Miltähän Jaajon vaimosta tuntuu lukea miehensä ihannenaisesta ja sekstailusta
Helmi: Jaajo Linnonmaa Luokkakokous-leffan kuvauksista: Sekstaili unelmiensa naisen kanssa useita tunteja http://www.iltalehti.fi/viihde/2016102522513879_vi.shtml
Eikö
Kommentit (51)
Eikös tämä Jaajo ole Axelin kavereita? Onko ollu filmeissä mukana painimassa yksityisissä leffoissa unelmien naisensa kanssa?
En mä voisi sanoa noin julkisuudessa edes markkinointimielessä. Tuntuisi oman puolison häpäisyltä, vaikka sitten kotona selittäisin vaimokullalle, että sehän on vaan mainosta. Ei kävisi mun moraaliin ja onneks en ole julkisuudenhenkilö. Ja en varmasti sanoisi mistään hinnasta silloin kun vaimo odottaisi meidän lasta.
Jostain luin, Jari on oikeasti Jaajo.Muuttanut virallisesti nimensä.
Muutenki selittää aamulypsyissä aina niistä "helvetin hyvännäköisistä paisteista" ja miten sitä on yritetty iskeä ku on ostanu pinnasänkyä tällaiselta misulta. Joskus myös miten miesten tekis mieli uimarannoilla panna kaikkia niitä naisia jne. Varmaan tosi ihanaa vaimosta kuunnella näitä juttuja...
En itse heittäisi edes vitsillä mitään tuollaista koska se loukkaisi puolisoani vaikkei hän sitä välttämättä näyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
Muutenki selittää aamulypsyissä aina niistä "helvetin hyvännäköisistä paisteista" ja miten sitä on yritetty iskeä ku on ostanu pinnasänkyä tällaiselta misulta. Joskus myös miten miesten tekis mieli uimarannoilla panna kaikkia niitä naisia jne. Varmaan tosi ihanaa vaimosta kuunnella näitä juttuja...
En itse heittäisi edes vitsillä mitään tuollaista koska se loukkaisi puolisoani vaikkei hän sitä välttämättä näyttäisi.
Onko se niin vaikea käsittää... Vaikka sinua ja muita asiasta samaa mieltä olevia loukkaisi, niin Jaajoa ja JAajon vaimoa se ei bälttämättä loukkaa. Ihmisiä on erilaisia ja turha omia tunteitaan on projisoida myötäloukkaantumalla toisten puolesta. Huolehtikaa vaan omista loukkaantumisistanne.
Tähän osaisi varmaan vastata parhaiten Jaajon vaimo.
Eihän kukaan voi väittää ettei tunnu kurjalta tai että tuntuu kurjalta. Ja tietenkin sitä vertaa siihen miltä se omalla kohdalla tuntuisi. Omassa suhteessa kovin moni ei varmaan ole kokenut sitä että puoliso julkisuudessa puhuu noin kun ei meillä kaikilla ole julkkis miestä tai naista.
Te ketkä puolustelette niin puhukaa vaan mitä sattuu sen takia, että se naurattaa tai huvittaa jotain, oman miehen suusta kuultuna mua ei naurattais. Minua, ja puhun itsestäni en sinusta tai Jaajon vaimosta. Ja mietin vaan miltä se vaimosta tuntuu kun kiinnostaa sen mielipide juuri koska en itse osaisi suhtautua huumorilla, jos se edes sitä on. Ap
Jo nimi Jaajo... fy satans... Suomen kulmakarvattomin ja rumin albiino. Varmaan munakarvatkin vitivalkoset.
Onpa av-mammoilla huono itsetunto, ehkä Jaajon vaimolla ei ole. Sen verran Aamulypsyä kuuntelen, että on monesti kehunut vaimoaan.
Jaajon ja kumppanien huumori ei iske kaikkiin, ei niihin kuivimpiin mielensäpahoittajiin.
Siis mitä se on keneltäkään pois jos mies harrastaa seksiä toisen kanssa?
Daa. Niinku saa tulla mukaan jos haluaa tai kyllä sitä seksiä saa sen seksinkin jälkeen.
Ei se seksi rakkautta tuhoa mihinkään. Mitä se on oikeasti vaimolta pois jos mies harrastaa yhden seksin toisen kanssa?
Ei se ole maailmanloppu.
Ymmärrän kyllä jos olette muslimeja tai kristittyjä niin toki. Se on vitun maailmanloppu, mutta ateistin pitäisi ymmärtää paremmin ja elää vapaammin.
