Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko suunniteltuun sectioon ja pelottaa niin hitosti!

Vierailija
03.07.2008 |

Kertokaas nyt section kokeneet menikö kaikki hyvin ? Pelkään :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkisäryt sit oli sitä, mutta kyllä se kannatti.. Hyvin meni kaikki kivuista huolimatta.

Vierailija
2/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitellussa sectiossa ei ole kiire ja kaikki sujuu yleensä hienosti. Mikä siinä eniten jännittää?

yks sectiomamma, joka on leikkurissa töissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ikinä en minäkään ole pelännyt tulevaa alatiesynnytystä niin paljon kuin pelkäsin sektioon joutumistani.

Vaikea ymmärtää että joku pelkää synnytystä enemmän kuin suurta leikkausta?

Ja en nyt halua mitään väittelyä aikaiseksi, kunhan funtsin.

Vierailija
4/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitän ja mietin asiaa ihan liikaa. Luultavasti alitajunnassa mietin, että jos jokin menee pieleen...T. Ap

Vierailija
5/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle tehdään sektio?toivottavasti menee kaikki hyvin :)

Vierailija
6/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkaus on täysin kivuton ja itse olin kuin hiilipytty, johtui varmaan lääkityksestä vaikka etukäteen pelkäsin hirveesti. Jälkikipu on sitten se pahempi osa, varsinkin ensimmäinen ylösnousu leikkauksen jälkeen. Mutta ihan ok noin yleisesti ottaen.

Vierailija
7/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin siitä selvisin, vaikka olen varmasti se pahin jännittäjä!! Jännitän sairaaloita niin paljon,että pulssi/verenpaine kohoaa huippulukemiin. Sairaanhoitaja jopa kesken leikkauksen käski minun ruveta hoidattamaan tätä jännitystä heti kun vauva vähän kasvaa :) !

En itsekään osaa sanoa mitä/miksi jännitän!

Mutta paljon tsemppiä!!

Vierailija
8/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus siitä, että makaan hereillä vatsa auki viillettynä : (

Lisäksi olin aivan varma, että saan puudutuksesta jonkun ihnan tulehduksen selkäruotooni.

Vierailija
9/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla edelliset alatiesynnytykset pitkittyneet, molemmat vauvat jääneet hartioista kiinni. Nipin napin selvisin. Nyt on tulossa kookkaampi vauva ja lääkäri totesi section olevan turvallisempi vaihtoehto.

Vierailija
10/11 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimenpide meni hyvin. Eikä jälkikipukaan ollut sietämätöntä. Luotat vain henkilökuntaan, olet varmasti hyvissä käsissä.

Vierailija
11/11 |
04.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kamalaa, järkyt tuskat ja sitten leikkaukseen. Mutta kolmas syntyi suunnitellulla sektiolla, ja se oli ihana synnytys!! Vuorokauden kuluttua kävelin ihan sujuvasti, pois jäivät kaikki supistukset, ponnistukset ja repeämät. Suosittelen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan