En näytä miesten silmissä MILTÄÄN!
Taas se tuli huomattua! Kolme miestä änki minun ja ystäväni pöytään ja 2 heistä alkoi pokaamaan ystävääni ja ihmettelemään hänen kauneuttaan ja minä olin ilmaa, vaikka olin ihan perusnätti! Huh! Nyt pitää käydä kampaajalla ja keksiä jotain muutakin!
Kommentit (16)
En tiedä liittyykö nyt ihan tähän, mutta oudosti sellainen välinpitämätön tyyneys tekee kai jotenkin kiinnostavaksi. Olen itse vasta eronnut eikä oikein kiinnosta uudet miehet nyt. Olen kai myös ihan perus nätti. Kun olin kunnolla sinkku, laittautunut ja oikein kunnolla toivoin miesten huomiota niin joo. Sai sitä jotain huomiota, mutta vähän laimeasti. Nyt kun olen surkea eronnut nainen, joka just ja just jaksaa laittaa itsensä ihmisen näköiseksi niin yhtäkkiä olenkin saanut huomiota. Siis pelkällä tympeällä olemuksellani siinä kavereiden vieressä köhnöttämisellä. Evvvvvk is the new black kai sitten.
Ap vielä tässä: He kiinnittivät huomiota kaveriini, kun olin hakemassa juomia ja koko seuraavan tunnin ajan katsoin ja kuulin vieressä, kun kaksi miehistä himosi häntä ja kehui hänen kauneuttaan ja mä olin vaan hiljaa tai otin vähän osaa keskusteluun. Olin ilmaa. Ja olen siis ihan perusnätti, hoikka ja nätti perusnaama. Kaverini on tottunut tuollaiseen.
Nyt pitää keksiä jotain tälle ulkonäölle, kampaajalle mars?
ap
No suoraan sanoen ole tyytyväinen. Silloin tutustut miehiin, joiden kanssa sinulla on jotakin yhteistä ja keskustelun kautta. Pinnallinen himoitseminen harvoin johtaa mihinkään pysyvään.
Minä olen kärsinyt miesten huomiosta koko aikuisikäni. Olen pohjoismaalaisen ulkonäkökriteeristön mukaan kaunis ja näyttävä, lisäksi huoliteltu. En koskaan pukeudu provosoivasti enkä paljastavasti. Mutta jatkuva huomion kohteena oleminen on painajaismaista, oikeasti. Inhoan sitä.
Tuo huomioiminen on tehnyt minusta ns. inhottavan, eli välttelen katsekontakteja, en enää hymyile vieraille miehille edes kohteliaisuudesta (koska sekin johtaa aina joihinkin väärinymmärryksiin) ja kävelen nokka pystyssä, etten vain olisi mitenkään lähestyttävän oloinen.
Luojan ja elämän kiitos ihminen vanhenee ja huomioarvo vähenee.
Vierailija kirjoitti:
Ap vielä tässä: He kiinnittivät huomiota kaveriini, kun olin hakemassa juomia ja koko seuraavan tunnin ajan katsoin ja kuulin vieressä, kun kaksi miehistä himosi häntä ja kehui hänen kauneuttaan ja mä olin vaan hiljaa tai otin vähän osaa keskusteluun. Olin ilmaa. Ja olen siis ihan perusnätti, hoikka ja nätti perusnaama. Kaverini on tottunut tuollaiseen.
ap
Asenteesta se on kiinni. Jos ajattelet olevasi perusnätti, myös olet sitä. Jos ajattelet olevasi baarin kaunein ja puoleensavetävin nainen, olet sitä. Jos ajattelet, että kaverisi tai joku toinen baarissa on sinua kauniimpi, niin myöskin on sinun todellisuudessa. Sinä luot oman todellisuutesi.
Ja koska joku alkaa kuitenkin änkkäämään "entä jos jättää meikit pois, pukeutuu säkkiin, sotkee naamansa nokeen ja menee sitten baariin. Onko silloinkin kaikkia muita kauniimpi?" vastaan: On, jos on uskoo näin olevan. Kaikki riippuu omasta itsestä ja uskosta siihen, mikä ja millainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Asenteesta se on kiinni. Jos ajattelet olevasi perusnätti, myös olet sitä. Jos ajattelet olevasi baarin kaunein ja puoleensavetävin nainen, olet sitä. Jos ajattelet, että kaverisi tai joku toinen baarissa on sinua kauniimpi, niin myöskin on sinun todellisuudessa. Sinä luot oman todellisuutesi.
Ja koska joku alkaa kuitenkin änkkäämään "entä jos jättää meikit pois, pukeutuu säkkiin, sotkee naamansa nokeen ja menee sitten baariin. Onko silloinkin kaikkia muita kauniimpi?" vastaan: On, jos on uskoo näin olevan. Kaikki riippuu omasta itsestä ja uskosta siihen, mikä ja millainen on.
Uskomatonta, että aikuinen jauhaa tuollaista soopaa. Paskasta nyt vaan ei saa konvehtia vaikka kuinka uskoo siihen.
UKOT!!! Perkeleet! Pitääkö näyttää miesten silmissä joltain? En voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Uskomatonta, että aikuinen jauhaa tuollaista soopaa. Paskasta nyt vaan ei saa konvehtia vaikka kuinka uskoo siihen.
Ja sikaa on turha opettaa käyttämään matkapuhelinta MOT...
Ajattele sitä kaverias. Ei ole varmaan kiva olla moinen Turomagneetti.
Taas joku ahne ja pinnallinen akka valiitamassa kun juuri se mies ei kiinnostukaan kenen haluaisi kiinnostuvan.
Et kai ole amispölö/humanisti? Mitä väliä muutenkaan joillain baarijanttereilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mitä kautta varmistit quottaamasi henkilön iän ts. kuinka tiedät että kyseessä on nimenomaan aikuinen?
Joo ja mä olen miehille vaan liian läski.
Mutta joo, olemus tekee aika paljon.
Eipä ole puheenaiheissa kehumista jos tunti on kehuttu jonkun ämmän ulkoista olemusta. Eikö se itse jo tuntenut kiusaantumista joko itsensä tai sinun puolesta. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mä olen miehille vaan liian läski.
Mutta joo, olemus tekee aika paljon.
Nämä viestit ovat kyllä täyttää paskaa, vaikka niitä näkee täällä joka päivä. Se ei ole mitenkään poikkeuksellista, että esim. kaupassa näkee joka päivä muijia, jotka ovat tuplasti miestään leveämpiä.
Toisin päin tätä ilmitötä ei kyllä ole havaittavissa, joten siitä voit päätellä kumman syytä sunkin tapauksessa sinkkuus on. Taidat olla niitä muijia, joiden omat mitat ovat 160 cm / 100 kg, mutta silti miehen pitäisi olla vähintään 185 cm ja saa painaa korkeintaan 85 kg.
Vierailija kirjoitti:
Taas se tuli huomattua! Kolme miestä änki minun ja ystäväni pöytään ja 2 heistä alkoi pokaamaan ystävääni ja ihmettelemään hänen kauneuttaan ja minä olin ilmaa, vaikka olin ihan perusnätti! Huh! Nyt pitää käydä kampaajalla ja keksiä jotain muutakin!
Onko miehille kelpaaminen tai miehen metsästys sun elämäntehtävä tai asia josta itsetuntosi on kiinni?
Masentavaa!!