Onko palstalla ketään oikeaa noitaa?
Harjoitatko noituutta? Mistä siinä on oikeasti kysymys. Tajusin että tiedot asiasta ovat krisseleiden ja J.K Rowlingin kertomuksia joten olisi ihan kiva tietää mistä on kyse ja miksi harjoitat.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tarvitse harjoittaa mitenkään. Aina kun jotain ikävää sattuu, pistää mies minun piikkiin. Olen kuulema noitunut hänet.. Ja on ihan tosissaan.
Onko kyseessä ns. "värinä".
Jos on, niin olisin hiukan huolissani, sillä niillä on noituudesta ikävä rangaistus jonka voi toteuttaa vain yhden kerran.
venefica,malefica maga striga.Fascinansfascinatrix.Pythonissa,saga
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi selittää krisselien mielipuolisen vihan kissoja kohtaan.
Ap
Ap. palstalla on nyt käynnissä keskustelu miten kestää loppuelämä tyhmän kanssa. Olisitko ystävällinen ja menisit kertomaan itsestäsi sinne? Täytät kaikki kriteerit. Ja sen päälle vielä lapsellinen tuon vauvapuheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi selittää krisselien mielipuolisen vihan kissoja kohtaan.
Ap
Ap. palstalla on nyt käynnissä keskustelu miten kestää loppuelämä tyhmän kanssa. Olisitko ystävällinen ja menisit kertomaan itsestäsi sinne? Täytät kaikki kriteerit. Ja sen päälle vielä lapsellinen tuon vauvapuheen kanssa.
Onko tämä noituutta?!
Taas sä varastit mun kommentin ja tuon lainauksenkin vielä... 😁
Minä taas luulen, että periaatteessa kaikilla ihmisillä olisi kyky aistia esim. yliluonnollisia asioita. Mutta se vaatii herkkyyttä, jota suurin osa ihmisistä ei tahdo edes myöntää itsessään olevan, saati sitten että alkaisivat kehittää kyseistä piirrettä.