Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 164cm mies saada naisen?

Vierailija
27.10.2016 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi?

Vierailija
2/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi?

Koska on naurettava hukkapätkä jolle harakatkin nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. 164cm nainen voi kyllä saada tytön tai pojan.

Vierailija
4/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tee siitä itse ongelmaa. Olen 163cm nainen ja olen tapaillut noin 170-200cm pituisia miehiä, mutta suhteen ongelmat eivät ole ikinä liittyneet miehen pituuteen. Lisäksi olen itse 5kg ylipainoinen niin en koe järkeväksi pitää jotain ihmeellisiä fyysisiä vaatimuksia kun en itsekään ole täydellinen.

Vierailija
5/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Cruisen pituudeksi on ilmoitettu 170 cm ja se on kyllä ehdottomasti liikaa, jos vertaa tuota mittaa Hollywoodin vahakabinetin "kopioon". Siis - Cruisellakin on kaunottaria mielin määrin, joten miksi sinäkin et löytäisi naista. Kaikki naiset eivät halua pitkää miestä. Tärkeintä on mies itse, ei hänen pituutensa (tai paksuutensakaan).  

Vierailija
6/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ton mittainen eikö haittaa yhtään kun en itsekkään mikään iso ole.

Vierailija
7/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan haittaisi :) Olen itse 162 cm eikä oma mieheni ole paljon pidempi, noin 168-senttinen.

Vierailija
8/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on 162 cm ja minä olen 161 cm. Rakastan häntä enemmän kuin mitään.

Vierailija
9/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin kiinnostaa kun oon 167 ja ilmeisesti kohta vapailla markkinoilla... :/

Vierailija
10/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta enemmistö naisista haluaa itseään pidemmän miehen. Näin ollen ehkä kannattaa katsoa, niitä alle 164 sentin mittaisia, mikä tietysti rajaa naisia melkoisesti. Olen muuten itse seurustellut miehen kanssa, joka oli minua puoli senttiä lyhempi. Minusta se oli välillä epämukavaa ja jopa uhka naiseudelleni.

Vierailija
11/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi saada naista tai naisen. Olen 164 senttinen mies ja naisia saisin, jos haluaisin. Ei kaikki naiset ole pinnallisia. Kummasti tuntuvat tykkäävän musta, vaikka en ole iso, rikas, komea tai edes kovin miehekäs.

Vierailija
12/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruisen pituudeksi on ilmoitettu 170 cm ja se on kyllä ehdottomasti liikaa, jos vertaa tuota mittaa Hollywoodin vahakabinetin "kopioon". Siis - Cruisellakin on kaunottaria mielin määrin, joten miksi sinäkin et löytäisi naista. Kaikki naiset eivät halua pitkää miestä. Tärkeintä on mies itse, ei hänen pituutensa (tai paksuutensakaan).  

Tom Cruise on rikas, komea ja kuuluisa.

Vierailija
13/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada, mutta lähes jokainen nainen ottaa mieluummin 180+ miehen, joten sinun pitää erottua sitten muuten eduksesi.

Vierailija
14/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tom Cruise on rikas, komea ja kuuluisa.

Ja hullu. Sitä ei pidä unohtaa.

Vierailija
15/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi saada. Kysymys selvitetty ja ketjun voi lukottaa .

Vierailija
16/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mies on juurikin 164cm. Ovat olleet jo aika pitkän tovin yhdessä. 

Vierailija
17/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jaksat? Pitääkö joka foorumilla kysellä samaa kysymystä vuodesta toiseen, eikö Pekka Saurin vastaus tyydyttänyt, kun viime kuussa soitit?

Vierailija
18/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex on 163 cm pitkä. Itse olen 170 cm. Pituuserolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, miksi tuo mies on nyt ex.

Vierailija
19/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi saada naista tai naisen. Olen 164 senttinen mies ja naisia saisin, jos haluaisin. Ei kaikki naiset ole pinnallisia. Kummasti tuntuvat tykkäävän musta, vaikka en ole iso, rikas, komea tai edes kovin miehekäs.

Totta kai voi, eihän esim. Jaakko Talluskaan ole kuin pari senttiä pitempi ja ihan kelpo mies.

Vierailija
20/23 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi varmasti saada naisen kyllä :) Tunnen useamman vain vähän itseäni pidemmän (olen 158cm) miehen jotka ovat suhteessa. Itse oon aina tykännyt pitkistä miehistä vaikka taskuvenus olenkin joten mua eivät lyhyet kuitenkaan ensisijaisesti nappaa. Mutta mieltymyksiä on monia eivätkä ne suoraan kerro pinnallisuudesta niinkuin joku herra yläpuolella ilmoitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi