Miehen facekäyttäytyminen loukkaa :(
Mies on käynyt ravintolassa, jolla on naisen nimi, sanotaan nyt vaikka ravintola (ja sanotaan että mun nimi on Anna). Nyt hän on päivittänyt seuraavanlaisesti "Anna on kivempi kuin Maria", eikä suostu kertomaan kyselijöille, kuka Maria on. Nyt hän on innostunut trollistaan, ja haluaisi jatkaa vitsiään useamman päivityksen ajan, tyyliin "tutustuin Mariaan Lohjalla" (missä emme asu, mutta ravintola oli "Lohjalla"). Vain harva (alle 5) tietää ko. ravintolan/pystyy päättelemään asian. Minua ärsyttää ja koen kustannuksellani trollaamisen loukkaavana. Ovatko tuntemukseni aiheellisia, vai onko tuo oikeasti hyvä vitsi?
Kommentit (38)
Villellä on isompi kuin Jussilla (miehesi)!
Älä kerro, että tarkoitat ravintolasalin kokoa.
Vierailija kirjoitti:
No voithan sä alkaa käymään töiden jälkeen R:llä kun vaan on pakko saada, ei kestä. R oli taas ihan must <3 Anna. Koko ajan mielessä R. rrrrrrooooooooaaarrrrR ;) Viikko pelleilyä tekstimuodossa ja lopuksi kuva missä haet R-kiskalta suklaata.
Haha :D ehdotin että laitan "Töissä on tosi kiva Heikk!" "Heikki saa hyvälle tuulelle!" "Heikki jaksaa halata, vaikka Tommi (mies) ei." Ja Heikkihän paljastuu hoidettavan lemmikiksi. Ei kuulemma oo sama asia. Ap
No olipa typerä "vitsi". Tai siis missä
se vitsi tuossa edes oli? Maria-ravintola on kivempi kuin Anna-tyttöystäväni. Vaikka tuossa olisi nuo selitykset perässä niin yhtä älytön juttu silti, eihän kukaan vertaa tyttöystäväänsä ja ravintolaansa. Aika köyhää huumoria.
Siis ihan oikeastiko kysyt tuommosta!!! Ei missään nimessä ole loukkaavaa. On se kumma kun nykyään loukkaannutaan kaikenlaisesta. Ihme marttakerho tämäkin palsta. Minun ex-tyttöystäväni petti minua neljän eri miehen kanssa ja yritin silti jatkaa suhdetta. Hän sanoi, että en ole minkään arvoinen. Vasta sitten hyväksyin suhteemme olevan ohi. Silloin loukkaannuin. Jos entinen tyttöystäväni olisi laittanut vastaavanlaisia päivityksiä, niin olisin vain nauranut...
#kieltäkääkaikkihuumori
Vierailija kirjoitti:
No olipa typerä "vitsi". Tai siis missä
se vitsi tuossa edes oli? Maria-ravintola on kivempi kuin Anna-tyttöystäväni. Vaikka tuossa olisi nuo selitykset perässä niin yhtä älytön juttu silti, eihän kukaan vertaa tyttöystäväänsä ja ravintolaansa. Aika köyhää huumoria.
Anna-tyttöystävä on kivempi kuin Maria-ravintola.
Mutta joo, samaa mieltä. Ei tuossa munkaan mielestä edes ole vitsiä.
Voi hyvänen aika! Lasketaanko Kirkkonummi PK-seuduksi? Saattaapa hyvinki olla sama mies... Tuntomerkit ainakin vastaavat.
Pokerface_88 kirjoitti:
Siis ihan oikeastiko kysyt tuommosta!!! Ei missään nimessä ole loukkaavaa. On se kumma kun nykyään loukkaannutaan kaikenlaisesta. Ihme marttakerho tämäkin palsta. Minun ex-tyttöystäväni petti minua neljän eri miehen kanssa ja yritin silti jatkaa suhdetta. Hän sanoi, että en ole minkään arvoinen. Vasta sitten hyväksyin suhteemme olevan ohi. Silloin loukkaannuin. Jos entinen tyttöystäväni olisi laittanut vastaavanlaisia päivityksiä, niin olisin vain nauranut...
#kieltäkääkaikkihuumori
Tän täytyy olla trolli
Vierailija kirjoitti:
Vittu sinä olet tyhmä, ap.
Saa sitä ihmisellä tunteet olla ja niitä ilmaista.... vastauksesi on kyllä tyhmä. Todella. Se ei kerro oikein mitääääään.
Ota ap puheeksi. Millaista elämää sinä haluat elää... Kumppanisi kanssa. Toisen huomioonottamisen on taitolaji. Ukko opettelee ja sinä opettelet. Saa opetella.
On joitain asioita, jotka kannattaa opetella ottamaan huumorilla ja joitakin joihin on hyvä puuttua. Itse sen rajan oppii tietämään, kun kokeilee. Ei muut voi tietää mikä toista loukkaa, jos se toinen ei kerro.
Jonkun mielestä hyvä vitsi voi todellakin olla toisen mielestä loukkaus. Noita tulee puolin jos toisin. Jutelkaa.
Taitaa olla ihastunut johonkin Mariaan ;)
Mikä kaupunki?
Anna pojan trollailla, mitä se sinulle kuuluu.
Olen kertonut ajatuksistani ja tunteistani, mutta mies ei yhtään osaa asettua mun asemaan. Pitää mua tosikkona.ap
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ihastunut johonkin Mariaan ;)
Mikä kaupunki?
Lohja?
Tuommosia nuo miehet on... Aina satuttaa ja sitten vika on meissä naisissa... Olet tosikko/pihtari/lapsellinen yms. En jaksa enää. Minä rupean kanssa sanomaan, että naapurin ukolla oli viime näkemältä isompi makkara kuin omalla isännällä. Mässäilen sitten tällä jutulla sosiaalisessa mediassa. Antaa isännän kärvistellä kyrsällään...
No voithan sä alkaa käymään töiden jälkeen R:llä kun vaan on pakko saada, ei kestä. R oli taas ihan must <3 Anna. Koko ajan mielessä R. rrrrrrooooooooaaarrrrR ;) Viikko pelleilyä tekstimuodossa ja lopuksi kuva missä haet R-kiskalta suklaata.