koska sitä Halloweenia juhlitaan?
Kommentit (16)
Meillä juhlitaan sekä huomenna että ylihuomenna.
Asumme Usassa, ja maanantaina. Mutta lauantaina on lapsilla monet juhlat kaveripiirissä.
Minä päivänä päästätte lapset karkkien kerjuuseen? Meidän ovella on valitettavasti käynyt kahtena edellisenä vuonna näitä "karkki vai kepponen" -lapsia, joten haluaisin tietää, minä päivänä ovea ei voi avata sen soidessa.
Ps. Palmusunnuntaina pikkunoidat ovat kyllä tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
Minä päivänä päästätte lapset karkkien kerjuuseen? Meidän ovella on valitettavasti käynyt kahtena edellisenä vuonna näitä "karkki vai kepponen" -lapsia, joten haluaisin tietää, minä päivänä ovea ei voi avata sen soidessa.
Ps. Palmusunnuntaina pikkunoidat ovat kyllä tervetulleita.
Ainoastaan maanantaina joka on Halloween.
wikipedian mukaan, halloweenia vietetään lokakuun viimeisenä päivänä anglosaksisissa maissa. tänä vuonna tuo osuu maanantaille.
Halloween on 31.10.
Suomalainen pyhäinpäivä taitaa olla 5.11. tänä vuonna.
Missä te oikein asutte ja mimmoisessa talossa, jos teille tulee jotain Halloween karkinpyytäjiä?
Itse asun Espoossa omakotialueella (Laaksolahti) eikä täällä kyllä liiku "karkki tai kepponen" -lapsia.
Sitä juhlitaan lokakuun viimeinen päivä, 31.10. eli ensi viikon maanantaina.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei juhlita halloweenia.
Kyllä juhlitaan, voit tulla vaikka meille katsomaan jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Meillä juhlitaan 5.11
ikävä tuottaa pettymys, mutta tuona päivänä ei vietetä halloweenia.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei juhlita halloweenia.
Olen viettänyt Halloweenia viimeisimmät 25 vuotta...ja ihan Suomessa pääosin.
31.10. tai lokakuun viimeinen perjantai.
Voit juhlia ihan milloin haluat. Meillä juhlii lapset huomenna ja itse menen ensi perjantaina yhden baarin naamiaisiin. Maanantaina on jenkkiläisittäin oikea päivä.