Kuka teillä korvaa jos lukiolta vuokrattu läppärinlasi menee rikki vahingossa?
Me jouduttiin itse maksamaan lasin vaihto 250€. 7
Kommentit (20)
Jos olisit vaihtanut sen itse olisi säästynyt noin 200€.
Ei ole mitään rakettitiedettä, netti on täynnä ohjeita.
Käyttäjä tietysti korvaa aiheuttamansa vahingon. Oli se sitten vahinko tai "vahinko".
Miten saa hajalle? Johtoihin kompastumallako? Itse pitää mielestäni korvata, ei pitäisi hajota, jos miettii etukäteen, miten pitää sitä tarkasti.
Anteeksi mutta mikä on läppärin lasi? Näyttö? :D
Vahingossahan nuo ei hajoa koskaan . Aina käyttäjän huolimattomuutta .
Varmaan tajuat vakuutuksen merkityksen tulevaisuuden varalle .
Miten se voi mennä vahingossa rikki?
Yllättävää että taas päätellään omiaan ja nillitetään pikkujutuista jos asiallisesti kysyy jotain. Kotivakuutukseni maksoi osan, toisin kuin joku valopää kuvitteli omiaan siinäkin asiassa. Laukussa tuli näyttöön särö, mikä lähti leviämään kun NÄYTÖN pari kertaa aukaisi. Ihan uteliaisuuttani kysyin, että älkää pelätkö, että verovarojenne taas viedään. Eikä meille annettu mahdollisuutta korjauttaa itse. Ja kyllä kirjoitusvirheitä on, tiedetään.
Ap, kertoisitko läppärin merkin ja mallin. Katsoisin paljonko näyttö varaosana maksaa.
Satanen lisää ja kaupasta saa jo läppärin....
Toivottavasti se lukiolainen edes oppii Suomea: "vuokratun läppärin lasi".
Ainii ja koska tähänkin joku takertuu, niin minä maksoin sen 250€ ja hain sen jälkeen kotivakuutuksesta sen mikä omavastuun jälkeen jäi jäljelle. Sitä vaan mietin, eikö koulun vakuutus korvaa tälläisiä. Mutta oli väärä paikka miettiä palstalla mikä on idiootteja täynnä.
Miksei suojannut läppäriä mitenkään laukussa?
Jos koulu on antanut luvan vielä kone kotiin, luulisin, että koulun (tai siis kunnan) ottama vakuutus korvaa tuon.
Vierailija kirjoitti:
Me jouduttiin itse maksamaan lasin vaihto 250€. 7
"...lukiolta vuokrattu läppärinlasi..."Olette vuokranneet lukiolta läppärinlasin? Mikä se mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää että taas päätellään omiaan ja nillitetään pikkujutuista jos asiallisesti kysyy jotain. Kotivakuutukseni maksoi osan, toisin kuin joku valopää kuvitteli omiaan siinäkin asiassa. Laukussa tuli näyttöön särö, mikä lähti leviämään kun NÄYTÖN pari kertaa aukaisi. Ihan uteliaisuuttani kysyin, että älkää pelätkö, että verovarojenne taas viedään. Eikä meille annettu mahdollisuutta korjauttaa itse. Ja kyllä kirjoitusvirheitä on, tiedetään.
Miten laukussa voi tulla näyttöön särö, jos kone on asianmukaisesti suojattu? Ei se näyttö itsekseen laukussakaan hajoa.
Anteeksi tuhannesti jos joku menetti elämänhalunsa tuosta läppärin lasista. Minulla ei ole läppäriä, joten en tässä työn lomassa jäänyt sen enempiä miettimään miksikä sitä kutsun. Sen sijaan, että sinä elämänkoululainen jäät vatvomaan tuota loppupäiväksi, niin mene ihmeessä sinäkin töihin, niin saat muuta ajateltavaa. Miksi edes avasit tämän, jollet osaa vastata siihen mitä alun alkaen kysyin? Ainiin, koska kaikki muut aloitukset olet päivän mittaan lukenut jo kymmeniä kertoja.
Kiitos niille parille hassulle jotka osasitte vastata asiallisesti.
Vuokrasopimuksessa lukee, että käyttäjä vastaa kuluista, jos menee rikki tai katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vuokrasopimuksessa lukee, että käyttäjä vastaa kuluista, jos menee rikki tai katoaa.
Mul on kans koululta kone lainassa ja oli pakko lukea tuo soppari. Niinhän siinä lukee.
Mulla on pari vuotta vanha kone ja ihan normaalisti kädellä säädin näyttöä niin kuulu kräks ja lasi murtui pienesti ja nyt leviää murtuma koko ajan. Eli voi mennä vahingossa! Ihan normaalisti otin kulmasta kiinni ja siirsin taaemmas. Lasi oli selvästi jännittynyt
Toivottavasti missään koulu ei korvaa tuota verovaroista, koska oma vikahan se on. Eikö tuo olisi tullut halvemmaksi laittaa kotivakuutukseen?