miksi olet niin tietämätön siitä ettei mustia muovilastoja kannata hankkia?
Kommentit (15)
Enpäs ole, meillä on valkoiset muovilastat.
No minulle ei ole tullut koskaan mieleen ottaa selvää, että voiko mustia muovilastoja käyttää.
Minulla on sellaisia ainakin 2kpl. Eikö niitä voi käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa mustissa?
Niistä irtoaa myrkkyjä kun niitä käytetään pannuissa.
Kerro mulle syy miksei? Ihan hyvin nuo Tupperwaren omat ovat kestäneet.
Piiloaggressiivinen keskustelunavaus. Kuuluu sarjaan "onko totta, että joidenkin lapsilla ei ole muutamaa kaveria enempää kutsua synttäreille??"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa mustissa?
Niistä irtoaa myrkkyjä kun niitä käytetään pannuissa.
Mitä myrkkyjä? Lähde?
Miksi kirjoitat väitteitä ilman perusteluja? Vai onko mielipiteestä taas tullut totuus?
Käytän niitä siksi, koska mä voin. Tiedänkö ettei niitä kannataisi käyttää, kyllä tiedän. Mutta tiedän myös sen, että elämästä ei selviä muutenkaan hengissä joten annan mennä näin.
Kyllä mun, keskituloisen, on kannattanut niitä hankkia.
Lahjaksi olen saanut. Pitäisikö nyt laittaa ongelmajätteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Miksi sinä teet tällaisia älyttömiä miksi- niin-aloituksia?Palaapa töittesi ääreen.
Lähdekin olisi kiva - iltapulun tai naistenlehden juttu ei kelpaa joten hae jostain kunnon tietokannasta sopiva artikkeli ja postaa linkki tänne.
Mulla on kaikenlaisia lastoja, puisia, metallisia ja muovisia, myös mustana.
Tiesitkö ap muuten että siitä tarttumattomasta pannustakin irtoaa myrkkyä ja muovia. Opettele käyttämään kunnon teräshiilipannua!
Eipä ole aiheesta uutisoitu niissä tiedotusvälineissä, joita seuraan. Kotona ei opetettu, eikä koulun kotitaloustunnillakaan. Eikä kukaan kavereistanikaan ole tuota kertonut.
Mutta väliäkö tuolla, sillä taloudessani ei ole mustia muovilastoja. Puisia olen hankkinut ne mitä on.
Miksi valkoiset olisivat parempia? Taidat olla rasisti.
Miksi kirjoitat avauksia tällaiseen typerään sävyyn? Jos haluat oikeasti keskustella asiasta, älä kirjoita rumasti ihmisille. Toisaalta, jos haluat vain suututtaa, jatka samaan malliin.