Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luotatko siihen että työpaikkasi on varma?

Vierailija
25.10.2016 |

Ikäsi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tällä hetkellä ei ole näköpiirissä mitään syytä miksi olisin menettämässä työni, mutta eihän sitä voi tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Kukaan ei voi olettaa että työ jatkuu omaan eläkeikään asti. Olen 46 vuottias.

Jos luulette että teillä on varma työpaikka ja varma palkkatulo, niin kehuskelkaa tällä kun haette pankista lainaa, niin se lainaneuvottelussa oleva henkilö kertoo teille miten varmaksi pankki laskee tiedän työnne ja tulevaisuuden palkkatulot.

Vierailija
22/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä 50 ja luotan. Ikävä kyllä. Voi kun pääsisin työttömäksi. En ikinä pääse.

Työttömäksi pääsee helposti. Ja mieti, saattaisit tehdä palveluksen jollekin työttömälle. Irtisano itsesi.

Pieni vinkki vaan, kannattaa säästää useamman kuukauden palkkaa vastaava summa, sillä irtisanoessasi itsesi, saat karenssia, ja se minimi toimeentulotukikin voi tuntua aivan liian pieneltä.

Ei muuta kuin onnea onnelliseen ja iloiseen työttömän elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-kympin jälkeen aloin valmistautumaan siihen, että jonain päivänä työt voi loppua.

Yhdet potkut tuli 5-kymppisenä mutta haistoin tulevan ja hommasin uuden työpaikan ennen kuin vanhasta tuli fudut. Paketin otin mukaan.

Uudessa työpaikassa viihdyin 3v., sen jälkeen otin lopputilin. Rahaa tuli siinä vaiheessa sisään jo niin hyvin, ettei sen takia tarvinnut töissä käydä, eikä sitten huvittanut.

Vierailija
24/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhdanneherkällä alalla töissä. Nyt menee hyvin ja alan henkilöistä paikoitellen pula. Muutaman vuoden päästä tilanne voikin olla toisin. Eli en voi luottaa työpaikan pysyvyyteen.

Vierailija
25/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä 50 ja luotan. Ikävä kyllä. Voi kun pääsisin työttömäksi. En ikinä pääse.

Työttömäksi pääsee helposti. Ja mieti, saattaisit tehdä palveluksen jollekin työttömälle. Irtisano itsesi.

Pieni vinkki vaan, kannattaa säästää useamman kuukauden palkkaa vastaava summa, sillä irtisanoessasi itsesi, saat karenssia, ja se minimi toimeentulotukikin voi tuntua aivan liian pieneltä.

Ei muuta kuin onnea onnelliseen ja iloiseen työttömän elämään.

Kaipaan vaan vastausta.

Vierailija
26/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 42v. ja aika varma olen. Olen kunnalla työssä hommassa joka on kunnan lakisääteisesti järjestettävä. Lisäksi olen luottamusmies.

Vierailija
27/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä. 40v.

Vierailija
28/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei oo varmaa kuin epävarma

Vierailija
29/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota. Olen 40-vuotias sh. Kun valmistuin, oli meidän alalla suurtyöttömyys ja jopa työvoimatoimisto järjesti norjan kursseja. Olen rekisteröitynyt myös Norjaan ja Ruotsiin, joten jos Suomessa työt loppuisi, suuntaisin naapuriin.

Vierailija
30/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. päivä kerrallaan ja jos loppuu niin keksin sitten jotain muuta. 40 v.

Vierailija
31/31 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, Yt:t on osuneet meidän perheeseen jo kuudesti viimeisen 15 vuoden aikana. Meillä on miehen kanssa nyt myös omaa yritystoimintaa ja sijoituksia, pyrimme siihen että viiden vuoden sisällä meilllä on useampi hyvä tulolähde eikä työpaikoilla ole enää merkitystä.

Olen 45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä