Poikaystävän kaveri ei seuraa minua takaisin Instagramissa...?
Kuulostaa todella typerältä mutta kuitenkin. Meidän ikäluokassamme on ehkä vähän tapana, että tuttuja seurataan takaisin ihan yleisenä ystävällisenä eleenä. Tunnen kaikki poikaystäväni kaverit tosi hyvin ja he ovat mielestäni todella mukavia ja ystävällisiä tyyppejä.
Kuitenkin yksi hänen kavereistaan ei seuraa minua takaisin. Ja tietää kuitenkin, että seuraan häntä. Tulemme tosi hyvin juttuun ja esim. baarissa tämä kyseinen henkilö (sinkku) tulee täysin oma-aloitteisesti juttelemaan minulle, ja ylipäätään huumorintajumme yms. sopivat hyvin yhteen, kemiamme kohtaavat (ystävyystasolla siis, en mieti häntä mitenkään romanttisesti.)
Kummallista tässä kuitenkin on se, että hän on pari kertaa vahingossa tykännyt kuvistani ja sitten nopeasti poistanut tykkäyksen, eli selvästikin käy katsomassa kuviani, mutta ei silti seuraa minua. Hän seuraa poikaystävieni muiden kavereiden tyttöystäviä, mutta ei minua. Muut poikaystäväni kaverit seuraavat minua.
Tällaisia nämä some-sukupolven ongelmat ovat.... :D
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
JSSAP!
:-DDDD reps kops
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monet haluu, että ois enemmän seuraajia kuin seurattavia. Jos se aattelee, et näkee kuvasi muutenkin kun seuraamalla (=julkinen käyttäjätili), niin miks seurata..?
Pohdin samaa ja tuntui loogiselta, mutta hänellä on seurattuja n. 300 ja seuraajia 100, eli ei tämäkään kuulosta järkevältä syyltä. :/
ap
Jos seuraa 300 tyyppiä Instagramissa, se alkaa olemaan jo sen verran paljon, että kaikkien tilien aktiivinen ja säännöllinen seuraaminen alkaa käymään vaivalloiseksi. Itse huomasin, että pelkästään muiden kuvien katselussa, tykkäilyssä ja kommenteissa meni niin paljon aikaa, että se alkoi haitata normielämää. Jospa hän ei siksi enää halua lisää seurattavia?
Tai sitten hän ei vaan ole mukana ikäluokkasi tavassa seurata koristeeksi, vaan seuraa itse sellaisia tilejä, joista aidosti tykkää. Jos hän ei vaan ole kiinnostunut sun kuvistasi, vaikka sinusta ihmisenä pitääkin?
Oletko itse miten aktiivinen hänen suuntaansa siellä Instagramissa? Tykkäiletkö ja kommentoitko aktiivisesti hänen kuviaan?
Minuakin tuo vaivaisi, vaikka olen reilusti vanhempi. Just toi, että seuraa kaikkia muita, tuntuisi ikävältä.
No itse jos olisin ihastunut käyttäytyisin mahdollisimman normaalisti eli seuraisin jos olisit ensin seurannut mua ja jos muutkin seurais sua, jättäisin tykkäykset jos laittaisin niitä vahingossa, ja tykkäisin ehkä jonkun muun vastaavasta kuvasta jne.
Jos ei ole vaan ajatellut tai hoksannut seurata sua? Ei kaikki ajattele kaikkea niin monimutkaisesti, varsinkaan miehet. Ne on yleensä aika yksoikosia, ei niitä auta liikaa miettiä miksiköhän se teki niin ja näin...
Hyi helkkari, onneks ei oo tarvetta koko installe
T. 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monet haluu, että ois enemmän seuraajia kuin seurattavia. Jos se aattelee, et näkee kuvasi muutenkin kun seuraamalla (=julkinen käyttäjätili), niin miks seurata..?
Pohdin samaa ja tuntui loogiselta, mutta hänellä on seurattuja n. 300 ja seuraajia 100, eli ei tämäkään kuulosta järkevältä syyltä. :/
ap
Jos seuraa 300 tyyppiä Instagramissa, se alkaa olemaan jo sen verran paljon, että kaikkien tilien aktiivinen ja säännöllinen seuraaminen alkaa käymään vaivalloiseksi. Itse huomasin, että pelkästään muiden kuvien katselussa, tykkäilyssä ja kommenteissa meni niin paljon aikaa, että se alkoi haitata normielämää. Jospa hän ei siksi enää halua lisää seurattavia?
Tai sitten hän ei vaan ole mukana ikäluokkasi tavassa seurata koristeeksi, vaan seuraa itse sellaisia tilejä, joista aidosti tykkää. Jos hän ei vaan ole kiinnostunut sun kuvistasi, vaikka sinusta ihmisenä pitääkin?
Oletko itse miten aktiivinen hänen suuntaansa siellä Instagramissa? Tykkäiletkö ja kommentoitko aktiivisesti hänen kuviaan?
Tykkään kyllä hänen kuvistaan ja hän tykkää muiden kuvista. Ja hän alkaa seuramaan lisää ihmisiä lähes päivittäin. :-D
ap
Enpä keksi tähän nyt muuta sanottavaa, kuin että ap voisi pitää vaikka viikon totaalitauon siitä Instasta. Voin melkein luvata, että sen jälkeen olet valaistuneempi siitä, miten hölmösti joskus voi ajatella asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tykkään kyllä hänen kuvistaan ja hän tykkää muiden kuvista. Ja hän alkaa seuramaan lisää ihmisiä lähes päivittäin. :-D
ap
Siinä tapauksessa hän ei vain tykkää kuvistasi niin paljon, että viitsisi sun seuraajaksi ryhtyä. Ei kaikki ole mitään follow for follow tyyppejä.
Tuli mieleen myös, että onko poikaystäväsi mustasukkaista sorttia? Jospa hän ei halua kaverinsa seuraavan sinua tai tuo kaveri pelkää että sinun poikakaverinsa suuttuisi siitä?
Kyllä nyt yrität ap niin hirveän voimakkaasti saada käännettyä tämän niin, että ainoa mahdollisuus on se, että on ihastunut sinuun. Miksi? Hiveleekö se itsetuntoa? Vai oletko kenties itse salaa tähän kaverin ihastunut?
Lopeta sen stalkkaaminen? Meneekö aspergerin elämä nyt sekaisin kun yks tyyppi ei seuraakkaan, voi voi!
Varmaan ei pidä susta ja IRL esittää mukavaa. :)