Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla lähteä töistä, kun pitäisi harjata auto lumesta MUIDEN KATSELLESSA.

Vierailija
27.10.2016 |

Parkkipaikalla on samaan aikaan työkaveritkin lähdössä. En haluaisi harjata lumia autosta niin että on yleisöä. Jos se onkin rankka operaatio ja uskottavuuteni vähenee kun en osaa.

Mitä teen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä oot töissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun on muitakin yhtä hulluja :)

Vierailija
4/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osaa? Jääkö sulla ne lumet auton päälle vai miten tuossa suorituksessa voi epäonnistua?

Vierailija
5/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parkkipaikalla on samaan aikaan työkaveritkin lähdössä. En haluaisi harjata lumia autosta niin että on yleisöä. Jos se onkin rankka operaatio ja uskottavuuteni vähenee kun en osaa.

Mitä teen?

Ihana :) Mä taas en voi mennä töihin autolla, koska pelkään että muut katselevat parkkeeraamistani, tai parkista lähtemistä. Tuo harjaaminen on vielä pikkujuttu, se ei voi kovin pahasti mennä metsään.

Vierailija
6/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun on muitakin yhtä hulluja :)

Oho! Odotin kauheaa tuomiota. :)

Onko sinulla mitään selviytymisvinkkejä?

Vierailija
7/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin et osaa! MItä hemmetin rakettitiedettä sen auton puhdistus on? Kauhea ajatus, että tuommoisia tumpeloita on oikeasti ratin takana liikenteessä!

Vierailija
8/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi he katselevat kun harjaat autoasi?

Vierailija
9/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin et osaa! MItä hemmetin rakettitiedettä sen auton puhdistus on? Kauhea ajatus, että tuommoisia tumpeloita on oikeasti ratin takana liikenteessä!

Harjaatko sä auton ratin takana liikenteessä!?

Vierailija
10/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tätä nostellaan. Pari vinkkiä:

- Kulje bussilla, ei tarvitse harjata

- Vaihda autoon jossa on Webasto, lumet sulaa itsestään

- Opettele tyylikkäät harjausliikkeet

- Kasvata itsellesi itsetunto, joka ei ole kiinni tyylikkäistä harjausliikkeistä

Vierailija
12/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi tehdä kyllä ihan vaatteetkin päällä jos ujostuttaa.

Vierailija
13/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä apn ongelma oli kyllä jotain niin uskomatonta ettei tosikaan. Mä olen aina kuvitellut että nämä ihmiset on ainoastaan laiskoja ja välinpitämättömiä idiootteja, jotka just häthätää saa tuulilasiin ja kuskin sivuikkunaan sen kämmenkokoisen alueen paljaaksi mistä tähystää. Mä vaan ihmettelen kuinka nämä ihmiset voi kesällä ajaa, silloinhan sinne autoonkin voi katsella kaikki sisään kun ei ole lumikerrosta ikkunoissa.

Hanki ap apua ja pian.

Vierailija
14/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka on Porvoossa kenties?

Vierailija
15/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsit, mikä ihana ongelma 😀 symppaan. Olen lyhyt ja pyöreä, enkä juuri koskaan onnistu harjaamaan autoa niin, ettei joko koko etumustani olisi lumessa tai etten makaisi pyrstö pitkällä konepellin päällä. Ostin viime vuonna kääpiöharjan, siis sen pitkävartisen lumiharjan. Se on helpottanut tuskaa, mutten silti osaa tehdä putsausta sirosti liikehtien eikä kääpiöharja mahdu näpsästi ovitaskuun. Se nyt on ihan yksi ja sama haluaako joku viihdyttää itseänsä katselemalla harjausperformanssiani, epäilen ettei se ole kovin viihdyttävä.

Vierailija
16/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen?

Ihana :) Mä taas en voi mennä töihin autolla, koska pelkään että muut katselevat parkkeeraamistani, tai parkista lähtemistä. Tuo harjaaminen on vielä pikkujuttu, se ei voi kovin pahasti mennä metsään.

Wtf?! Toivottavasti sä et tosiaan aja minnekään muuallekaan autolla.

Vierailija
17/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sä oot töissä?

Porvoossa

Vierailija
18/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä mahtavat työajat, täytyy sanoa. :)

Vierailija
19/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla edes ajaa autolla.

Vierailija
20/34 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen?

Vähä-älyinen on hyvä ja katsoa toljottaa miten ne muut putsaa autonsa ja tekee sitten itse samalla tavalla perässä.

Miten hemmetissä sä olet kykenevä käymään töissä? Tai saanut ajokortin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän