mitä mieltä siitä, että nainen tekee abortin kertomatta isälle?
Kommentit (8)
Miksi sen naisen pitäisi kertoa isälleen?
Riippuu suhteesta, jos se on vakiparisuhde, mun mielestä isälle tulee kertoa, mutta jos joku hälläväliä panosuhde niin sitten ei.
Tuo ekana mainittukin vähän niin ja näin, jos mies olisi aborttia vastaan niin en itse välttämättä kertoisi.
Vastuullinen nainen. Ei se suru ja kärsimys asiasta vähene sillä että sen jakaa. Suojelee miestään vaikealta asialta ja toisaalta varmistaa ettei jatkossa saa asiaa kasvoilleen aina riitatilanteessa
Ei mun isä ainakaan haluaisi tietään
Minä en kertonut koska olin suhteessa jossa oli henkistä sekä fyysistä väkivaltaa. Olin niin rikki etten voinut pitää lasta enkä uskonut alaikäisenä, että pärjäisin joten tein abortin. Suojelin itseäni.
Pahimmassa tapauksessa meitä olisi kolme huonossa suhteessa. Vauvakin voisi huonosti ja mies ryyppäisi, pettäisi ja hakkaisi edelleen. Huh!
Onneksi olen nyt hyvin itsenäinen pärjäävä nainen enkä katsele moisia kusipäitä enää. Välillä tulee mietittyä kyllä, että pikkuinen olisi jo kolme vuotias :/
Sikiön isälle vai omalle isälleen? Toivottavasti nämä ovat eri henkiöitä...
Vierailija kirjoitti:
Otsikko
Mielestäni ei-toivotusta raskaudesta tarvitsee kertoa vain,jos pitää lapsen,sopia miehen kanssa,kuinka paljon tämä haluaa osallistua lapsen elämään vai haluaako ollenkaan.Jos tekee abortin,ei tule mitään lasta,josta tarvitsisi kertoa.
Täysin ok.