Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita jos kotiin on tulossa huoltomies?

Vierailija
27.10.2016 |

Odottelen tässä putkimiestä tulevaksi kohta ja ahdistaa hirveästi päästää vieras ihminen kotiini. Muuten olen ihan tavallisen sosiaalinen, mutta koti on jotenkin niin pyhä paikka etten halusisi tänne ketään ulkopuolista. Onko muilla vastaavaa vai olenko ihan outo?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä hänet pyhimpääsi

Vierailija
2/4 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama. Kaikista eniten inhottaa, jos pitäisi päästää huoltomies (tmv.) paikalle niin, ettei itse ole kotona. En muutenkaan tykkää tuoda/kutsua uusia tuttavuuksia heti alussa kotiini, koen sen jotenkin niin henkilökohtaiseksi asiaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta jos olen itse poissa. Siinäkin lähinnä pelottaa, että päästää kissan vahingossa ulos eikä saa sitä kiinni tai ei välttämättä edes huomaa

Vierailija
4/4 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, se on joskus vaivalloista.

Pitää sheivata, laittaa punaa ja kihartaa tukka, vaihtaa vaatteet ja sitten et edes tiedä minkälainen sieltä tulee.

Viimeksi laitoin myös kahvin tippumaan ja pullat uuniin, niin tuli hiukan epäsiisti isäni ikäinen huoltomies.

Arvaa mikä silloin tuli kun jäi avaimet sisälle ja minä käytävän puolelle oven taakse? Siis silloin kun mulla oli reikäiset olohousut, ei meikkiä ja takkuinen tukka?

No silloin tuli sellainen ruskettunut nuori mies suurine rintalihaksineen ja ruskeine nappisilmineen, niinpä tietysti tuli.

Olisipa sellainen "valitse huoltomiehesi"-toiminto näissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan