Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baarietiketti: kun nainen pyytää tarjoamaan juoman.

Vierailija
27.10.2016 |

Kuinka olette toimineet tilanteessa? Ja mikä naisen motiivi tilanteessa yleensä edes on?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako jotkut muijat pyytää tarjoamaan?! Hyh mikä myötähäpeä heitä kohtaan. Jos olisin mies.niin nauraisin enkä tosiaan tarjoaisi. Tai vastaisin "jos sä tarjoat ekat".

Jos joku muija pyytää tarjoamaan niin ilmaisen illan se haluaa, ei mitään muuta.

Vierailija
22/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ainakin selventää että haluaako se sun tuovan juoman tiskiltä niin että se maksaa sen sulle vai että haluaako sun tarjoavan sen?

Kerran todistin tilannetta, jossa tiskillä oli paljon jonoa ja tuttavani pyysi miespuolista juttukaveriaan tuomaan myös hänelle juoman kun mies ilmoitti menevänsä tiskille ja tästähän miekkonen kimpaantui ja kovaan ääneen naaman punertuessa huusi ettei maksa naisille mitään juomia baarissa!! No tuttavallani oli jo raha valmiiksi kädessä, joka oli tarkoitus ojentaa miehelle ja ihan itse kustantaa se kyllä, jos vaan mies vaivautuisi tuomaan kaksi lasia kerralla.

Mutta sekin olisi varmaan ollut tälle herrasmiehelle liikaa.

Semmoinen satu tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämme anno domini 2008, mikä tarkoittaa hyvinkin tasa-arvoista aikakautta Suomessa. Se vuorostaan johtaa siihen mies ei tarjoa naiselle edes kohteliaisuudesta jos ei halua tarjota. Ja juuri nyt minua ei innosta tarjoilla tuntemattomille naisille..." - oli vastaukseni vähän yli parikymppiselle pimulle, kun luuli että melkein setämies tarjoaa ilman muuta kun vähän hymyilee söpösti ja lirkuttaa päälle.

Pihiksi munattomaksi juntiksi taisi nimitellä...

Vierailija
24/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus poikaystäväni ja hänen kavereiden kanssa baarissa ja siihen meidän porukkaan änkeytyi yks känninen tyttö ja tää alko sit vinkua et jonkun täytyy hänelle tarjota ees yks shotti. Jonkun aikaa siinä kuuntelin sitä kitinää ja kun hain itselleni ja poikaystävälleni juotavaa, niin pyysin baarimikkoa kaatamaan vettä shottilasiin ja vein sille tytölle. :D jostain syystä tää tyttö suuttui. :D

25/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En kyllä tosin olisi baarissakaan.

This is how I roll. A natural twenty every time.

Vierailija
26/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa joku idiootti on pyytänyt. Molemmilla kerroilla tyyliin "oot niin söpö, että annan sun tarjota drinkin", siis WTF. Vastasin, ettei kiinnosta.

Vierailija
27/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua tiedossa

T setämies

Ei hitto, ei kukaan oikea mies kommentoi noin.

Säälittävää... olet nainen.

Vierailija
28/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kai kukaan nainen ala juomiaan tuntemattomalla miehellä maksattamaan, ellei kyseessä ole hommaan vartavasten palkattu henkilö. jos ollaan treffeillä, niin ei naisen tuossa tilanteessa ala juomiaan toisella maksattamaan. kohtelias mies tarjoaa pyytämättä toiselle juotavaa. 

Miten niin ei kai kukaan nainen? Ihanko oikeasti luulet että jokainen nainen maan päällä on kiltti ja kunnollinen ihminen?

Vierailija
29/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies tulee juttelemaan mulle niin kyllä odotan että hän on niin kohtelias et tarjoais juoman. Olis jotenki noloa jos sanonoisin miehelle että käyn hakeen juoman itselle eikä se sillonkaa tarjoutuis ostaa. En menis enään sen kans istuun. Joka ikinen kerta kuitenkin kun miehet on tullu mulle puhumaan baarissa niin kyllä ne on loppujen lopuksi ollu aina itsekin jotain vailla.  Miksi en saisi odottaa että mies ostaa edes yhden juoman mulle. 

Vierailija
30/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka olette toimineet tilanteessa? Ja mikä naisen motiivi tilanteessa yleensä edes on?

En ole koskaan tarjonnut ja olen kerran saanut litsarin. No kaksi kertaa. Tai siis aika monta kertaa.

Sinkkumies

Vierailija
31/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kai kukaan nainen ala juomiaan tuntemattomalla miehellä maksattamaan, ellei kyseessä ole hommaan vartavasten palkattu henkilö. jos ollaan treffeillä, niin ei naisen tuossa tilanteessa ala juomiaan toisella maksattamaan. kohtelias mies tarjoaa pyytämättä toiselle juotavaa. 

Miten niin ei kai kukaan nainen? Ihanko oikeasti luulet että jokainen nainen maan päällä on kiltti ja kunnollinen ihminen?

Ite oon ainakin nuorempana käskenyt miesten tarjoomaan, vaikka olis ollut itellä rahaa. Ihan vain siksi, kun miehet oli niin typeriä, että kuvittelivat saavansa multa jotain vastapalveluksena.

