Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kuoli junan alle aamulla

Vierailija
25.10.2016 |

Miten on mahdollista jäädä alle?

Kommentit (190)

Vierailija
21/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin toi on tosi itsekästä. Samaa kuin jos ajaa vaikka rekan alle. Miettikää, millaisen tuskan se aiheuttaa ajajalle, joka ei ehdi väistää, ja tulee tappaneeksi ihmisen. 

Mun sukulainen on ajanut kahden ihmisen päälle ja ei näytä vaivaavan, toinen oli spurgu ja toisesta en tiedä. 

Vierailija
22/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset jotka laittaa toisen tappamaan itsensä ei saa kyllä pätkääkään myötätuntoa.

Itsekkäitä paskiaisia.

Mitäpä kuolleet sun myötätunnolla enää tekiskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin toi on tosi itsekästä. Samaa kuin jos ajaa vaikka rekan alle. Miettikää, millaisen tuskan se aiheuttaa ajajalle, joka ei ehdi väistää, ja tulee tappaneeksi ihmisen. 

Jep, tuolla tavalla tekevät ovat luusereita joilla ei kestä kantti tappaa ITSE itseään vaan sekin ulkoistetaan muille. On se j*malauta kumma että tietty porukka ei osaa ottaa vastuuta itsestään edes tuossa vaiheessa. Ostaa köyden ja pistää sen kaulaansa tai vetää tabuja ja viinaa. Hyppää sillalta mereen. Asekin on kätevä, mutta sotkuinen tapa. Lisäksi teiden reunoilla on betonisia siltapilareita ja kallioleikkauksia mitä päin voi ajaa kunhan muistaa irrottaa sen turvavyön, ettei käy niin kuin sille yhdelle idiootille joka sai jo toisenkin syyttömän ihmisen tapettua kun piti kerjätä huomiota "tekemällä" itsari. Miksi noita muuten tutkintaan vain tappoina, eikö tuo tarkoituksella vastaantulijaa päin ajaminen ole ihan tahallinen teko?

Vierailija
24/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa ei sentään kuole kukaan ulkopuolinen. Paskiaisia sen sijaan ne, jotka ajaa autolla toista autoa päin. Vehmaalla itsemurhakandidaatti tappoi kaksi  (ja vammautti kolmannen) mutta itseltään ei saanut henkeä pois.

Vierailija
25/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, en tosiaankaan kannata tai pidä hienona tekona hypätä junan alle, mutta miettikääpäs, että tämäkin on saattanut mielessään joskus kelailla, ettei koskaan hyppäisi junan alle, ihan kuin te. Sitten onkin voinut pamahtaa päälle psykoosi, joka saa tekemään aika eriskummallisia asioita. Ei psykoosissa oleva ihminen ole itsekäs, vaan sairas. Ja moni itsemurhan tehneistä olis diagnosoitavissa psykoottisesti masentuneeksi tapahtumahetkellä, ei normaali ihminen tee tuollaista. Toki ehkä näitä äkkipikaistuksissaan tehtyjä itsemurhiakin on, mut yleisempää sillon taitaa olla kumota naamaan purkillinen lääkkeitä.

Vierailija
26/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppäsi, koska ei tuolle I/P-radalle kukaan vahingossa joudu. Se on enimmäkseen aidattu, tai sitten se kulkee korkealla liikennesillalla tai syvällä junille louhitussa kanjonissa.

Ilmankos junat olivatkin puoli tuntia aamulla myöhässä.

Olen muuten itse ollut valitettavasti näkemässä/kuulemassa, kun mies hyppäsi junan eteen Malminkartanossa. Näin hemmon, kun kävelin asemalle ja mietin puolittain, että mitähän toi tossa radan varressa istuu tuolla lailla. Muutaman minuutin päästä juna tuli kohti asemaa, ja sitten kuului sellainen kova kolahdus ja juna tyssähti siihen. Kaikki komennettiin ulos junatunnelista tunnelin eteläpään kautta.

Itsemurhan tehneet ovat tietysti säälittäviä ihmisiä, mutta eniten tuossa tuntuu ikävältä veturikuskin takia, joka ei todellakaan ole tehnyt mitään ansaitakseen tuollaisia kokemuksia. 

