Mitä kertoo että jos näyttää jollekin kuvia niin ne vain sivuutetaan
Tai että aletaan heti puhua jostain muusta asiasta.
Kommentit (13)
Mitä kuvia? Toisten ihmisten valokuvien kattominen on tosi tylsää. Varsinkin matkakuvien.
Mitä kuvia?
Esim muiden lomakuvat ei vois vähempää kiinnostaa. Tai jonkun random vauvan kuva. Tai oikeestaan ei kauheesti muiden kuvat kiinnosta.
Kiva niitä on kyllä näyttää :D
Riippuu tilanteesta. Itse kyllä tykkään katsella muiden matkakuvia mutta voin ymmärtää, että monista ne ovat tylsiä. Mutta mielestäni silti ihan peruskäytöstapoja, jos joku alkaa innokkaana näyttämään kuvia omasta matkastaan niin voi edes esittää kiinnostunutta.
Itselläni on jäänyt mieleen eräs vuosien takainen illanvietto parin kaverin kanssa. Toinen kaveri oli juuri kotiutunut ensimmäiseltä pitkältä ulkomaanmatkaltaan ja olisi ollut kiva kuulla siitä tarinoita. Mutta ilmeisesti toinen kaveri oli niin kateellinen tästä, että vietimme illan katsellen hänen parin vuoden takaisen matkan kuvia, vaikka toinen kaveri oli juuri saapunut matalta. Eli voihan siinä jotain kateudentynkääkin olla.
Mua kyllä kiinnostaa kaverin matkakuvat. Ihana katsella maisemia, maan tunnusmerkkejä, ruokakuvia. Kuinkahan nuoria te olette jotka sanoivat että evvk. Kuulostaa omaan korvaani nimittäin aika narsistiselta. En ole huomannu meissä -79 lukulaisissa samanlaista itsekeskeisyyttä...
Tuttava ahdistaa mut aina sohvan nurkkaan ja näyttää 1001 vauvan kuvaa. Se on ihan hirveetä. Hymyilet siinä sitten leukaperät krampissa tuskanhiki otsassa.
Ne kuvat ei kiinnosta. Olkaa hyvät ja pitäkää ne piilossa siellä perhealbumissa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa kaverin matkakuvat. Ihana katsella maisemia, maan tunnusmerkkejä, ruokakuvia. Kuinkahan nuoria te olette jotka sanoivat että evvk. Kuulostaa omaan korvaani nimittäin aika narsistiselta. En ole huomannu meissä -79 lukulaisissa samanlaista itsekeskeisyyttä...
Olen vm. 1971 ja ei ihan hirveästi kiinnosta. Joku muutama kuva on ihan ok, että tällaisia maisemia. Mutta just jotain "tällaisen annoksen mä sitten söin keskiviikkona" ja tässä on "muutama yleiskuva siitä hotellin rannasta" ja "tässä Jesse menee tällaisella banaaniveneellä". Tai noita maisemiakin. Harva paikka nyt enää silleen ihmetyttää ja sytyttää, kun on itsekin käynyt jos jonkinmoisissa paikoissa. Yksi-kaksi kuvaa, ihan kiva. Mutta sitä enemmän, ei kiinnosta.
Että evvk.
Muiden valokuvat on about yhtä mielenkiintoisia kuin muiden unet. Eli eivät lainkaan.
Mun äiti alkaa aina meillä synttäreillä muille vieraille näyttää kännykästään lomakuvia ja joka kuvaan liittyy vartin selostus. Aika rasittavaa..
Juliaihminen on laatinut hyvät säännöt lomakuvien näyttämiseen:
http://www.lily.fi/blogit/juliaihminen/lomakuvien-esittelyn-saannot
Vierailija kirjoitti:
Tai että aletaan heti puhua jostain muusta asiasta.
Kaikkia ei kuvien katseleminen kiinnosta. Kannattaisi kysyä asiaa kohteelta etukäteen.
Mulle toisten loma yms. kuvat on ihan evvk, itse kuvaan omaksi iloksi vain maisemissa joissa ei ole ihmisiä.
Kertoo että näytit liikaa kuvia.
Itselleni liikaa kuvia on about yksi kuva.
Ettei kiinnosta.