Vierailija
32/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ainakin selventää että haluaako se sun tuovan juoman tiskiltä niin että se maksaa sen sulle vai että haluaako sun tarjoavan sen?

Kerran todistin tilannetta, jossa tiskillä oli paljon jonoa ja tuttavani pyysi miespuolista juttukaveriaan tuomaan myös hänelle juoman kun mies ilmoitti menevänsä tiskille ja tästähän miekkonen kimpaantui ja kovaan ääneen naaman punertuessa huusi ettei maksa naisille mitään juomia baarissa!! No tuttavallani oli jo raha valmiiksi kädessä, joka oli tarkoitus ojentaa miehelle ja ihan itse kustantaa se kyllä, jos vaan mies vaivautuisi tuomaan kaksi lasia kerralla.

Mutta sekin olisi varmaan ollut tälle herrasmiehelle liikaa.

No riittävän monta kertaa kun miestä on käytetty hyväksi, niin saattaa tulkita tuollaisenkin tilanteen väärin.

Vierailija
33/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on tupakan kanssa. Usein olen sitten huomannut, että se tupakka päätyykin jollekin neidin miestuttavalle. Oikein tahtovat näyttää ihastukselleen että kato miten osaan järkätä tosta vaan mitä vaan viehätysvoimmallani. 

Baarietikettiin saisi kuulua että pummittu tupakka poltetaan ja tarjottu juoma ryystetään tarjoajan seurassa eikä lähdetä sen kanssa omille teille.

Vierailija
34/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite oon ainakin nuorempana käskenyt miesten tarjoomaan, vaikka olis ollut itellä rahaa. Ihan vain siksi, kun miehet oli niin typeriä, että kuvittelivat saavansa multa jotain vastapalveluksena.

Niinhän sinä sen näet. Minä näen sen petoksena tai varkautena, kuten vaikkapa huuto.net-kauppiaan joka ottaa rahat mutta ei lähetä tuotetta. Olit varastava prostituoitu, otit maksun, et antanut palvelua. Petos.

Hyväuskoisen hyväksikäyttöä, voiko sellaisella rehennellä että teinpä tosi hassusti ja ovelasti ja olen suorastaan sankari?

Vierailija
35/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sinä sen näet. Minä näen sen petoksena tai varkautena, kuten vaikkapa huuto.net-kauppiaan joka ottaa rahat mutta ei lähetä tuotetta. Olit varastava prostituoitu, otit maksun, et antanut palvelua. Petos.

Hyväuskoisen hyväksikäyttöä, voiko sellaisella rehennellä että teinpä tosi hassusti ja ovelasti ja olen suorastaan sankari?

Jos olisin prostituoitu, niin joku kämänen drinkki ei todellakaan riitä maksuks. :D ja tiedän, että hyväksikäytin miesten yksinkertaisuutta, eikä se tyhmä oo joka pyytää. ;)

Vierailija
36/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs narsistien ja psykopaattien piirteistä käyttää hyväksi ihmisiä, jotka ovat "niin tyhmiä ja heikkoja että lankeavat siihen". Mites sinä? Oletko empaattinen kunnon ihminen vai yksi noista ihmissaastoista noin niin kun omasta mielestäsi?

Vierailija
37/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin prostituoitu, niin joku kämänen drinkki ei todellakaan riitä maksuks. :D ja tiedän, että hyväksikäytin miesten yksinkertaisuutta, eikä se tyhmä oo joka pyytää. ;)

Niin sama juttu kun joku pyytää ihmisiltä rahaa lainaan sipanneen autonsa vieressä eikä maksa koskaan takaisin. Ei se ole tyhmä joka pyytää! Olisit varmaan ihan ok jos sattuisit itse lainaamaan rahaa tällaiselle maantierosvolle? Paiskaisit käsipäivää ja vaihtaisit kuulumiset jos myöhemmin törmäisit häneen?

Vierailija
38/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, no joskus kieltäytyminen johtaa ylenpalttiseen haukkumiseen jos nyt ei ihan litsariin. Siksipä avaus, kun mietin olenko kenties rikkonut jotain etikettiä. Ilmeisesti kyse on kuitenkin poikkeuksetta ilmaisten juomien mankujista. Tilanne on outo, koska jos mies käyttäytyisi samoin, niin väkivallan uhka olisi ilmeinen.

Vierailija
39/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät miehiä hyväksi juomien muodossa, niin olet moraalisesti kieroonkasvanut äpärä. Se miten yrität asiaa käännellä on ihan sama. Ainahan nämä hyväksikäyttäjät kääntävät tekonsa ihan päälaelleen ja syyttävät toisia omasta käytöksestään. Ihan turha kuvitella että kukaan terve ihminen nielee tuota. Ainoastaan ne läheisriippuvaiset ressukat, joiden kiusaaminen saa teidät tuntemaan saavuttaneenne jotain. Ei. Pienempien kiusaaminen on saavutus ainoastaan kieroutuneen ihmisperseen päässä.

Vierailija
40/41 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan kusipää.