Aika itsekästä tappaa itsensä tuolla lailla, itse asiassa.

Kaverini oli ensin pyytänyt psykiatrilta reseptiä nappeihin, joilla voisi lähteä rauhallisesti. Ei ollut saanut. Tuskin juuri kukaan haluaisi tuolla tavalla kuolla, mutta ei tarjota parempiakaan vaihtoehtoja

Vierailija
27/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei siinä mielentilassa mietitä muitten tunteita, vaan oman pahan olon lopettamista keinolla, joka tuntuu ainoalta vaihtoehdolta.

Toivoisi kuitenkin sen verran joustavuutta tekotavan valinnassa, että ei täysin ulkopuolisten elämää mentäisi pilaamaan.

Surullista ja todella ikävää kaikille osapuolille.

Ihan sama se on, millä tyylillä ja tavalla itsemurhaaja tekee lopun elämästään, aina se vaikuttaa muihin ihmisiin, ja eniten itsemurhaajan läheisiin ihmisiin.

Mielenterveys pettää pahan kerran, kun ihminen päätyy itsensä tappamaan. 

Vierailija
28/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, tuolla tavalla tekevät ovat luusereita joilla ei kestä kantti tappaa ITSE itseään vaan sekin ulkoistetaan muille. On se j*malauta kumma että tietty porukka ei osaa ottaa vastuuta itsestään edes tuossa vaiheessa. Ostaa köyden ja pistää sen kaulaansa tai vetää tabuja ja viinaa. Hyppää sillalta mereen. Asekin on kätevä, mutta sotkuinen tapa. Lisäksi teiden reunoilla on betonisia siltapilareita ja kallioleikkauksia mitä päin voi ajaa kunhan muistaa irrottaa sen turvavyön, ettei käy niin kuin sille yhdelle idiootille joka sai jo toisenkin syyttömän ihmisen tapettua kun piti kerjätä huomiota "tekemällä" itsari. Miksi noita muuten tutkintaan vain tappoina, eikö tuo tarkoituksella vastaantulijaa päin ajaminen ole ihan tahallinen teko?

Tällä kertaa oli kyse nuoresta. Nuorella on kasvu ja kehitys kesken. Ei hän ole kykenevä ajattelemaan suuria kuvioita.

Itsetuho, itseinho, kun valtaa kasvavan mielen, ei sinne muuta mahdukaan.

Onneksi et ole koskaan joutunut olemaan minkään epämiellyttävän lähellä. Olet ollut onnekas.

Vierailija
29/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa ei sentään kuole kukaan ulkopuolinen. Paskiaisia sen sijaan ne, jotka ajaa autolla toista autoa päin. Vehmaalla itsemurhakandidaatti tappoi kaksi  (ja vammautti kolmannen) mutta itseltään ei saanut henkeä pois.

Näitäkin on. Mistan, että joskus olisi ollut niin (luin lehdestä), että itsemurhakandidaattia olisi kuljetettu ambulanssin etuosassa (mikä kuullostaa hieman oudolta) ja olisi vääntänyt rattia niin että kolari aihetui ja ambulanssin kuski kuoli ja tämä itsemurhaaja jäi eloon.

Vierailija
30/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tappo ON tahallinen teko, ja itsemurhaa yrittäneellä, onnettomuusinsinöörin mukaan 160 km/h ajaneella kuskilla EI OLLUT turvavyötä. Faktat kuntoon, luuseri.

Vierailija
31/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppäsi, koska ei tuolle I/P-radalle kukaan vahingossa joudu. Se on enimmäkseen aidattu, tai sitten se kulkee korkealla liikennesillalla tai syvällä junille louhitussa kanjonissa.

Ilmankos junat olivatkin puoli tuntia aamulla myöhässä.

Olen muuten itse ollut valitettavasti näkemässä/kuulemassa, kun mies hyppäsi junan eteen Malminkartanossa. Näin hemmon, kun kävelin asemalle ja mietin puolittain, että mitähän toi tossa radan varressa istuu tuolla lailla. Muutaman minuutin päästä juna tuli kohti asemaa, ja sitten kuului sellainen kova kolahdus ja juna tyssähti siihen. Kaikki komennettiin ulos junatunnelista tunnelin eteläpään kautta.

Itsemurhan tehneet ovat tietysti säälittäviä ihmisiä, mutta eniten tuossa tuntuu ikävältä veturikuskin takia, joka ei todellakaan ole tehnyt mitään ansaitakseen tuollaisia kokemuksia. 

Aika itsekästä tappaa itsensä tuolla lailla, itse asiassa.

Pahinta on se, kun viranomaiset pyrkivät lisäämään tuollaisia tapauksia.

Kun ei ole minkäänlaista mahdollisuutta vaikuttaa omaan tilanteeseen, tapahtuu tuollaista.  Kun useammat ihmiset joutuu siihen, todennäköisyys lisääntyy huimasti.

Kannattaa rankaista työtöntä, siitä että työlle ei löydy maksajaa. Tai yleensäkin nyt jo köyhimpiä.

Vierailija
32/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset jotka laittaa toisen tappamaan itsensä ei saa kyllä pätkääkään myötätuntoa.

Itsekkäitä paskiaisia.

Ja tuollaisten mielipiteiden esittäjällä ilmeisesti ku... päässä, niin sinne ei mahdu mitään ajatuksia.

Vierailija
33/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tuollaiseen ratkaisuun päätyvältä ihmiseltä riittää voimia miettiä muiden tulevia traumoja. Eikö tuo ratkaisu kerro sinullekin, että edes niitä omia murheita ei jaksa enää kantaa. Miten siinä pystyisi miettiä muita?

Vierailija
34/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että näyttävä itsemurha on masentuneen surullinen kosto maailmalle. On tavallaan kannanotto kuolla huomiotaherättävästi. Itsemurhaan päätynyt on usein kurottanut apua toisilta ja jäänyt ilman, jäänyt yksin. Siitä tulee kaiken päälle katkeruus ja halu näyttää.

Enkä tiedä, onko kotona rauhassa kuoleminen kuitenkaan niin yksinkertaista tai jalompaa toisille. Ehkä löydyt vasta kun ruumis haisee - aika inhottavaa ja traumatisoivaa naapureille. Ehkä pitäisi soittaa kaukana asuvalle tuttavalle, että tietävät etsiä ruumiin. Mutta kuka haluaa sellaista taakkaa ystävälleen? Jos soittaa lähellä asuvalle tutulle tai viranomaiselle, on vaara että ehtivät estää. Kaukana asuvakin voi estää, jos ottaa äkkiä yhteyttä jonnekin.

Junan alle jääminen on siitä varmaa, että niitä pelastajia ei luultavasti pääse lähelle.

Vierailija
36/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka lainaamani teksti onkin rajua, niin olen samaa mieltä siinä, että on törkeää hypätä junan alle siksikin, että siinä on junallinen ihmisiä miettimässä tämän tuntemattoman ihmisen kohtaloa. Osa voi kokea tosi voimakkaastikin tällaisen tapahtuman. Tai miten selität pienelle lapsellesi, miksi juna seisoo?

Ymmärrän, että itsemurhaaja ei ole tolkuissaan, mutta junan alle käveleminen on kamala tapa päättää päivänsä. Siistimpiä ja vähemmän muille vahinkoa aiheuttavia tapoja on. Ja nyt en edes puhu siitä, että miksi ihminen ylipäätään halua päivänsä päättää. Mietin vain tekotapaa.

Ja kyllä - olen istunut pitkän matkan junassa, joka seisoi keskellä kuutsaa, koska joku oli hypännyt alle. Onneksi mulla ei ollut silloin vielä lapsia, jotka ois matkustaneet mun kanssa. Ihan riittävän inhottavaa oli olla siellä kyydissä muutenkin.

Vierailija
38/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oodi naiselle

Juna tuli, sinä menit

Kaiken vaivan, jäljell vain haivenn

On hommas ny rento, sil olemme vain tährenlento

Hyvästi rakkahin

Vierailija
39/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi jäädä junan alle asemalla, jossa jokainen juna pysähtyy. Miettikääs ny hetki.

Tällä linjalla ajelee vain lähijunat, jotka stoppaa joka asemalla.

Vierailija
40/190 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästi Orphan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme