Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjät on kovia pieremään

Vierailija
26.10.2016 |

Vähän puhuttu fakta on se, että kasvisruoka pierettää ihan helvetisti. Pavut ja soijarouheet saa perseen rupsuamaan vartin välein.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lähdeviitettä, kun on niin kovasti faktaa?

Vierailija
2/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko lähdeviitettä, kun on niin kovasti faktaa?

http://www.hs.fi/ruoka/a1459737674106

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni :D :D .

N50 kasvissyöjä

Vierailija
4/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä aina ollut kova pieremään. Ihan sama söinkö lihaa vai en.

Vierailija
5/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä aina ollut kova pieremään. Ihan sama söinkö lihaa vai en.

Sulla on varmaan jotain suolisto-ongelmia.

Vierailija
6/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä maapallolla tukehtuisi metaaniin, jos kaikki ihmiset siirtyisivä syömään suositellut 6 kg päivässä tuoreita kasviksia. Ihan oikeesti.

Vierailija
7/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjänä mulla oli kyllä huomattavasti vähemmän ilmavaivoja, kuin nyt (ja ennen kasvissyöntiä) sekasyöjänä. Ei pidä paikkaansa mun kohdalla :D Max. 2-3 kertaa päivässä vaikka tosin ei edes joka päivä pierettänyt.

Vierailija
8/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisen lihan syöjät taas saavat enemmän niitä  vatsasyöpiä...

( Suolistokaasun kehittyminen vatsassa ei muuten ole kuin pelkästään  sen sitä aiheuttavan ruuan ominaisuus,eikä siis sen ruuan syöjän tai hänen vatsansa ja suolistonsakaan  ominaisuus sinänsä)

Vierailija
9/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne pavut useimpia pierettää.

Vierailija
10/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla ilmavaivat taas loppui kokonaan kun ryhdyin kasvissyöjäksi. Liha tuntui "käyvän" suolistossani, mutta kasvisruoka sulaa normaalisti. Ehkä se riippuu siitä minkälainen suolistofloora ihmisellä on.

Vierailija
11/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin eilen mm. papuja ja pinaattia ruoan seassa. Olen tänään kotona yksin piereskellyt varmaan pian ainakin 40 pöräystä. Olen juuri tässä miettinyt, että onko tämä normaalia, mutta onhan se sitten kai. 

Vierailija
12/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin kasvissyöntiin siirtyessä että piereskelisin kokoajan, mutta en kyllä piereskele yhtään sen enempää kuin ennenkään :D Turvotus tosin on vähentynyt kun jätin samalla maitotuotteet ihan minimiin.

Vierailija
13/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyöjänä mulla oli kyllä huomattavasti vähemmän ilmavaivoja, kuin nyt (ja ennen kasvissyöntiä) sekasyöjänä. Ei pidä paikkaansa mun kohdalla :D Max. 2-3 kertaa päivässä vaikka tosin ei edes joka päivä pierettänyt.

' Neiti Sievänen' meni siellä varmaan ihan punaiseksi kasvoiltaan eikä nyt  edes anonyyminä ilkeä myöntää omaavansa tavallisen inhimillisen kehon niinkuin muutkin  ja normaalin ihmisen ruuansulatuksen...(eiväthän patsaat,pyhimykset ja näyteikkunoiden kauniit muotinuketkaan koskaan piere)

Vierailija
14/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla ilmavaivat taas loppui kokonaan kun ryhdyin kasvissyöjäksi. Liha tuntui "käyvän" suolistossani, mutta kasvisruoka sulaa normaalisti. Ehkä se riippuu siitä minkälainen suolistofloora ihmisellä on.

Se liha nimenomaan ei käy. Se tukkii reitit ja muut asiat alkaa käydä, kun ne ei pääse läpi.

Vierailija
15/15 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa...liha jää suolistoon mätimään, kasvit työstyvät suoliston läpi ja ulos huomattavasti nopeammin kuin liha, elikä  - rakas AP - liha se vasta kaasuttaakin, SE on faktaa. :)

Mä en prutkuttele. Jätin lihan pois vuosikymmeniä sitten ja otin tilalle ihania papuja ja vihanneksiä.

Eilisiltainen ruoka:

- vähässä öljyssä paistettu riisi-kikherne-persiljapaistos

- falafelipullia

- hiillostettuja zucchiniviipaleita

- tuoresalaatti

Oli tosi makoisaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän