Miehen facekäyttäytyminen loukkaa :(
Mies on käynyt ravintolassa, jolla on naisen nimi, sanotaan nyt vaikka ravintola (ja sanotaan että mun nimi on Anna). Nyt hän on päivittänyt seuraavanlaisesti "Anna on kivempi kuin Maria", eikä suostu kertomaan kyselijöille, kuka Maria on. Nyt hän on innostunut trollistaan, ja haluaisi jatkaa vitsiään useamman päivityksen ajan, tyyliin "tutustuin Mariaan Lohjalla" (missä emme asu, mutta ravintola oli "Lohjalla"). Vain harva (alle 5) tietää ko. ravintolan/pystyy päättelemään asian. Minua ärsyttää ja koen kustannuksellani trollaamisen loukkaavana. Ovatko tuntemukseni aiheellisia, vai onko tuo oikeasti hyvä vitsi?
Kommentit (38)
Tähhh? En nyt oikeen päässyt perille😅
Aa nyt tajusin. On loukkaavaa! Ihmiset laittavat juorut liikkeelle, kun eivät tajua kyseessä olevan ravintolan...
Otappa puheeksi jos asia loukkaa, oikea äijä ei puolisoa loukkaa tai ainakin pyytää anteeksi ja lopettaa. Vain sinä tiedät jos se loukkaa niin sitten asia on niin.
Emme ole 15v, vaan noin kolmekymppisiä. Mies siis antaa päivityksessä ymmärtää, että "Maria" on joku nainen, vaikka "Maria" on ravintola "Lohjalla", jossa kävi syömässä. Hänestä oli hauska vitsi. Minä pyysin lopettamaan pilan ja että lapsellista tollainen trollailu. Ap
Minusta tuo on ihan hauska vitsi. Ja viestissähän käsittääkseni mainitaan, että olet kivempi kuin tytön niminen ravintola. Kai kävit laittamassa kommenttia miehesi facebook-päivitykseen?
Hah...
No joo, ihan ok vitsi, mutta typerää ettei kerro edes udeltaessa, että tuo toinen on ravintola.
Vierailija kirjoitti:
Emme ole 15v, vaan noin kolmekymppisiä. Mies siis antaa päivityksessä ymmärtää, että "Maria" on joku nainen, vaikka "Maria" on ravintola "Lohjalla", jossa kävi syömässä. Hänestä oli hauska vitsi. Minä pyysin lopettamaan pilan ja että lapsellista tollainen trollailu. Ap
No kirjoita tuo info siihen facen kommenttikohtaan.
Aivan kamala vitsi!!!!
Pistä miehesi pihalle. Ansaitset parempaa! Kerran ex-puolisoni kertoi minulle vitsin Tarzanista, jonka koin loukkaavaksi. En muista miten se meni, mutta paha mieli tuli eikä edes naurattanut... En ole sen kummemmin kyseisestä taliaivosta kuullut.
Nyt hän linkkasi faceen ravintola-arvostelun (josta ei heti näe mikä on ravintolan nimi), ja kirjoitti että "Marian kanssa ollaan arvostelusta eti mieltä". Vituttaa yuo pelleily. Ap
No ihan harmitontahan tuo on, mutta aika lapsellista eikä pidemmän päälle kovin hauskaa.
No nythän se traumatisoiva vitsi juolahti mieleeni. Harmittaa vieläkin. Ihan kiukku nousee pintaan.
Miksi Tarzan huutaa viidakossa?
- Koska haluaa, että Jane tuo hänelle kahvia ja tuoretta pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Aa nyt tajusin. On loukkaavaa! Ihmiset laittavat juorut liikkeelle, kun eivät tajua kyseessä olevan ravintolan...
Kiinnostaako sinua sellaisten tyyppien mielipiteet, jotka juoruavat sinusta? Minua ei. Who gives a f*ck.
Ongelman ydin tässä on se, että miehen mielestä tuo ei ole lapsellista ja kyselijöille heittää vaan bensaa liekkeihin. Isosiskol kysyi whatsappissa, että mistä ihmeestä tuulee. Vastasi että ei voi kertoa, mutta Maria on tehnyt vaikutuksen tjsp.. Miehen mielestä olen tosikko. ap
Mietin tässä vaan, että onkohan meillä Kyltsi ollu sama mies? Tapailin tuossa viime helmikuussa hoikkaa ja pitkähköä miestä, joka kertoi tuon samaisen vitsin minulle ensitreffeillä. Nauraa räkätti kovasti, mutta mua ei naurattanu. Kävin vielä jokusen kerran säälistä tapaamassa ko henkilöä, mutta ei jatkoon. Huudelkoon itse Janea leipomaan vaikka piirakat... Harmi sinänsä, kun muuten ihan mukava kaveri.
Ja Kyltsi! Henkilö siis PK-seudulta ja etunimen ensimmäinen kirjain on S.
Siis ravintolan nimi on Maria. Ap