Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pelkkä rakkaus ei riitä minulle parisuhteessa

Vierailija
26.10.2016 |

Minun pitää myös pystyä syvästi kunnioittamaan miestä. Harmi, että tälläisiä miehiä ei ei kauheasti ole..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa olla loppuelämä yksin. Minusta saisi joku hyvän vaimon, mutta kun en vain pysty tyytymään mieheen, jota en voi kunnioittaa :( ap

Vierailija
2/13 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehen pitää olla, että syvästi kunnioitat häntä?

Vierailija
4/13 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-uskoa Jumalaan

-ei käyttää naisia pelkästään omien tarpeidensa tyydyttämiseen (maksullinen seksi mm.)

-oikeudenmukainen, rehellinen, ihmisiä ja eläimiä kunnioittava

-pystyy sitoutumaan loppuelämäkseen

Vierailija
5/13 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on aika hankalaa elää siten, että herättäisi jatkuvasti kunnioituksen tunteen jossain toisessa. Rakkauden olen kokenut lähinnä sellaisena, että olen arvostanut suuresti toista ihmistä kaikessa epätäydellisyydessään. Sitten kun rakkaus alkaa haihtumaan, alkaa ne viat vituttamaan ja ne siedettävät hetket usein alkavat olla harvemmassa. Kaikki ihmiset ovat vain ihmisiä. Mitään maagista olentoa, joka saisi toisen leijumaan pilvissä lopun elämänsä ei ole olemassa.

Vierailija
6/13 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-uskoa Jumalaan

-ei käyttää naisia pelkästään omien tarpeidensa tyydyttämiseen (maksullinen seksi mm.)

No eikse jumala lähetä sulle sellasta miestä? Eiks pitäis, senkun rukoilet ja pyydät.

Vierailija
7/13 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-uskoa Jumalaan

No eikse jumala lähetä sulle sellasta miestä? Eiks pitäis, senkun rukoilet ja pyydät.

jeesus on jo kuollut.

Vierailija
8/13 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pysty kunnioittamaa, niin tuskin on rakkauttakaan. Ensimmäinen eron merkki on halveksunta.

Vierailija
9/13 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pysty kunnioittamaa, niin tuskin on rakkauttakaan. Ensimmäinen eron merkki on halveksunta.

Olen eri mieltä. Rakastaa voi renttujakin ja huonomoraalisia, mutta ei heitä voi kunnioittaa kuten miestä haluaisin kunnioittaa. Toki kaikkia ihmisiä pitää kunnioittaa ihmisinä, mutta tarkoitan tässä erityistä kunnioitusta. Monet miehet ovat miellyttäviä ja mukavia, mutta siltikin heiltä puuttuu se moraali. Täydellistä en etsi ja virheitä tekee jokainen, mutta tuntuu että tietynlaista periaattellisuutta ja arvojen laittamista omien tarpeiden edelle ei oikein miehissä näe.. ap

Vierailija
10/13 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
11/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-uskoa Jumalaan

Vastaan ihan huvin vuoksi. En usko, olen ns. agnostikko. Oikeudentajuni kärsii kun katson miten suomessa annetaan tuomioita. Olen varmaan eläinrakkain ihminen kenet tiedän? En tapa edes hämähäkkejä vaan vien ne paperilla ulos. Maksullisissa en käy koska sellainen ei vain kiinnosta. En myöskään tuomitse niitä jotka käy.

Kun olen yhden kanssa niin olen vain hänen kanssa. Seksin kanssa olen aika innokas. Sitä pitää olla paljon ja monipuolista. Rehellisesti sellaistakin mitä joku voi pitää pervona. Kaikki vielä pitää tapahtua halusta. Mikään muu ei kelpaa. Siinä asiassa olen sen verran vaativa.

Uskovaisen kanssa en yritä toista kertaa. Sellainen oli joskus vähän aikaa, muutaman kuukauden. Ainoa vika oli se sokea usko johonkin mikä ei suostu näkymään. Harmi että sellainen vika kun sängyssä oli todella hyvä. Poikki meni siksi etten suostunut kääntymään uskoon.

Vierailija
12/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
13/13 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tarviit papin