Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyttääkö teidän miehet karkkien/herkkujen syöntiä?

Vierailija
26.10.2016 |

Mulla menee mieheeni kohta hermot. Se kyttää jatkuvasti kuinka paljon syön karkkeja ja valittaa etteikö kaupasta olisi jotain muutakin löytynyt. On välillä ihan pakko piilottaa herkkuja kun mies saa melkein raivarin. Onko teilläkin miehet samanlaisia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elät tuollaisen miehen kanssa?

Vierailija
2/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyttää, ei ole tarvetta holhota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön niin paljon karkkeja ja herkkuja kuin itse haluan ja siihen ei mies puutu.

Vierailija
4/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko sinä niitä karkkeja sitten syöt jos mies motkottaa ja karkkeja pitää piilottaa?

Vierailija
5/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee toisinpäin, minä valitan miehelle. Raivostuttavaa kun hänellä on muutenkin ylipainoa niin tarvii vielä lisäksi saada joka päivä karkkiannoskin. Karkkia ja muita herkkuja menee satoja grammoja päivässä. Onneksi on vihdoin oppinut syömään myös hedelmiä. Niillä saa edes vähän rajoitettu karkkien mässytystä. Hän on monet kerrat laihduttanut ja silloin karkit ovat jääneet sikseen, mutta aina viimeistään kahden kuukauden päästä sortuu karkkeihin. Miten saisi aikuisen miehen lopettamaan mässyttämisen?

Vierailija
6/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, pikemminkin toisin päin. Juuri eilen huomautin, kun mies on nyt viikon ajan joka päivä vetänyt pari konvehtia. On kyllä hyvässä kunnossa että ei mitään aihetta sinänsä muuta kuin että sokeria ei kukaan tarvitse päivittäin.

Mutta en minäkään häntä kiellä tai motkota, aikuisia kun molemmat ollaan. Jos alkaisi vatsalla näkyä niin sit voisin sanoa että ootko huomannut.

Vierailija
7/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, mun miehessä on se paha puoli, että se ostaa mulle välillä herkkuja just silloin, kun itsestä tuntuu, että nyt pitäis rajoittaa.

Vierailija
8/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mies kyttää-tosin vain omia syömisiään kun se on kuntokuurilla. Mä voin syödä herkkuja mutten halua kun harvoin.

Vierailija
9/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö ap:n kenties laihduttaa?

Vierailija
10/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyttää ja huomauttelee, mutta sen takia koska en yleensä syö herkkuja. On vaan huolissaan siitä ettei mulle jää;-) ostettiin jo jonkin aikaa sitten iso lasiastia täyteen karkkia, yhden olen syönyt.

Vierailija
11/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla menee mieheeni kohta hermot. Se kyttää jatkuvasti kuinka paljon syön karkkeja ja valittaa etteikö kaupasta olisi jotain muutakin löytynyt. On välillä ihan pakko piilottaa herkkuja kun mies saa melkein raivarin. Onko teilläkin miehet samanlaisia?

ei kyttää, en asu sellaisten kanssa, joille se olisi ongelma. Hän projisoi omia ideaalejaan sinuun ja yrittää hallita sitä kautta. Ei varmaankaan ole ainoa asia, josta hän huomauttelee..?

Vierailija
12/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttaa, koska niihin menee "paljon rahaa", muistutan kyllä joka kerta paljonko hänen tupakointi maksaa, saati nettipokerit, loppuu se päänaukominen karkkipussin hinnasta.

Vierailija
13/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään terveellisesti yhteisestä päätöksestä ja pysyn erossa karkeista paljon paremmin kun on joku jolle on luvannut olla syömättä. Ei kuitenkaan ongelmaa jos olenkin syönyt niin myöntää asiaa. Kiusaa hetken asiasta leikillään ja sitten koitan takaisin ruotuun.

Aloitimme syömään terveellisesti kun kaksi hyvä kuntoista ihmistä alkoi lihoamaan parisuhteen ensimmäisen puolen vuoden aikana. Ei kuitenkaan sellaista oloa että en kelpaisi miehellä vähän löysempänäkin. Itseäni ei haittaa myöskään miehen pieni löystyminen mutta itseäni häiritsee ja nyt sujuu kilojen tiputtelu paremmin yhdessä!

Jos herkku päivinä hän kyllä vähän rajoittaa minua kaupassa, mutta se on ihan ok. minulla tapana mennä vähän överin puolelle.

Vierailija
14/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa ja säälittävää aikuisten ihmisten holhoamista.

Jos kumppani ei kelpaa syystä tai toisesta niin ottakaa ero ja kytätkää vain omaa syömistä ja tekemisiä. HUH!

Vierailija
15/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä menee toisinpäin, minä valitan miehelle. Raivostuttavaa kun hänellä on muutenkin ylipainoa niin tarvii vielä lisäksi saada joka päivä karkkiannoskin. Karkkia ja muita herkkuja menee satoja grammoja päivässä. Onneksi on vihdoin oppinut syömään myös hedelmiä. Niillä saa edes vähän rajoitettu karkkien mässytystä. Hän on monet kerrat laihduttanut ja silloin karkit ovat jääneet sikseen, mutta aina viimeistään kahden kuukauden päästä sortuu karkkeihin. Miten saisi aikuisen miehen lopettamaan mässyttämisen?

Ne hedelmät lihottaa kyllä siinä missä karkitkin. Samanlaista sokeripaskaa molemmat.

Vierailija
16/16 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyttää vaikka ehkä syytä olisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän