Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en jaksa noita saara aalto juttuja. Ei v***u kiinnosta!

Vierailija
25.10.2016 |

.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Yhtäkään jaksoa en ole katsonut tai uutista avannut.

Vierailija
2/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kuullut sen yhtäkään biisiä ikinä, eikä todellakaan kiinnosta. Lehdistä nähnyt kuvia, niin vaikuttaa todella tylsältä ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä on syy, että viitsitte vaivautua avaamaan ketjut ja vielä oksentamaan typerät kommenttinne tänne kun ei kerran yhtään kiinnosta??? Jos minua ei kiinnosta joku ketju, kuten nämä "kakka tuli housuun kaupassa" ja "pilllustani tulee vihreää töhnää" , en avaa niitä enkä ainakaan kommentoi koska näen jo otsikosta ettei kiinnosta.

Vierailija
4/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on syy, että viitsitte vaivautua avaamaan ketjut ja vielä oksentamaan typerät kommenttinne tänne kun ei kerran yhtään kiinnosta??? Jos minua ei kiinnosta joku ketju, kuten nämä "kakka tuli housuun kaupassa" ja "pilllustani tulee vihreää töhnää" , en avaa niitä enkä ainakaan kommentoi koska näen jo otsikosta ettei kiinnosta.

Vinkuvonku.

Vierailija
5/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi v* ttu ei niiltä voi välttyä mitenkään jos et ole huomannut!!! jos erehdyt iltasanomia tai iltalehteä lukemaan niin sivusto on täynnä pelkkää britannian x factor sitä ja tätä, saara aalto siellä ja täällä tässä ja tässä asennossa, vähän lisäksi kuvia saara aallon vanhemmista, lapsuuskuvia jne jne. EI KIINNOSTA. Yhtäkään juttua en ole avannut eikä kiinnosta miltä saara aallon laulu kuulostaa...

Vierailija
6/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin

Vierailija
7/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tarvi avata mitään ketjuja. Pelkissä otsikoissa jo saara sitä ja saara tätä

Vierailija
8/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpäs joutessanne auttamassa pulassa olevia lähimmäisiä. Mitä täällä notkutte?

Vierailija
9/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykääpäs joutessanne auttamassa pulassa olevia lähimmäisiä. Mitä täällä notkutte?

En. Saara Aalto voi tehdä sen kun se on niin mahtava

Vierailija
10/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi helvetti teidän kanssa. Te niitä vikisijöitä ja vinkujia olette. :D Koittakaa suunnata huomio muualle jos ette kestä. Ainahan iltalehdet jotain hypettävät aikansa, mutta uutisensa voi lukea myös muualta. Kauhean kova paikka tämä Saara Aalto nyt näköjään monelle. Joo ei tarvi tykätä tai kiinnostaa, saa vaikka vihata jos se tekee autuaaksi, mutta ihmettelen vähän miksi sitten viitsitte tehdä tämmöisiä aloituksia ja kommentoida vähän väliä asiaa. Eikö olisi oman fiiliksen kannalta järkevämpää koittaa vaan ignoorata koko homma ja antaa mennä ns. toisesta korvasta ulos. Ei luulisi olevan niin vaikeaa: ei vaan klikkaa niitä otsikoita.

Vierailija
11/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. En ole kuullut tai nähnyt ensimmäistäkään hänen esittämäänsä laulua, ja aion jatkossakin vältellä sitä parhaani mukaan. Minua ärsyttää kaikki tällaiset median hehkuttamat ilmiöt. Tämäkin on sitä iänikuista "Suomi mainittu, torilla tavataan"- tavaraa.

Vierailija
12/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi helvetti teidän kanssa. Te niitä vikisijöitä ja vinkujia olette. :D Koittakaa suunnata huomio muualle jos ette kestä. Ainahan iltalehdet jotain hypettävät aikansa, mutta uutisensa voi lukea myös muualta. Kauhean kova paikka tämä Saara Aalto nyt näköjään monelle. Joo ei tarvi tykätä tai kiinnostaa, saa vaikka vihata jos se tekee autuaaksi, mutta ihmettelen vähän miksi sitten viitsitte tehdä tämmöisiä aloituksia ja kommentoida vähän väliä asiaa. Eikö olisi oman fiiliksen kannalta järkevämpää koittaa vaan ignoorata koko homma ja antaa mennä ns. toisesta korvasta ulos. Ei luulisi olevan niin vaikeaa: ei vaan klikkaa niitä otsikoita.

Sinähän se tässä vikiset. Pelkää valitusta koko viesti

Vierailija
13/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa liigaa, avioeroja, teetkö tämänkin väärin tai syötkö oikein -juttuja. Ei ne silti mua ärsytä.

Mikähän siinä Saaran menestyksessä harmittaa? Mun mielestä on hienoa, että pienestä suomesta oleva mimmi pärjää tuolla. Ihan samalla lailla olen iloinen Mikko Ilosen peleistä tai lätkämitaleista vaikken niin seuraakaan kun otsikkotasolla.

Hengittäkää välillä.

Vierailija
14/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara kyllä kiinnostaa if you know what i mean.

Vierailija
15/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa liigaa, avioeroja, teetkö tämänkin väärin tai syötkö oikein -juttuja. Ei ne silti mua ärsytä.

Mikähän siinä Saaran menestyksessä harmittaa? Mun mielestä on hienoa, että pienestä suomesta oleva mimmi pärjää tuolla. Ihan samalla lailla olen iloinen Mikko Ilosen peleistä tai lätkämitaleista vaikken niin seuraakaan kun otsikkotasolla.

Hengittäkää välillä.

Ei kiinnosta

Vierailija
16/26 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurattaa kuinka paljon negatiivisia tunteita ja ulostuloja yhden suomalaisen naisen osallistuminen ja pärjääminen isossa musiikkikisassa aiheuttaa.

Sääliksi käy näitä jotka tästä kärsii, teillä on ihan oikeesti ongelmia korvien välin kanssa.

Olishan se ihanaa kun olisi pudonnut jo, eiks niin?

Vierailija
17/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei kiinnosta! Ei Yhtään, ja joka ainoaan ketjuun tuun kirjoittamaan ettei mua kiinnosta. Nyt tiedätte, ettei mua kiinosta, tiiättekö?

Vierailija
18/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt jo, mua ei kiinnosta!!!!!

Vierailija
19/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. En ole kuullut tai nähnyt ensimmäistäkään hänen esittämäänsä laulua, ja aion jatkossakin vältellä sitä parhaani mukaan. Minua ärsyttää kaikki tällaiset median hehkuttamat ilmiöt. Tämäkin on sitä iänikuista "Suomi mainittu, torilla tavataan"- tavaraa.

- meidän tyttö maailmalla

- isänmaalliset kannustavat!

- en ole fani, mutta nyt kuuntelin ekaa kertaa ja muutin mieleni!

- kylmät väreet menivät..

- go go

ARGHTHTHTHHTHH!

Vierailija
20/26 |
26.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se tässä vikiset. Pelkää valitusta koko viesti

Hihhihihi tämä on viihdyttävä keskustelu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme