Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri minulle pitää käydä näin :(

Vierailija
26.10.2016 |

Kaikki kaverini ovat löytäneet uudet miehet jopa parin viikon jälkeen erosta, riippumatta tulivatko itse jätetyiksi vai ei. Mutta minä en ole löytänyt ketään neljään vuoteen, vaikka miten olen koittanut etsiä! Alkaa ahdistaa, kertokaa miten voin lievittää tuskaani. Tämä sinkkuus ahdistaa :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen miehen haluat? 

Vierailija
2/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Kaksi ystävääni (50+) erosivat pitkäaikaisesta avioliitostaan (mies jättäjänä molemmissa tapauksissa) ja vuoden sisällä kummallakin oli uusi mies. Toinen muutti sen miehen kanssa avoliittoon epävirallisesti lähes ensitreffeillä ja virallisesti alle kolmessa kuukaudessa. Itsellä ennen nykyistä suhdetta melkein 8 vuotta sinkkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta etsiminen. Miehet pelkäävät päällekäyvää etsijää. Epätoivo haisee kolmen korttelin päähän. Kun lopetat etsimisen niin vastaasi kävelee joku...

Vierailija
4/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta etsiminen. Miehet pelkäävät päällekäyvää etsijää. Epätoivo haisee kolmen korttelin päähän. Kun lopetat etsimisen niin vastaasi kävelee joku...

En ole etsinyt, mutten myöskään löytänyt. 15 vuotta....

Eli joko se tulee vastaan tai sitten ei. 

Vierailija
5/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset löytävät helpommin kuin toiset, toiset ovat mielenkiintoisempia ja heihin ihastutaan helpommin, ehkä ovat avoimempia, iloisempia, aloitteellisempia?

Vierailija
6/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytää uuden parissa viikossa, ei taida rima olla korkealle, tai sitten on käynyt lottovoittoon verrattavissa oleva flaksi.

Vierailija
7/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että ystäväsi ovat hankkineet itsellensä laastari/mustasukkaissuhteita jos noin vähän aikaa erosta. Itse olen mies ja vasta nyt lähes 7 kk jälkeen tuntuu että olen vihdoinkin päässyt jotenkuten eksäni yli, seurustelimme vasta 8 kk ja tunsimme 10.

Vierailija
8/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen miehen haluat? 

Sellaisen, joka rakastaisi minua ja minä häntä ja voisimme pitää toisiamme hyvänä mutten vaian ikinä löydä sellaista :(

Vierailija
9/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä ollut myös etsimättäkin sitä, olin pari vuotta etsimättä tehden ihan omia juttuja ja keskittyen kavereihin.

Vierailija
10/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytää uuden parissa viikossa, ei taida rima olla korkealle, tai sitten on käynyt lottovoittoon verrattavissa oleva flaksi.

Parille kaverille sellainen flaksi on käynyt, eron jälkeen parin kolmen viikon päästä uusi mies ja ne suhteet ovat sitten kestäneet vuosia, Ja ovat vielä naimisissakin miestensä kanssa... :(

Vierailija
11/12 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain vaativampi kuin nuo muut. Odottele. Kyllä se sieltä astelee eteen, ihan yllättäen ja pyytämättä kuin Jääteenmäki sai faksinsa.

Vierailija
12/12 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Miehet ei vaan kiinnostu minusta ikinä niin olen lopettanut etsimisen jo vuosia sitten. Erosta on nyt 6 vuotta, sinä aikana ei yhtään kiinnostunutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän