En käsitä miten kaikki voi olla niin hyvin.
Olen seurustellut nyt puoli vuotta aivan ihanan miehen kanssa. Asutaan eri kaupungeissa joten nähdään yleensä pe-ma töiden mukaan. Kesällä nähtiin enemmän lomalla ja pari matkaakin on tehty yhdessä. Ei ole tarvinnut riidellä, tavoitteet elämässä tuntuvat olevan samat. Olen tavannut miehen perhettä ja ystäviä, kaikki mukavia ja tuntuu, että minut on otettu hyvin vastaan. Oma perheeni pitää myös miehestä. Minulla on lapsia jotka mies on ottanut vastaan avoimin sydämin. Miehellä ei ole lapsia. Kaikki tuntuu olevan niin hyvin, etten edes käsitä. On hyvä ja lämmin olla, ollaan rakastuneita. Tunteista puhutaan avoimesti. Mies on kohtelias ja avulias, ottaa minut hyvin huomioon ja huomioi myös lapsiani. Lapset pitävät miehestä todella paljon, odottavat aina koska mies tulee kylään. Olen tosi onnellinen ja niin on myös mies.
Aikaisempi suhteeni oli ihan kamala, siis aivan järkyttävä. Tästä nykyisestä tuntuu, että tekisi mieli välillä nipistää itseään, että onko tää unta. Vaikea uskoa, että juuri minulle osuu kohdalle jotain näin hyvää.
Kommentit (15)
Varo, ettei nurkan takana vaani narsisti/psykopaatti! No leikki leikkinä...
Seurustella pitää ainakin pari vuotta ennen naimisiinmenoa tai avoliittoa. Ei nopeasti ehdi ihmistä kunnolla tuntea. Kahden vuoden huuman jälkeen palataan maan pinnalle. Toivottavasti rakkautenne kestää tuulet ja tuiskut. Ja olen sitä mieltä, että se on pitkälti TAHDON ASIA. Määrätietoiset ihmiset saa rakkaudenkin kestämään, jos yhdessä tekevät kaikkensa liittonsa eteen.
älä huoli, kyl se vielä vituiks menee
Pin kirjoitti:
Kuulostaa ihanalta, nauti! :)
Nauti sinä kulissisuhteestasi :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Nauti sinä kulissisuhteestasi :) :) :)
Mikä kohta tässä nyt oli kulissia? Onko vaikeaa ymmärtää, että myös onnellisia suhteita on olemassa?
Hah. Kyllä sen tietää jos pitää julkisesti hehkuttaa et asiat on perseellään. Kuha sanon.
Tuollaiset ihanat miehet käy yleensä maksullisissa naisissa mutta ei se ole keneltäkään pois.
En usko käyvän maksullisissa naisissa. Mistä tämäkin yleistys tulee? Meillä on hyvää seksiä ja paljon. Ollaan myös puhuttu yleisesti maksullisista, ei mitenkään tenttaamalla vaan yleisellä tasolla.
Ja miten julkisesti hehkuttaa? Kirjoittelen täällä jonkin verran esim harrastuksista ja ruoasta, ei sekään ole hehkutusta turhasta. Tässä totesin olevani onnellinen sydämeni pohjasta. Tämä onni on niin outoa ja ihanaa, että mielellään jaan sen muidenkin kanssa. Ap
Ei ole sika ja miksi pitäisi jättää kun kerrankin olen onnellinen? Ap
Nauti, sillä toki tuollaisia ihaniakin ihmisiä on olemassa joten onnea teille,tuo kuullostaa ihan täydelliseltä suhteelta,itselläni kokemusta vain 2kk seurustelusta ensimmäisestä suhteesta,toisessa olenkin ollut 25v.
Vierailija kirjoitti:
Varo, ettei nurkan takana vaani narsisti/psykopaatti! No leikki leikkinä...
Seurustella pitää ainakin pari vuotta ennen naimisiinmenoa tai avoliittoa. Ei nopeasti ehdi ihmistä kunnolla tuntea. Kahden vuoden huuman jälkeen palataan maan pinnalle. Toivottavasti rakkautenne kestää tuulet ja tuiskut. Ja olen sitä mieltä, että se on pitkälti TAHDON ASIA. Määrätietoiset ihmiset saa rakkaudenkin kestämään, jos yhdessä tekevät kaikkensa liittonsa eteen.
Jos on lapsia, niin seurustelua pitää kestää pidempään, kuin puoli vuotta ennen avo- tai avioliittoa. Ehkä hyvinkin tuon kaksi vuotta.
Onnea ap, juuri tuollaista elämän kuuluukin olla, eikä sellaista huonoa. Voin kuvitella, että on kummallista. Tarinasi antaa minullekkin toivoa.
Kiitos tsempeistä 😊 tänään nähdään taas ja ollaan vkl kaksin kun lapset on harrastuksissaan. Täytyy yrittää pitää kiinni myös kahdenkeskisestä ajasta jotta suhde jatkaa hyvää vointiaan. Ap
Sillä on kymmenen naista sun lisäksi. Nauti toki!!
Nauti kaikessa rauhassa elämästäsi, mutta pidä jalat maassa. Hyvin eletty tämä päivä on paras tae hyvälle huomiselle jne. Elämä on kuin kaulanauha, jossa päivät muodostavat ketjun. Se mitä teet tänään, on alku huomiselle.