Koska viimeksi teillä on ollut pikaseksiä
Mies vain tulee vetää pikkuhousut alas ja hoitaa hommat vaikka keittiössä.
Kommentit (19)
Meillä muuta olekaan. Terveisiä lapsiperheestä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä muuta olekaan. Terveisiä lapsiperheestä.
Heh, sama täällä. Terveisin minuuttimunan vaimo. Onneksi tulen itsekin hyvin nopeasti.
Männäviikolla tiskatessa pyllistin miehelle.
Ei koskaan. Ei kumpikaan tykätä. Kunnolla tai ei ollenkaan.
Ei meillä ole oikeastaan koskaan pikaseksiä. Ellei sellaiseksi lasketa maistiaisia iltaa odotellessa.
Meillä on aina sellaista. 3 teiniä talossa, joten ollaan nopeita ja hiljaisia. Luojan kiitos mä tulen nopeasti. Joskus jopa monta kertaa vaikkei koko toimitukseen mene kauaa.
Aamulla. Itse tykkään kyllä enemmän pitkällä lämmittelyllä.
M
Eilen aamulla. Piristää kummasti ennen töihin lähtöä.
Pikaseksi on parasta. Sellaistahan se on luonnossakin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on aina sellaista. 3 teiniä talossa, joten ollaan nopeita ja hiljaisia. Luojan kiitos mä tulen nopeasti. Joskus jopa monta kertaa vaikkei koko toimitukseen mene kauaa.
Eikö teillä ole makkarin ovessa lukkoa?
Ihan liian kauan sitten. Kaikki seksi kyllä kelpaa mutta viime aikoina on pitänyt tyytytyä käsi ja oraalijuttuihin. Niitä sentään saa, joskus pitänyt turvautua omaan käteen. Muijalla joku kuiva kausi? Pimperoa en ole saanut muutamaan viikkoon. Näin pitkään ilman olin viimeksi sinkkuna monta vuotta sitten.
Jos ei tuosta kohta parane niin pitää miettiä muita. Tarjolla on mutta ei kuulu tapoihin vaihtaa heti jos on vaikeuksia. Sitä kun toinen on melkein yhtä hyvä sängyssä kuin itse niin vaihdossa tuskin saa parempaa. Pitää yrittää saada toinen syttymään uudestaan. On kyllä palettu parhaillaan niin että vähemmästäkin menee tuhkaksi.
Nopeimmat meillä mistä molemmat sai oli todella nopeita. En katsonut kelloa mutta aivan sairaan nopeita. Bileissäkin käytiin vessassa nopeat. Helppoa kun molemmat oli valmiiksi kiihottuneita. Olisipa aina nainen yhtä innokas mitä itse on.
Meillä on kauan-kauan seksiä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kauan-kauan seksiä vaan.
Myös meilläkin aina. Välillä toivoisin kyllä ihan pikaseksiä sen tunnin pituisen jynkytyksen sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole makkarin ovessa lukkoa?
En ole kirjoittaja mutta samassa tilanteessa. Joi, meillä on makkarin ovessa lukko, mutta teinimme ei ole kuuroja.
Välillä on hetkiä, että mites pikaset, ennen kun lapsi herää yms. Mutta eipä se pikasiin yleensä jää😃
Kesällä Italiassa lomalla viimeksi. Vaimolla kesämekko. Mentiin hakemaan hotellihuoneesta jotain.