Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiittämättömät duunarit (amikset)

Varastomies
26.10.2016 |

Olen töissä miesvaltaisessa työpaikassa tehdasympäristössä. Kun vien tavaraa tai autan jotakuta niin asentajista ehkä 2/10 kiittää. Jos olen tekemisissä toimihenkilön kanssa niin he kiittävät "palveluksesta" melkein aina, firmassa on ainoastaan yksi valkokaulustyöntekijä, joka ei kiitä.

Ei tuo minua nyt haittaa, mutta olen vain kiinnittänyt asiaan huomiota.

Mites muilla? Olenko vain sattumalta päätynyt työpaikkaan, jossa ei ole kiittämisen kulttuuria vai onko tämä yleistäkin amisten keskuudessa. Itse kuulun myös tuohon amisryhmään, mutta kiitän aina, jos joku tekee mun vuoksi jotain.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntit ovat juntteja. Samaa roskaväkeä kun ei tervehdi kaupan kassaa.

Vierailija
2/5 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana kiittää vain "ylimääräisestä" avusta. Jos tehty työ kuuluu työtehtäviin, niin mitä sitä suotta kiittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastomies kirjoitti:

Olen töissä miesvaltaisessa työpaikassa tehdasympäristössä. Kun vien tavaraa tai autan jotakuta niin asentajista ehkä 2/10 kiittää. Jos olen tekemisissä toimihenkilön kanssa niin he kiittävät "palveluksesta" melkein aina, firmassa on ainoastaan yksi valkokaulustyöntekijä, joka ei kiitä.

Ei tuo minua nyt haittaa, mutta olen vain kiinnittänyt asiaan huomiota.

Mites muilla? Olenko vain sattumalta päätynyt työpaikkaan, jossa ei ole kiittämisen kulttuuria vai onko tämä yleistäkin amisten keskuudessa. Itse kuulun myös tuohon amisryhmään, mutta kiitän aina, jos joku tekee mun vuoksi jotain.

Minulle ei tulisi kyllä mieleen erikseen kiitellä varastohenkilökuntaa työnsä tekemisestä

Vierailija
4/5 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko työnkuva vaikuttaa asiaan? Ovatko nämä toimihenkilöt työnsä puolesta enemmän tekemisissä eri tahojen ja ihmisten kanssa kuin mainitsemasi asentajat? Jos työnkuvaan kuuluu paljon esim asiakaspalvelua, sitä luontevammaksi erilaisten ihmisten kohtelias huomioiminen kehittyy. Asiakaspalvelijan työnkuvaan kuuluu kiittää, tervehtiä yms. Se iskostuu työminään niin sitkeästi, että sama peruskohteliaisuus säilyy muitakin kuin asiakkaita kohdatessa. Esim. oma mieheni tuntuu välillä suunnilleen epäkohteliaalta juntilta kotioloissa ja jopa kavereiden kesken. Olin ihan yllättynyt kuinka luontevan kohtelias hän oli töissä asiakkaita kohtaan, kun ekan kerran satuin hänet työympäristössään näkemään.

Vierailija
5/5 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ja suomalaisten huonot tavat.