Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten valitus ja nalkuttaminen 2016

26.10.2016 |

Moikka.

Olen tässä useamman vuoden jo seurustellut. Tämä taitaa olla vähän iäsyys aihe parisuhteessa, eli naisten ainainen jäkättäminen. Olen tähän asti luullut, että tämä johtuu VAIN miesten laiskuudesta ja kuinka miehissä on vain niin paljon vikaa. Reippaana poikana olen sitten ajatellut että minähän en ole sellainen, vaan olen aina ollut aktiivinen kotitöissä ja niitä teen usein paljon enemmänkin, osallistun asioihin joita miehet yleensä karsastaa, seksi on hyvää ja koen muutenkin olevani jo niin utopia täydellisestä aviomiehestä ettei minulle edes voi nalkuttaa.

No mutta tämähän ei pidäkkään alkuunkaan paikkaansa. Havaitsin että loppujen lopuksi naista voi ärsyttää jopa se ettei ole mitään valittamista. Ei nainen oikeasti halua sitä mistä haaveilee. Ei nainen halua että imuroit. Hän haluaa kyllä valittaa sinulle kun et imuroi, ja nähdä että imuroit sitten sen seurauksena, mutta älä herranjumala ryhdy oma-aloitteiseksi. Liika on liikaa.

Minusta tämä on ihan positiivinen asia. Ehkä tämä on vain ihan lohdullinen uutinen miehille, myös minulle, että kyllä olet ihan riittävä siinä sohvalla piereskellessäsi.

Keskustelua pilke silmäkulmassa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla