Olenko huonossa parisuhteessa
Olemme seurustelleet poikaystäväni kanssa reilu 3v. Meillä on ennen mennyt hyvin, mutta nyt kesän jälkeen asiat ovat muuttuneet huonommaksi. Poikaystäväni viettää mieluummin kavereidensa kanssa aikaa kuin minun, vaikka ennen oli toisinpäin. Hänelle on lähiaikoina tullut muutamia uusia tyttökavereita, joiden kanssa hän viettää nykyisin eniten aikaa. Osan heistä hän on tuntenut entuudestaan, mutta muutama on ihan uusi tuttavuus.
Olen ilmaissut hänelle asiasta, etten tykkää kun hän on koko ajan muiden kanssa eikä aikaa jää minulle. Minulle on ihan okei, jos hän viettää aikaa muiden tyttöjen kanssa enkä ole tästä mustasukkainen. Mutta se, että hän on koko ajan heidän seurassaan, ei ole minulle ok! Hän sanoo tämän olevan vain "vaihe", joka menee kyllä ohi. Mutta milloin!? Hän ei itsekään tiedä tähän vastausta. Olen tässä odotellut tämän vaiheen loppumista, mutta loppua ei taida näkyä...
Päätimme pari viikkoa sitten, että pidämme kk pituisen tauon, jos tilanne ratkeaisi hänen puoleltaan, mutta syvästi luulen että tämä vain jatkuu ja jatkuu.
Toinen asia suhteessamme on se, että hän on myös alkanut kesän aikana polttamaan tupakkaa, jota en voi ollenkaan sietää. Tulen huonovointiseksi jo pelkästä hajusta. Tämä asia on vaikuttanut suhteesemme sillä tavoin, etten ole päästänyt häntä lähelleni, jos hän haisee tupakalle. Hän ei ole juurikaan välittänyt asiasta, vaikka tietää että inhoan sitä hajua. Ennen hän poltti todella satunnaisesti n. 5 krt vuodessa, ja nykyään hän on sanonutkin että ennen häntä olisi hävettänyt tulla minun luokseni jos hän on polttanut tai varsinkin jos olisin näkenyt hänen polttavan. Nykyään tämä sauhuttelee edessäni ihan ongelmitta.
Tänään hänen piti käydä luonani hakemassa tärkeä paperi (vaikka olemmekin tauolla), ja niin hän tulikin, nuuska huulessa!!! Ai hitto että tulin vihaiseksi, että näin paljonko hän minusta välittääkään!! Hän ei siis ikinä ole käyttänyt ennen nuuskaa, kun vain joskus kokeillut. Hän kyllä huomasi suuttumukseni ja sanoi lähtiessään että enhän minäkään hänestä välitä..
Mitä minun pitäisi teidän mielestä tehdä?
Kommentit (2)
Tätä olen itsekin käynyt läpi päässäni moneen kertaan. Toisaalta pidämme taukoa juuri sen takia, että näemme asiat ehkä selkeämmin kun olemme olleet toisistamme erossa. Ehkä sen lopullisen päätöksen pystyy silloin vasta ymmärtämään...
-ap
Erota. Ihan suosiolla. Ei ole enää se ihminen johon rakastuit