Mobiilimatkalippuja (HSL) ostaneet! Puhelinlaskussa häikkää, liikaveloituksia?
Puhelinlaskut menee suoraan tililtä, joten en ole niitä huomannut tarkastella. Nyt huomasin, että summat ovat olleet paljon isompia kuin arvelin. Ostin kesällä monta mobiililippua, sillä matkakorttini oli kateissa.
Puhelinlaskussa näkyy päivämäärät ja kellonajat, joiden oletan olevan lipun ostohetki? Osa ajoista on muutaman sekunnin tai minuutin päässä toisistaan! Muistan, että välillä lipun ostaminen on ollut hankalaa, ja on pitänyt yrittää pari kertaa, mutta voiko olla, että maksu yhdestä lipusta on mennyt monta kertaa??? :( Vai ovatko nuo jotain edellisten päivien maksuja, jotka ovat kirjautuneet jäljessä ja siksi samat ajat? Otanko yhteyttä HSL:ään vai liittymäntarjoajaan?