Syön rasvaa 150g/vrk
Eihän se ole kuin 1350kcal. Jää vielä rutosti kaloreita syödä muutakin.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Minkä värisiä kukkia haluat haudallesi?
Mun äiti sanoi tuovansa mun haudalle ruiskukkia. Hän on kyllä jo kuollut, mutta voisin sanoa, että sinisiä.
En kyllä kysymystäsi ymmärrä.
Ihan fiksua. Eskimoillakaan ei tunnettu syöpää, diabestä tms sairauksia kun söivät lähes pelkästään valaan rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan fiksua. Eskimoillakaan ei tunnettu syöpää, diabestä tms sairauksia kun söivät lähes pelkästään valaan rasvaa.
Mullakin se rasva koostuu lähinnä eläinrasvasta.
Minä saan energiani myös pääosin rasvasta. En kuitenkaan laske määrää, vaan syön ruokani normirasvaisena.
Oletko ylpeä itsestäsi? Miten haluaisit muiden nyt reagoivan tähän ilmoitukseen?
Minäkin syön aika paljon rasvaa vuorokaudessa. En ehkä 150g, mutta yli 100g varmasti ainakin. Pyysin lääkäriä kerran tekemään minulle kolesterolitestin. Ajoi minut ulos vastaanotolta huutelun saattelemana.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä itsestäsi? Miten haluaisit muiden nyt reagoivan tähän ilmoitukseen?
Sä voisit mennä johonkin henkisen tuen keskusteluun. Täällä keskustellaan ravinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä voisit mennä johonkin henkisen tuen keskusteluun. Täällä keskustellaan ravinnosta.
No mutta kyllähän ravintokin vaikuttaa henkiseen ja psyykkiseen hyvinvointiin. Hus itsellesi.
Teetkö istumatyötä ei kyl riitä mun hommissa ollenkaan
Rasvaa kannattais syödä grammoina saman verran kuin tavoitepaino on kiloina
Minkä värisiä kukkia haluat haudallesi?