Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiriitainen olo, yritänkö saada selville vai en...

Vierailija
26.10.2016 |

Mieheni oli viime kuussa metsästysreissulla, jossa poikkeuksellisesti oli mukana myös heidän vanha tuttu nainen. Samanikäinen kuin mieheni ja tunteneet toisensa nuoresta pitäen. Porukalla on tapana käydä sekasaunassa, joten arvaan että on käyty nytkin. Tavallisesti mieheni on soittanut minulle metsästysreissultaan ainakin kerran. Nyt en saanut miestä kiinni puhelimella koko neljän päivän aikana. Puhelin tuuttasi, joten eikö hänen olisi pitänyt nähdä että olin soittanut. Kotona kävi ilmi, että mies on nukkunut asuntovaunussa kahdestaan tämän naisen kanssa. Muut nukkumapaikat oli täynnä. Mies tuli harvinaisen myöhään pois reissulta, yleensä lähtee jo aamusta ajamaan kotiin päin, mutta nyt oli lähtenyt myöhemmin, koska tämän naisen lento oli lähtenyt vasta iltapäivällä. Ettei naisen tarvinnut odottaa lentoa yksin pitkään, oli selitys. Reissun jälkeen mieheni on nukkunut huonosti. Aivan tärisen kun ajattelen tätä asiaa. Toisaalta haluaisin tietää, jos minua on petetty, mutta toisaalta ajattelen, että jos se oli vain yhden kerran haksahdus, jota mies katuu, niin pitäisikö vain antaa olla.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, yritänkö unohtaa koko jutun vai kannattaako yrittää saada selville? Kumpikin vaihtoehto on hankala... Pystynkö edes unohtamaan vai alkaako epäluulo kalvaa yhä enemmän ... Yli 20 vuotta yhdessä. Meillä on lapsiakin. AP

Vierailija
22/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että katuu? Entä sen, että vaan kerran haksahdus, jos 4 päivää, niin siinähän haksahtaa jo monesti...

Tämän ajatteleminen ei paranna oloani yhtään. Toisaalta en oikein uskoisi siitä naisesta, että lankeaisi... Mutta saattaahan sitä humalassa... kun vielä majoittuivat kahdestaan!!

Humalassa metsästysreissulla?

Eka päivänä oli satanut koko päivän rankasti ja olivat sinä päivänä viihteellä.

Ok. Kyllä siä on asuntovaunun ikkunat sitten ollut huurussa koko päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että katuu? Entä sen, että vaan kerran haksahdus, jos 4 päivää, niin siinähän haksahtaa jo monesti...

Tämän ajatteleminen ei paranna oloani yhtään. Toisaalta en oikein uskoisi siitä naisesta, että lankeaisi... Mutta saattaahan sitä humalassa... kun vielä majoittuivat kahdestaan!!

Humalassa metsästysreissulla?

Eka päivänä oli satanut koko päivän rankasti ja olivat sinä päivänä viihteellä.

Oletko nyt saanut raportin minuutilleen missä mitä ja mihin kellonaikaan? Auttaako? Paraneeko olo?

Ehkä sun kannattaisi soitella kaikille mukana olleille ja kuulustella, soita kaikkien puolisoillekin varmuuden vuoksi.

Vierailija
24/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meinaat saada selville? Miehen kieltävä vastaushan tunnestusti ei tarkoita, etteikö mitään oikeasti olisi tapahtunut. Ja "mä en halua pahoittaa toisen mieltä ja siksi en kerro", tarkoittaa oikeasti, että ei haluta luopua tutusta ja turvallisesta elämästä, jakaa omaisuutta ym ym!

Mieheni ei ole hyvä puhumaan eikä selittämään. Ajattelin, että pyytäisin saada katsoa hänen puhelimestaan onko pari soittoyritystäni tullut läpi ja jos se näkyy ei vastatuissa puheluissa, ihmettelisin, että miksei soittanut minulle. Saattaahan se olla poistanutkin nämä toisaalta puhelimestaan. AP

Eli haluaisit päästä tutkimaan hänen puhelintaan, tulihan se sieltä.

Vierailija
25/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette, yritänkö unohtaa koko jutun vai kannattaako yrittää saada selville? Kumpikin vaihtoehto on hankala... Pystynkö edes unohtamaan vai alkaako epäluulo kalvaa yhä enemmän ... Yli 20 vuotta yhdessä. Meillä on lapsiakin. AP

Joo, kyllä se on eron paikka nyt.

Vierailija
26/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun ketun kolojahti.

Vierailija
27/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙈🙉 lopeta jo!

Vierailija
28/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta. Nyt.

Miksi ämmät ei anna olla tauhassa edes metsästysreissulla? Iksi pitää koko ajan soitella ja vastailla ja pitää kiinni? Me ei soitella toisillemme koskaan reissuista, jollei jotain todella akuuttia asiaa ole. Anna nyt sen miehesi olla tauhassa, johan muakin viruttais jos mieheni koko ajan kuulustelisi olenko nähnyt soittonsa, ja miksen vastannut ja läpäläpä.

Se oli metsällä ja tuli kotiin, sillä oli omaa aikaa.

En minä yleensä olekaan soittanut, vaan mies on soittanut minulle itse ainakin kerran aikaisemmilta reissuilta. Nytkään en olisi soittanut, mutta tuli yksi akuutti taloon liittyvä asia ja siksi yritin saada kiinni. En edes muistanut, että reissussa on mukana se nainen, vaikka mies mainitsi siitä jo kesällä, että tulee. Vasta kotona kävi ilmi, että on ollut mukana ja ovat nukkuneet kahdestaan asuntovaunussa.

Vierailija
29/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luonnekysymys, jos minä olisin sinä niin olisin täräyttänyt kysymyksen heti päin naamaa. En kuulustelevasti vaan naurahtaen yllättyneenä. Onhan se vähän epätavallista että toisen naisen kanssa jaetaan nukkumasija.

Vierailija
30/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luonnekysymys, jos minä olisin sinä niin olisin täräyttänyt kysymyksen heti päin naamaa. En kuulustelevasti vaan naurahtaen yllättyneenä. Onhan se vähän epätavallista että toisen naisen kanssa jaetaan nukkumasija.

Itse asiassa se tuli ilmi vasta kun hoksasin kysellä, että miten he sitten oikein majoittuivat. Hämmennyin siitä vastauksesta. En edes kysynyt että nukkuivatko vierekkäin. En halunnut olla  mustasukkainen tivaaja, mutta nyt se mustasukkaisuus nostaa päätään kun olen miettinyt asioita ja huomannut, että mies toimii oudosti. Esim. ehdotti että lähtisimme kahdestaan viettämään yhtä viikonloppurientoa ja totesi, että olisi tärkeää meidänkin viettää aikaa ihan kahdestaan. IKINÄ ennen ei ole mitään tämmöistä ehdottanut eikä järjestänyt. Ja kun se sattui yhtä aikaa lapsen menon kanssa, niin epäröin että voidaanko mennä. Niin sitten oli minun äidilleni kuulemma surullisena todennut etten minä halua hänen kanssaan kahdestaan mihinkään... AP

Vierailija
31/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi tietää ja yrittäisin unohtaa. Ei liene sen arvoista jos suhde on muuten hyvä.

Eipä tämä suhde mikään täydellinen ole ollut. Arki ja seksi on sujunut, mutta lomien vietosta on jatkuvasti ollut kränää. Kun ei haluta yhtään samoja asioita. Luottamus on ollut hyvä ja olen pitänyt sitä mieheni parhaana ominaisuutena. AP