Täydellisen parisuhteen salaisuus: henkinen yliote
Olen reilu 30v mies ja olen viimein löytänyt itselleni naisen jonka haluan viedä vihille: löysin tottelevaisen, heikko itsetuntoisen naisen joka haluaa miellyttää minua kaikin tavoin.
Hän ostaa minulle asioita jos pyydän, tekee vain sellaista ruokaa mitä haluan syödä, antaa seksiä aina kun tahdon jne. Hän pelkää koko ajan että jätän hänet, ja käytän tätä hyväkseni aina tilaisuuden tullen.
Minulla on häneen täysi yliote. Hän on jo suostunut muuttamaan itseään toivomuksieni mukaisesti ja sisustanut asuntoaan minulle mieleiseksi. En ole vielä keksinyt kokeilla mitähän kaikkea hän tekisi vuokseni mutta ideoita otetaan vastaan.
Miehet, hankkikaa ehdottomasti tällainen nainen!
Kommentit (23)
Olen ollut tuollaisen naisen kanssa enkä missään vaiheessa ollut kovinkaan onnellinen. Ja niille jotkaa sanovat että olisit ennemmin muuttanut suhteen tasa-arvoiseksi kuin eronnut niin ei se niin vaan onnistu. Jos toinen osapuoli on päättänyt itse olla "alempana" niin ei se mihinkään muutu.
Aika luuseri olet, jos tuollaisesta suhteesta saat nautintoa.
Käy pitemmän päälle tylsäksi tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit tuollaisen kultakimpaleen?
Suomi24:sta :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Käy pitemmän päälle tylsäksi tuollainen.
Olen myös itse miettinyt että saatan kyllästyä tähän jossain vaiheessa. Nyt kumminkin otan kaiken hyödyn irti minkä saan. Ajattelin kyllä viedä vihille kun naisen vanhemmat maksaa sen ja saan sitä kautta muitakin hyötyjä.
-ap
Tuo suhde kaatuu ennen pitkää omaan mahdottomuuteensa. Viimeistään siinä vaiheessa, kun nainen voimaantuu ja ylittää oman läheisriippuvuutensa.
Kokemuksesta puhun.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tuollaisen naisen kanssa enkä missään vaiheessa ollut kovinkaan onnellinen. Ja niille jotkaa sanovat että olisit ennemmin muuttanut suhteen tasa-arvoiseksi kuin eronnut niin ei se niin vaan onnistu. Jos toinen osapuoli on päättänyt itse olla "alempana" niin ei se mihinkään muutu.
Tuo alistuminen on sellainen asia joka äärimmilleen vietynä muuttuu henkiseksi väkivallaksi nimenomaan sitä "ylempänä" olevaa kohtaan. Siinä lykätään kaikki vastuu koko pariskunnan tekemisistä vain toiselle osapuolelle ja jos se toinen osapuoli on liian kiltti alistaakseen niin hän vain kärsii siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo suhde kaatuu ennen pitkää omaan mahdottomuuteensa. Viimeistään siinä vaiheessa, kun nainen voimaantuu ja ylittää oman läheisriippuvuutensa.
Kokemuksesta puhun.
Hmm kerro lisää kokemuksestasi?
-ap
Kuulostaa aika tyhjältä suhteelta
M42
Kappas, eksällä on opetuslapsi. Onnea tulevaan eroon, kyllä me luottavaiset naisetkin jossain vaiheessa tajuamme kusetuksen.
Vierailija kirjoitti:
Kappas, eksällä on opetuslapsi. Onnea tulevaan eroon, kyllä me luottavaiset naisetkin jossain vaiheessa tajuamme kusetuksen.
Kuinka paljon eksä sai sinusta rahallista hyötyä? Katson kuinka räikeästi voisin käyttää naista hyväksi vielä hyvän sään aikana.
-ap
Minäkin haluaisin tuollaisen naisen. En usko että kestäisin normaalilla itsetunnolla varustettua naista kovin kauaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon eksä sai sinusta rahallista hyötyä? Katson kuinka räikeästi voisin käyttää naista hyväksi vielä hyvän sään aikana.
-ap
En ole edellinen (olen toinen entinen kynnysmatto), mutta exäni kuppasi minua (eli täysin siivellä) kymmenen vuoden ajan. Osui exälleni lopulta pahasti omaan nilkkaan, kun nelikymppisenä viimein voimaannuin ja erosin (siis avoliitosta) ja hän jäi tyhjän päälle (ei omaisuutta) eikä kukaan halua häntä palkata töihin (kun on pitkä kotona makaaminen takana).
Mutta rahallisesti kuppasi minua suhteen aikana varmaan ainakin 100 000 euroa.
Mielenkiintoista. Mun mies vei kuulemma mut taas vihille sen takia etten alistu hänen tahtoonsa. Niin meitä on erilaisia, ikävää vaan toi toisen hyväksikäyttö.
Kuitenkin nainen kyseessä, niin et tule voittamaan loppupeleissä. Sinun annetaan luulla niin mutta... no tulet näkemään.
Loppuviimeeksi aloittajakin huomaa olevansa vikisemässä suupallo suussa köytettynä sänkyyn kun se hänen alistetuksi luulemansa nainen ottaa ohjat käsiin.
Tossa ei voi kuin käydä huonosti. Sille miehelle joka tämän ketjun aloitti.
Vierailija kirjoitti:
Aika luuseri olet, jos tuollaisesta suhteesta saat nautintoa.
Aina ilmeisesti löytyy joku höppänä, joka uskoo näitä.
Kuuntele häissäsi tarkkaan papin tai vihkijän puheet rakkaudesta, ettäpä mitä siihen kuuluu, jos asia ei ole sinulle niin tuttua ennestään.
No minähän olin aika pitkälti tuollainen, heikkoitsetuntoinen, kiltti, hiljainen ja halusin miellyttää miestäni kaikessa (rahaa minulla ei ollut). Edelleen olen kaikkia noita muita, mutta itsetuntoni on nykyään kunnossa. Toivottavasti kestät sen, kun vaimosi laittaakin jalkansa alas ja kertoo oman mielipiteensä. Niin varmaan käy jossain vaiheessa.
Mistä löysit tuollaisen kultakimpaleen?