Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentoa varaamassa mutta

Tyhmäkysyjä
27.10.2016 |

Mitä jos lapsi on lennolle lähtiessä alle 2 v ja palatessa yli 2 v, voiko Lufhansalla ym. valita tuon kohdan alle 2v, jos ottaa meno-paluun?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yli 2-vuotiaan meno-paluu, niin ei tule ongelmia. Muuten joudut varaamaan menon ja paluun erikseen.

Vierailija
2/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi, jos lapsi on yli 2-vuotias =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Matka varataan sen mukaan mikä lapsen ikä on paluupäivänä.

Vierailija
4/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin suurin osa lentoyhtiöistä määrittää iän sen mukaan mikä se on paluumatkalla eli kalliimman mukaan tietysti. Joudut ostaan yli 2v liput molempiin suuntiin.

Vierailija
5/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi veemäinen sävy tässä viestissä, mutta mikä siinä tiedon etsimisessä on niin vaikeaa? Oikeasti. Tänne osataan kyllä tehdä aloituksia ja ollaan varaamassa lentoja, mutta ei ole mitään kykyä etsiä tietoa itse. Käytin noin 10 sekuntia aikaa Lufthansan sivuilla ja löysin kohda jossa sanotaan:

Children who turn two years of age during the trip require their own seat. In this case the child fare will be charged for the entire trip.

Ei tarvitse arvailla, eikä luottaa täältä saatuihin vastauksiin, jotka ovat välillä täyttä huuhaata. 

Mutta ihan vinkkinä AP:lle. Ennen kuin varaat matkat, niin käy lukemassa ne lentoyhtiön ohjeet.  

Vierailija
6/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, en pahoita mieltä:) Kun täällä nyt on äärimmäisen fiksua porukkaa niin toinen kysymys. Eli mulla oli tommonen isompi talletus pankissa ja sen takia kortti millä olen ollut oikeutti matkavakuutukseen varatessani visa-puolella. Olen ottanut talletukset veke, mutta mulla on vielä tilin-taso se korkeampi. Onko se aina vuosikohtainen? Eli ens vuonna tipun perustasolle. Joo anteeksi ja kiitos.

Vierailija
8/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäkysyjä kirjoitti:

Kiitos, en pahoita mieltä:) Kun täällä nyt on äärimmäisen fiksua porukkaa niin toinen kysymys. Eli mulla oli tommonen isompi talletus pankissa ja sen takia kortti millä olen ollut oikeutti matkavakuutukseen varatessani visa-puolella. Olen ottanut talletukset veke, mutta mulla on vielä tilin-taso se korkeampi. Onko se aina vuosikohtainen? Eli ens vuonna tipun perustasolle. Joo anteeksi ja kiitos.

1. Mene sen pankin sivuille, 2. etsi tieto tuosta tason määräytymisestä. Pankkien säännöt vaihetelevat, joten paha sanoa näillä spekseillä, että mitä on käynyt.

Niin ja yksittäinen matkavakuutus ei paljoa maksa. Saa sitten varmuuden.

Vierailija
9/9 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dankse bank. Mietin vaan et jos saan ton matkavakuutuksen for free vielä. Sorry

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän