Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi meikkaat?

Vierailija
25.10.2016 |

Onko se sinulle tärkeää ja miksi?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tosi kaunis. Ja saan tasoitusta kauniimpiin naisiin verrattuna.

Kävin ottamassa

70DD silarit, en miesten takia, vaan naisten taki. Että olisin lähes yhtä hyvä kuin ne kauniimmat naiset.

Jos kaikilla akoilla olisi samanlaiset 70aa-patalaput, ei kait kukaan jaksaisi ottaa silareita?

Vierailija
2/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut lähes päivittäin yli 35 vuotta. En meikkaa ainoastaan kun olen sairas, tai kun matkustan jossain sademetsässä tai tropiikissa. Meikin laittaminen on mulle sama kuin vaatteiden pukeminen; en tunne olevani oma itseni ilman meikkiä. Näytän paremmalta meikattuna, se on tapa ja tottumus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään kestovärillä kulmakarvat tummemmaksi ja käytän ripsiväriä. Joskus laitan huulipunaa mutta yleensä sävytetty huulirasva saa riittää. Omat kulmakarvat ja ripset niin vaaleat että näytän porsaalta jos en tee niille mitään.

Vierailija
4/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen hirveä näppylänaama ja tykkään meikata

Vierailija
5/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tosi kaunis. Ja saan tasoitusta kauniimpiin naisiin verrattuna.

Kävin ottamassa

70DD silarit, en miesten takia, vaan naisten taki. Että olisin lähes yhtä hyvä kuin ne kauniimmat naiset.

Jos kaikilla akoilla olisi samanlaiset 70aa-patalaput, ei kait kukaan jaksaisi ottaa silareita?

Ei se sun geenejäs silti mikskään muuta.

Vierailija
6/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytän aivan perseeltä ilman meikkiä.

Vierailija
7/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä syystä että iho on epätasainen, ja näytän ilman meikkiä lähinnä halloween koristeelta. En ole luonnostani nätti, vaan se vähäkin tulee sieltä purkkien pohjalta.

Vierailija
8/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin meikkaan, mutta kun meikkaan, niin teen sen ihan omaksi huvikseni.

Vierailija
9/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää pirteämmältä. On ihan Nuutuneen näköinen jos ei laita mitään. Aamulla laitan edes ripsivärin, kosteusvoidetta, meikkivoidetta ja sipaisu puuteria ja huulirasva. Tykkään käyttää myös luomiväriä ja sipaista Poskipunaa mutta niitä ei aina ehdi. Jos lähtee johkui sitten vielä rajaukset ja huulipuna.

Vierailija
10/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan, ihan vain huvikseni. Rakastan meikkejä, rakastan testailla erilaisia tuotteita ja etsiä niitä parhaista parhaimpia meikkejä. meikkaan myös kaikkia muita, jotka antavat minun kokeilla heille erilaisia lookkeja. Pidän meikistä, joka korostaa hyviä puolia ja häivyttää huonoja. Väreinä käytän aina vain sävyjä, jotka korostavat omia sävyjä kauniisti. Meikkaaminen on taidetta!

Vierailija
11/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvin kauniit silmät, joista meikillä voi tehdä huomiotaherättävän kauniit. Tykkään katsella silmiäni muun muassa taustapeilistä, ja olenkin itseni suurin ihailija tässä mielessä. Miksi siis en meikkaisi?

Vierailija
12/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ollenkaan, en osaa eikä se tätä naamaa pelastaisi. Menisi vaan rahaa ja aikaa hukkaan. Jotenkin surullista ja huvittavaakin että jotkut ei edes lähikauppaan voi lähteä ilman meikkiä. Pinnallista.

Vierailija
13/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kauniimmalta ja huolitellulta. Käytän meikkivoidetta, värillistä huulirasvaa ja puuteria.

Vierailija
14/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjava vaalea iho, värittömät posket ja huulet, vähän epätasaiset kulmakarvat, tuuheat ripset, mutta nykymittapuulla valjut... Näytän meikattuna paremmalta ja terveemmältä versiolta itsestäni. Murrosiässä aloitin iho-ongelmien myötä ja sillä tiellä olen yhä. Meikkaaminen on myös kivaa.

Vierailija
15/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestakin syystä. Alunperin aloin meikata koska punastelin. Ihon meikkaaminen häivytti vaaleita piirteitäni entisestään, joten kevyesti laitoin ripsiin ja kulmiin väriä.

Sitten aikuisempana se on jäänyt tavaksi. Kehtaan nykyään olla ilman meikkiä, mutta tykkään meikatusta peilikuvasta enemmän, joten miksi ei. Minut kyllä tunnistaa meikillä tai ilman, mutta ilman meikkiä näytän sairaalta.

Vierailija
16/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairas ja sairauden myötä ei ole ripsiä eikä kulmakarvoja, näytän normaalimmalta kun meikkaan. Lessujen mielestä ilmeisesti syntinen?

Vierailija
17/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinertävänkalpea, lievästi harmaaseen vivahtava haamu ilman meikkiä. Näytän oikeasti sairaalta ja huonovointiselta, olen niin kalmankalpea luonnostani. Silmätkin ovat hailakat, silmäripset olemattomat ja päivittäinen liikuntakin saa jostain syystä vain NENÄNI punoittamaan, ei poskia. Silmänaluseni ovat aina tummansiniset, ovat olleet jo ihan lapsesta saakka. Nukkuminen ei vaikuta lainkaan niiden väriin.

Olen täysin terve, hemoglobiinit kunnossa ja harrastan liikuntaa säännöllisesti.

Meikillä saan itseni näyttämään ihan vaan normaalilta ihmiseltä. Kesällä käytän hyvin vähän meikkiä, sillä annan kasvojeni ruskettua pikkuisen edes. Sekin tekee ihostani sellaisen ihan vaan tavallisen näköisen edes. :-D

Vierailija
18/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan harvoin ja riippuu tilanteesta paljonko meikkaan. Jos ihan vain olen menossa ihmisten ilmoille ja olen väsyneen näköinen, niin laitan ripsiväriä, hieman puuteria silmiin ja niiden alle ja kulmaväriä. Jos taas töihin(baaripirkko) niin siellä usein on meikkivoidetta, kajaalia ja luomiväriä noiden aikaisempien lisäksi. Normaalina arkena harvoin tosiaan meikkaan. Olen suhteellisen kaunis luonnostani enkä koe tarvetta pilata hyvää ihoani jatkuvalla meikillä. Tottakai näytän seksikkäämmältä ja kauniit silmäni ovat upeat meilattuna ja en näytä niin lapselta kun meikkaan. Olen siis todella nuorennäköinen. Eli meikkaan varmaan kerran viikossa:)

Vierailija
19/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin tärkeää että meikkaan aina kun astun ulko-ovesta ulos. Olen todella ruma ja meikillä saan edes vähän nätimmäksi itseäni. Mulla ei ole lainkaan itseluottamusta ilman meikkiä.

Vierailija
20/38 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska esteettisyys ja aistikkuus kuuluvat hyvään elämään ja toisten huomioimiseen. Tehdään maailmasta kauniimpi paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän