Täydellisen parisuhteen salaisuus: henkinen yliote
Olen reilu 30v mies ja olen viimein löytänyt itselleni naisen jonka haluan viedä vihille: löysin tottelevaisen, heikko itsetuntoisen naisen joka haluaa miellyttää minua kaikin tavoin.
Hän ostaa minulle asioita jos pyydän, tekee vain sellaista ruokaa mitä haluan syödä, antaa seksiä aina kun tahdon jne. Hän pelkää koko ajan että jätän hänet, ja käytän tätä hyväkseni aina tilaisuuden tullen.
Minulla on häneen täysi yliote. Hän on jo suostunut muuttamaan itseään toivomuksieni mukaisesti ja sisustanut asuntoaan minulle mieleiseksi. En ole vielä keksinyt kokeilla mitähän kaikkea hän tekisi vuokseni mutta ideoita otetaan vastaan.
Miehet, hankkikaa ehdottomasti tällainen nainen!
Kommentit (23)
Et sinä voi sanoa että parisuhde on täydellinen, kun ei ole kuultu parisuhteen toista osapuolta.
Elikkä koko avauksesi on tyhjää täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, eksällä on opetuslapsi. Onnea tulevaan eroon, kyllä me luottavaiset naisetkin jossain vaiheessa tajuamme kusetuksen.
Kuinka paljon eksä sai sinusta rahallista hyötyä? Katson kuinka räikeästi voisin käyttää naista hyväksi vielä hyvän sään aikana.
-ap
En ole edellinen (olen toinen entinen kynnysmatto), mutta exäni kuppasi minua (eli täysin siivellä) kymmenen vuoden ajan. Osui exälleni lopulta pahasti omaan nilkkaan, kun nelikymppisenä viimein voimaannuin ja erosin (siis avoliitosta) ja hän jäi tyhjän päälle (ei omaisuutta) eikä kukaan halua häntä palkata töihin (kun on pitkä kotona makaaminen takana).
Mutta rahallisesti kuppasi minua suhteen aikana varmaan ainakin 100 000 euroa.
Huono laskentatapa, olisihan eksäsi saanut sitten rahat elämiseen sossusta.
Minä voisin (haluaisin) olla seksuaalisesti miehen ylivallassa ja voisin olla myös taloudellisesti suuremmassa vastuussa, mutta muuten en.
Muissa asioissa taidan olla aika päsmäri ja kuritonkin.