Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Minulle tuli just ponnahdusmainos 'tilaa odottajan uutiskirje'. Olenko raskaana?

Vierailija
27.10.2016 |

Eikös netissä tule vain kohdennettua mainontaa? Tietääkö ne jostain, että olen raskaana. Pitääkö lähteä apteekkiin ostamaan raskaustesti? Miten muuten voin tietää, pitääkö uutiskirje tilata?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullekin. N53. 

Vierailija
2/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös. Ilmeisesti aistivat jotenkin myös jos vaimo on raskaana. En yllä tiennyt että on, pitääpä kysyä. M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole ponnahdellut mitään pitkään aikaan, mutta kesällä sain postilaatikkoon yhtaikaa vaippanäytteen ja näytepakkauksen koirankeksejä. Minulla ei ole lapsia eikä koiria.

t. N51

Vierailija
4/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös. Just eilen olin hormonikierukan vaihdossa eikä lääkäri sanonut sanaakaan, että olisin raskaana :O

Kyllä tämä vauvapalsta on ihmeellinen! No nyt mulla sitten on ilmeisesti kohdussa sulassa sovussa vauva ja juuri asennettu hormonikierukka. Onneksi ei reppana tullut eilen ulos sen edellisen kierukan kanssa. Kyllä mies yllättyy kun tulee töistä. Pitäiskö säilyttää salaisuus isänpäivään?

Vierailija
5/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mullekin tuli vaikka en ole ikinä edes harrastanut seksiä.

n19

Vierailija
6/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytin juuri 38 ja mulle tulee jatkuvasti lapsettomuusklinikoiden mainoksia... Mulla on kolme lasta...

Vierailija
7/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvetti. N37, klipsattu 7 v sitten

Vierailija
8/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä Suomen väkiluku nousuun . Saadaan taas syntymätilastot takavuosien tasolle.

Vierailija
9/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle myös. Tiedän, että Google tarkkailee hakuhistoriaani, mutta että raskaudenkin päättelevät ennen kuin itse ehdin edes oireita huomata, huh huh!

Vierailija
10/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut meille kaikille! Ei tarvitse enää kenenkään turhanpäiten raskaustestejäkään ostella, kun voi täällä keskustelun lomassa tarkastaa tilanteen :)

Vierailija
11/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin. Seksiä harrastin viimeksi viime vuoden puolella. Pitänee ottaa yhteys Vatikaaniin. 

Vierailija
12/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sähköpostiin bokseri-, partahöylä- ja erektiolääkemainoksia, olenkohan mies?

N27

Vierailija
13/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pelkää niin tuli mullekin ja multa on leikattu kohtu 20 v. sitten.

Vierailija
14/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan postiluukusta tuli kirje missä oli Suomen Hevosjalostusliiton tai vastaavan järjestön esite tapahtumaan " Tammasta Mamma " ...

No ei minulla kyllä ollut eikä vieläkään ole hevosta, ei tammaa tai muutakaan kaviokasta.

Vierailija
15/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku neuvoa, miten tuon ponnahdusikkunan saa pois? Se tulee aina uudelleen ja tekee palstan lukemisesta sietämätöntä. t. 51-vuotias vela

Vierailija
16/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku neuvoa, miten tuon ponnahdusikkunan saa pois? Se tulee aina uudelleen ja tekee palstan lukemisesta sietämätöntä. t. 51-vuotias vela

En tiedä. Mulla on adblock, mutta se ei auttanut asiaa. 

Vierailija
17/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle. Jouduin tekemään semmosen testinkin. Montako viivaa se olikaan kun on paksuna?

t. mies.

Vierailija
18/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitsi, näin hyvin sitä on tottunut kohdennettuun mainontaan, en tajunnut edes ihmetellä tuota.

T. Rv 34+5

Vierailija
19/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olet. Kyllä AV tietää.

Vierailija
20/33 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole ponnahdellut mitään pitkään aikaan, mutta kesällä sain postilaatikkoon yhtaikaa vaippanäytteen ja näytepakkauksen koirankeksejä. Minulla ei ole lapsia eikä koiria.

t. N51

Mun tyttö jakaa mainoksia ja koirankeksejä piti jakaa jokaiseen postilaatikkoon, jossa ei ollut mainoskieltoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi