Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen facekäyttäytyminen loukkaa :(

Vierailija
25.10.2016 |

Mies on käynyt ravintolassa, jolla on naisen nimi, sanotaan nyt vaikka ravintola (ja sanotaan että mun nimi on Anna). Nyt hän on päivittänyt seuraavanlaisesti "Anna on kivempi kuin Maria", eikä suostu kertomaan kyselijöille, kuka Maria on. Nyt hän on innostunut trollistaan, ja haluaisi jatkaa vitsiään useamman päivityksen ajan, tyyliin "tutustuin Mariaan Lohjalla" (missä emme asu, mutta ravintola oli "Lohjalla"). Vain harva (alle 5) tietää ko. ravintolan/pystyy päättelemään asian. Minua ärsyttää ja koen kustannuksellani trollaamisen loukkaavana. Ovatko tuntemukseni aiheellisia, vai onko tuo oikeasti hyvä vitsi?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ravintolan nimi on Maria. Ap

Vierailija
2/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähhh? En nyt oikeen päässyt perille😅

Vierailija
4/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko siis 15-vuotiaita?

Vierailija
5/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika tyhmä vitsi on.

Vierailija
6/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan mennä ulos lenkille.

Vierailija
7/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa nyt tajusin. On loukkaavaa! Ihmiset laittavat juorut liikkeelle, kun eivät tajua kyseessä olevan ravintolan...

Vierailija
8/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa puheeksi jos asia loukkaa, oikea äijä ei puolisoa loukkaa tai ainakin pyytää anteeksi ja lopettaa. Vain sinä tiedät jos se loukkaa niin sitten asia on niin.

Vierailija
9/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sinä olet tyhmä, ap.

Vierailija
10/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole 15v, vaan noin kolmekymppisiä. Mies siis antaa päivityksessä ymmärtää, että "Maria" on joku nainen, vaikka "Maria" on ravintola "Lohjalla", jossa kävi syömässä. Hänestä oli hauska vitsi. Minä pyysin lopettamaan pilan ja että lapsellista tollainen trollailu. Ap

Vierailija
11/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan hauska vitsi. Ja viestissähän käsittääkseni mainitaan, että olet kivempi kuin tytön niminen ravintola. Kai kävit laittamassa kommenttia miehesi facebook-päivitykseen?

Vierailija
12/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah...

No joo, ihan ok vitsi, mutta typerää ettei kerro edes udeltaessa, että tuo toinen on ravintola.

Vierailija
13/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme ole 15v, vaan noin kolmekymppisiä. Mies siis antaa päivityksessä ymmärtää, että "Maria" on joku nainen, vaikka "Maria" on ravintola "Lohjalla", jossa kävi syömässä. Hänestä oli hauska vitsi. Minä pyysin lopettamaan pilan ja että lapsellista tollainen trollailu. Ap

No kirjoita tuo info siihen facen kommenttikohtaan.

Vierailija
14/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamala vitsi!!!!

Pistä miehesi pihalle. Ansaitset parempaa! Kerran ex-puolisoni kertoi minulle vitsin Tarzanista, jonka koin loukkaavaksi. En muista miten se meni, mutta paha mieli tuli eikä edes naurattanut... En ole sen kummemmin kyseisestä taliaivosta kuullut.

Vierailija
15/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hän linkkasi faceen ravintola-arvostelun (josta ei heti näe mikä on ravintolan nimi), ja kirjoitti että "Marian kanssa ollaan arvostelusta eti mieltä". Vituttaa yuo pelleily. Ap

Vierailija
16/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan harmitontahan tuo on, mutta aika lapsellista eikä pidemmän päälle kovin hauskaa.

Vierailija
17/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän se traumatisoiva vitsi juolahti mieleeni. Harmittaa vieläkin. Ihan kiukku nousee pintaan.

Miksi Tarzan huutaa viidakossa?

- Koska haluaa, että Jane tuo hänelle kahvia ja tuoretta pullaa.

Vierailija
18/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aa nyt tajusin. On loukkaavaa! Ihmiset laittavat juorut liikkeelle, kun eivät tajua kyseessä olevan ravintolan...

Kiinnostaako sinua sellaisten tyyppien mielipiteet, jotka juoruavat sinusta? Minua ei. Who gives a f*ck.

Vierailija
19/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelman ydin tässä on se, että miehen mielestä tuo ei ole lapsellista ja kyselijöille heittää vaan bensaa liekkeihin. Isosiskol kysyi whatsappissa, että mistä ihmeestä tuulee. Vastasi että ei voi kertoa, mutta Maria on tehnyt vaikutuksen tjsp.. Miehen mielestä olen tosikko. ap

Vierailija
20/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä vaan, että onkohan meillä Kyltsi ollu sama mies? Tapailin tuossa viime helmikuussa hoikkaa ja pitkähköä miestä, joka kertoi tuon samaisen vitsin minulle ensitreffeillä. Nauraa räkätti kovasti, mutta mua ei naurattanu. Kävin vielä jokusen kerran säälistä tapaamassa ko henkilöä, mutta ei jatkoon. Huudelkoon itse Janea leipomaan vaikka piirakat... Harmi sinänsä, kun muuten ihan mukava kaveri.

Ja Kyltsi! Henkilö siis PK-seudulta ja etunimen ensimmäinen kirjain on S.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme