ovat kertoneet, että olisivat olleet kiinnostuneita, mutta eivätkä ole tehneet elettäkään, kun olin vapaa! Näin epäilen koko heidän kiinnostustaan..

Tällä hetkellä olen sinkku jälleen. Iskemiseksi en laske seksin vonkausta vaan sellaista aitoa kiinnostusta juuri minua kohtaan. En ole ruma enkä liian kaunis, joten nämä eivät ole syitä.

Onko teitä paljon isketty?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kanna huolta. Arabi-miehet kyllä yrittävä iskeä kaikkia naisia ja aivan  kaikkialla.

Vierailija
2/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole päässyt antamaan pakkeja :( Minä kelpuuttaisin sinut, mutta kun alat jo toisessa kappaleessa pihtaamaan, niin jatka matkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan mies iskenyt, ollut kiinnostunut tai vongannut. N33

Vierailija
4/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat varmaan vaikeasti lähestyttävältä tai kärttyisältä. Itseäni yrittävät usein varatut miehet, mutta jotenkin sen huomaa päällepäin että ovat varattuja.

Vierailija
5/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat varmaan vaikeasti lähestyttävältä tai kärttyisältä. Itseäni yrittävät usein varatut miehet, mutta jotenkin sen huomaa päällepäin että ovat varattuja.

Eli vika on minussa? Tämä juuri kiinnostaa, että onko "normaalia", että perus nättiä ja mukavaa naista tullaan usein iskemään elämänsä aikana. Mitenhän saan selville, vaikutanko vaikeasti lähestyttävältä? Kärttyisä en varmasti ole. 

Vierailija
6/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaat jonkun mielestäsi kiinnostavalta vaikuttavan miehen, katso häntä silmiin.

Vierailija
7/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minuakaan kukaan tullut iskemään, eikä hyväksynyt minua kun olen itse tehnyt alotteita.

Siksi vituttaakin niin suunnattomasti miehet jotka märisee että naiset saa esim seksiä milloin vain haluavat. Se ei yksinkertaisesti ole totta mutta yritäppä sanoa se näille valittajille.

Vierailija
8/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Minua ei miehenä ole koskaan tultu iskemään, ei koskaan, siis ei koskaan. Naisilla on vielä helppoa.

Vierailija
9/9 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole minuakaan kukaan tullut iskemään, eikä hyväksynyt minua kun olen itse tehnyt alotteita.

Siksi vituttaakin niin suunnattomasti miehet jotka märisee että naiset saa esim seksiä milloin vain haluavat. Se ei yksinkertaisesti ole totta mutta yritäppä sanoa se näille valittajille.

Naiset ei tosiaan saa seksiä, kun haluavat! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi