Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 kertaa/kk ruokakauppaan. Näinkin voi tehdä :)

tätä ei moni usko
25.10.2016 |

5-henkinen perhe, joista vain yksi aikuinen syö työpaikalla (3 teiniä perheessä, joista 1 syö koulussa)

Teen joka päivä terveellistä ruokaa, pakastin on ihan välttämätön ja säilyvä maito!

........niin ja käymme vain Lidlissä, johon menee kerralla noin 300e

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan tehty noin jo vuosia, ei huvita pyöriä kaupassa joka toinen päivä. Auto, kaksi pakastinta ja laktoosivaivainen perhe eli edes maidon säilyvyyden takia ei tarvitse käydä useammin. Meitä on kolme, kaksi aikuista ja teini. Kokkaan itse ja käydään myös siellä mielissä, kk-tasolla ruokamenot yleensä 400, joskus 500 euroa, jos täytellään pakastimia. Molemmat aikuiset syövät kotona ja teini koulussa.

Vierailija
2/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiviäkin kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 2 henkeä, kauppaan menee n.500€/kk toki siihen sisältyy myös pesuaineet jne. Käymme myös usein ulkona syömässä.

Emme tingi laadusta, kaupassa käymme kun tarve vaatii. Näinkin voi tehdä :)

Vierailija
4/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minulla menee puolet vähemmän ruokaan rahaa ja välillä vähemmän. Tuo on 6 € henkilö/päivä. Tuolla budjetilla voi jo vetää lidlin kalleimpia pihvilihoja silloin tällöin.

Vierailija
5/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos on auto.

Vierailija
6/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis minulla menee puolet vähemmän ruokaan rahaa ja välillä vähemmän. Tuo on 6 € henkilö/päivä. Tuolla budjetilla voi jo vetää lidlin kalleimpia pihvilihoja silloin tällöin.

Ap lisää vielä, että tuohon sisältyy kaikki vessapaperit, sampoot, pesuaineet ym.

Vierailija
7/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka itse suosin myös usein lidliä niin ei sieltä kyllä saa sen laadun pihvilihaa mitä me ostamme. Haemme siis suoraan tilalta lihan

Vierailija
8/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi tehdä tuota, koska arvostan tuoretta ruokaa.

Vierailija
9/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on tuoretta? Vihannekset säilyvät hyvin viikon-pari. Leivät laitan pakkaseen ja otan aina vähän kerrallaan-> aina tuoretta. Hedelmätkään eivät mene viikossa pilalle.

AP

Vierailija
10/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kans vähennetty kaupassakäynnin määriä. Ennen käytiin pahimmillaan 4x viikossa, nyt käydään 4 x kuukaudessa. Suunnittelen ostokset huolella ja mietin tarkkaan mitä syödään. Käydään myös paljon Lidlissä. Rahallinen säästö on ihan mieletön! Olis vaan pitäny aina toimia näin :)

Vierailija
11/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on 2 henkeä, kauppaan menee n.500€/kk toki siihen sisältyy myös pesuaineet jne. Käymme myös usein ulkona syömässä.

Meitäkin on 2 aikuista, ja ennen kauppaan meni 450-650e/kk. Nykyään menee ihan naurettavan vähän, tyyliin 250e/kk. Käydään siis kerran viikossa suunnilleen kaupassa. Säästyy aikaa ja rahaa ihan älyttömän paljon. Emme myöskään tingi laadusta :) Syömme vain tuoretta ja teemme kaiken itse. Valmisruuat ym. maistuvatkin ihan kaamealle.

Vierailija
12/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on tuoretta? Vihannekset säilyvät hyvin viikon-pari. Leivät laitan pakkaseen ja otan aina vähän kerrallaan-> aina tuoretta. Hedelmätkään eivät mene viikossa pilalle.

AP

Tiedätkö miksi ne hedelmät eivät pilaannu?

Vierailija
13/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syötte kuukaudessa vain viikon ajan hedelmiä?

Meillä käytetään paljon kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaattia ja hedelmiä. Joten ei kyllä onnistuisi kerran kuukaudessa kaupassa käynti.

Porkkanat,lantut, perunat yms. kyllä säilyvät hyvin sen kuukaudenkin.

Käyn kaupassa 2 kertaa viikossa ja tarjousten mukaan suunnittelen ruuat. Rahaa menee n. 70-80e/vko.

Vierailija
14/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytetään paljon kurkkua, tomaattia, paprikaa, salaattia ja hedelmiä. Joten ei kyllä onnistuisi kerran kuukaudessa kaupassa käynti.

Käyn kaupassa 2 kertaa viikossa ja tarjousten mukaan suunnittelen ruuat. Rahaa menee n. 70-80e/vko.

Ei kun 3 kertaa kuukaudessa käymme!

Kurkut, tomaatit, paprikat säilyy oikein hyvin sen viikon-puolitoista.

AP

Vierailija
15/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eihän tuo ole 6 €/henkilö/päivä! :D Tuo 300 tekee 60 €/henkilö/kk, eli 2 €/henkilö/päivä.

Vierailija
16/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normielämää täällä pohjoisessa, kun lähimpään kunnon kauppaan on kymmeniä kilometrejä. Onneksi on 3 pakastearkkua täynnä hirveä, poroa, kalaa, marjoja. Kaupassa käymme joka toinen vkoloppu.

Vierailija
17/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun 3 kertaa kuukaudessa käymme!

Kurkut, tomaatit, paprikat säilyy oikein hyvin sen viikon-puolitoista.

AP

Aivan, en tiedä mistä sain päähäni että käytte vain kerran kuukaudessa.

Sitten ymmärrän kyllä, enkä pidä outona.

Vierailija
18/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitäkin on 2 aikuista, ja ennen kauppaan meni 450-650e/kk. Nykyään menee ihan naurettavan vähän, tyyliin 250e/kk. Käydään siis kerran viikossa suunnilleen kaupassa. Säästyy aikaa ja rahaa ihan älyttömän paljon. Emme myöskään tingi laadusta :) Syömme vain tuoretta ja teemme kaiken itse. Valmisruuat ym. maistuvatkin ihan kaamealle.

Sori nyt mutta jos teillä menee 250€/kk kauppaan ette todellakaan syö parhaita pihvejä tai kuhaa tai jättikatkarapuja jne.

Vierailija
19/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, eihän tuo ole 6 €/henkilö/päivä! :D Tuo 300 tekee 60 €/henkilö/kk, eli 2 €/henkilö/päivä.

Lukutaito. lukutaito!  Lueppa uudestaan aloitus.. 3 kertaa kuussa, yhdellä kerralla 300.. on 6 euroa päivässä per henkilö... Ei taida vieraita kovin käydä??

Vierailija
20/33 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori nyt mutta jos teillä menee 250€/kk kauppaan ette todellakaan syö parhaita pihvejä tai kuhaa tai jättikatkarapuja jne.

Häh? :D Hummeria ja kaviaaria pitäis syödä niinkö? Laatu tarkoittaa mulle näköjään hieman eri asioita kun sinulle. Mukavaa että tekin voitte syödä niinkun haluatte :) Vaikka sitten niitä sisäfilepihvejä ja katkarapuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän