Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan käyttänyt kynsilakkaa loppuun?

Vierailija
26.10.2016 |

Minä en. Eihän niitä edes ehdi käyttämään loppuun, jos yhtään useamman omistaa ja haluaa vaihdella värejä. Kuivahtavat pulloihin tai menevät huonoiksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällyslakan olen käyttänyt loppuun. Värilakkaa en varmaan kertaakaan. 

Vierailija
2/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonku anytime lakan joskus nuorena... mutta harvemmin, kyllä ne täälläkkin tuppaa kuivumaan puteleihinsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, mutta useampi on puolillaan. Ehkä vielä joskus?

Onko kukaan saanut meikkivoidetta loppumaan? Mä en vielä koskaan, koostumus menee huonoksi sitä ennen, puoleen väliin olen tainnut joskus päästä.

Vierailija
4/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt yhden punaisen lakan kerran ja yhden päällyslakan. En käytä kynsilakkaa kuin tyyliin jouluna ja joissakin muissa juhlissa.

Keväällä lakkasin yksiin lakkiaisiin... Sitä ennen varmaan omiin lakkiaisiini 2015.

Vierailija
5/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin. Mun ns. tavaramerkki on punaiset kynnet, aina jo 15 vuoden ajan.

Vierailija
6/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän kaikki meikkiniloppuun,mutta olenkin vanhempaa vuosikertaa kuin te.Olen elänyt lapsuuteni aikana,jolloin kaikki pyrittiin käyttämään loppuun,oli sitten asia ja tavara mikä hyvänsä.

Kynsilakkapullot valutan paperin päälle loppuun,jos on kuivahtanut,eine lakanpoistoainetta sekaan,mutta ei se kuivu kun on korkki kunnolla kiinni.

Huulipunat kaivan siveltimellä loppuun,meikkivoidetuubit sun muut katkaisen veitsellä,riittää vielä moneksi kerraksi.En ole niin pöpöarka,mulla on käytössä n.kuusi vuotta vanhoja luomivärejä,siis puuterimaisia.

Ei värivoidekaan ole mennyt koskaan pilalle,vaikka käytän reippaasti yli viimeisen sallitun ajan.Tuoksu sen kertoo,onko joku hyvää vai pilalla.

Vierailija
7/7 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain. Mulla on aina lakatut kynnet ja vaikka värejä on paljon, toisia tulee käytettyä useammin. Saan myös lakat säilymään hyvinä vuosia, kun ostan vain laadukkaita ja säilytän hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi