Mikä ahdistaa juuri nyt?
Kerro mikä sinua ahdistaa. Tämä toimii vertaistukena kun näkee ettei ole maailman ainoa jota ahdistaa...
Kommentit (31)
Nyt ei ahdista mikään, kumma kyllä.
Äitini kuolee minä hetkenä hyvänsä. Se hieman jännittää mutta ei ahdista enää. 1,5 vuotta taistellut syöpää vastaan. Ahdistus loppui kun kuulin sunnuntaina että loppu on lähellä.
Niin moni asia, että olen lamaantunut tekemään millekään mitään. Mutta kiitos kysymästä.
kiusaamistraumat, toimettomuus ja jaksamattomuus.
Työttömyys. Numero kakkoselle voimia! Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä, sillä erotuksella että isäni kuoli syöpään 4 viikkoa diagnoosista ja minua ahdisti kyllä tosi pahasti, en oikein millään ehtinyt valmistautua 🙁
Huominen ryhmä, jossa pyritään helpottamaan esiintymisjännitystä. Jännittää ihan pirusti...
Yksinäisyys kotona. Mies henkisesti "karussa". Tulevat esiintymistilanteet.
Mieheni vakava sairaus ja sen viime vaiheet. Oma voimattomuus, kun pitäisi tehdä talon työt ja ei oikein jaksa.
Olen edelleen sinkku. Seilaan avomerellä eikä maata ole näkyvissä. Vain pieniä saaria ja haaksirikkoja.
Enkä tiedä mitä teen tai mitä tapahtuu. Epätietoisuus ahdistaa. Toisaalta jännittää.
Menin maanantaina sänkyyn ystäväni kanssa "friends with benefits"-meiningillä. Nyt sattuu kun heräilee (taas) tunteita joille en tule saamaan vastakaikua.
Kävin juuri kääntymässä tuolla (mies pyysi minut kotiinsa) mutta lähdin kun mies pelasi ensimmäiset puoli tuntia koneella jonka jälkeen alkoi selata AlastonSuomea ja chattailla Omeglessa tuntemattomille...
Vituttaa että minä saan pidellä ja kuunnella tuota kun mies itkee vaikeaa elämäänsä ja seksi kelpaa mutta heti kun ei tarvitse pillua tai lohdutusta niin olen ilmaa...voi vittu :(
Ei toista voi pakottaa välittämään mutta kun nyt edes huomioisi...
Suhteen jatkuva epävarmuus. Itseasiassa taitaa koko suhde kariutua tänä iltana. Raha-asiat myös. Tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Opinnot ja raha-asiat.
Kerro tarkemmin?
opinnot, työ, väsymys, aikatauluttaminen, tietämättömyys tulevasta, yleinen epävarmuus, kulkeminen, lapsettomuushoidot, palkka, esiintyminen, se etten saa kaikkia muistiinpanoja, se että sotken ja inhoan siivoamista, esiintyminen, se että muut eivät ymmärrä...
Vierailija kirjoitti:
Menin maanantaina sänkyyn ystäväni kanssa "friends with benefits"-meiningillä. Nyt sattuu kun heräilee (taas) tunteita joille en tule saamaan vastakaikua.
Kävin juuri kääntymässä tuolla (mies pyysi minut kotiinsa) mutta lähdin kun mies pelasi ensimmäiset puoli tuntia koneella jonka jälkeen alkoi selata AlastonSuomea ja chattailla Omeglessa tuntemattomille...
Vituttaa että minä saan pidellä ja kuunnella tuota kun mies itkee vaikeaa elämäänsä ja seksi kelpaa mutta heti kun ei tarvitse pillua tai lohdutusta niin olen ilmaa...voi vittu :(
Et sä tee tuollaisella "ystävällä" yhtään mitään. JSSAP.
Työt ei suju. Olen maalannut itseni nurkkaan.
Tämä Oulun tapaus: tuo isä, puolustusasianajaja (?!!!!), poppamies 😳. Koko keissi. Oksettaa, raivostuttaa, ahdistaa, kauhee viha nousee pintaan. Toivon aika ikäviä asioita tekijälle ja ihmettelen puolustuksen moraalia. Miten kehtaa?
ruoka on kallista, pitäisi tehdä sitä ja tätä ja väsyttää
Niin sanottu kädestä suuhun eläminen. Se vaan väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
No huh, tuo mies nyt muutenkin kuulostaa niin low-class -mieheltä ettei tule olemaan iso menetys! Koita tapailla muita ja unohda hänet.
Minun fwb:ni sentään laittaa joka kerta puhelimen äänettömälle kun saavun, keskittyy keskustelemaan kanssani, tekee ruoan... Joten vaikken saa häneltä tunteita niin hyvää kohtelua takuulla saan. Oloni olisi kauhea jos hän selailisi jotain seksitreffisivuja minun ollessani hänen luonaan.
Opinnot ja raha-asiat.