Painukaakirkkoontaimosaiikkeihinneulisee kirjoitti:
Daa. Niinku saa tulla mukaan jos haluaa tai kyllä sitä seksiä saa sen seksinkin jälkeen.
Ei se seksi rakkautta tuhoa mihinkään. Mitä se on oikeasti vaimolta pois jos mies harrastaa yhden seksin toisen kanssa?
Ei se ole maailmanloppu.
Ymmärrän kyllä jos olette muslimeja tai kristittyjä niin toki. Se on vitun maailmanloppu, mutta ateistin pitäisi ymmärtää paremmin ja elää vapaammin.
Miksi miehet eivät sitten hyväksy sitä jos vaimo harrastaa jonkun muun kanssa seksiä? miksi se on miehille niin kova juttu?
Vierailija kirjoitti:
Onpa av-mammoilla huono itsetunto, ehkä Jaajon vaimolla ei ole. Sen verran Aamulypsyä kuuntelen, että on monesti kehunut vaimoaan.
Jaajon ja kumppanien huumori ei iske kaikkiin, ei niihin kuivimpiin mielensäpahoittajiin.
No en olis ihan samaa mieltä, ketkähän ne mielensä on pahoittaneet?? Ne jotka miettii miltä vaimosta tuntuu, vai ne jotka haukkuu toiset kirjoittajat av-mammoiksi joilla on itsetunto-ongelma vaan siksi että ne ajattelee toisen tunteita..
Jaajosta tulee pervot ja moraalittomat fibat, sellaiset että ala-ikäisetkin varmaan maistuis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en olis ihan samaa mieltä, ketkähän ne mielensä on pahoittaneet?? Ne jotka miettii miltä vaimosta tuntuu, vai ne jotka haukkuu toiset kirjoittajat av-mammoiksi joilla on itsetunto-ongelma vaan siksi että ne ajattelee toisen tunteita..
Käsittääkseni vaimo on älykäs nainen ja ymmärtää että Jaajoilu on miehensä työ joka tuo leivän pöytään. Jos Jaajo alkaa miettimään mistä uskaltaa vitsailla ilman että joku pahoittaa mielensä, niin ei nykypäivänä uskaltaisi sanoa yhtään mitään.
Vaimo on kaunis, älykäs lääkäri. Eiköhän sen itsetunto kestä, tietää olevansa ykkönen. Mun mies vois heittää tollasta ihan rauhassa, tiedän, että oikeasti rakastaa mua.
En käsitä miten joku voi alentua seurustelemaan/olemaan naimisissa ihmisen kanssa, joka ei ole itselle unelmien kumppani tai että ei ole itse toisen unelmien kumppani. Miten voi vajota niin alas, että suostuu olemaan "toiseksi ihanin" omalle kullalleen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni vaimo on älykäs nainen ja ymmärtää että Jaajoilu on miehensä työ joka tuo leivän pöytään. Jos Jaajo alkaa miettimään mistä uskaltaa vitsailla ilman että joku pahoittaa mielensä, niin ei nykypäivänä uskaltaisi sanoa yhtään mitään.
Niin varmaan onkin ja olet varmasti oikeassa. Julkisuudesta on tuttu vaan mies niin ehkä siks just kiinnostaa millainen vaimo on koska ei varmasti ole ihan helppoo olla Jaajon vaimona.
Ovat kuitenkin olleet yhdessä (tai ainakin tunteneet toisensa) käsittääkseni yli 15 vuotta niin eiköhän siinä ajassa ole vaimo jo nähnyt ja kuullut about kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Painukaakirkkoontaimosaiikkeihinneulisee kirjoitti:
Ei se ole maailmanloppu.
Miksi miehet eivät sitten hyväksy sitä jos vaimo harrastaa jonkun muun kanssa seksiä? miksi se on miehille niin kova juttu?
Uskovaiset miehet ovat pahimpia. Ateistit tuskin välittävät koska jokaisella on yksilönvapaus ja ei se seksi parisuhdetta kaada jos on hyvä avoin suhde.
Ehkä sillä mimmillä on jalat maassa. Kovin harva meistä saa unelmiensa siipan, joten on tyydyttävä toiseksi ihanimpaan.
Luulen, että Jaajollakin voisi käsitys muuttua unelmien naisesta, kun tutustuu siihen. Tuo on vaan ulkoisesti unelmien juttu.
En mäkään ole unelmien mieheni kanssa naimisissa, ei ole sellaista vielä eteen tullut. Silti rakastan miestäni kuin omaani. yhdessä 23 vuotta, enkä ole hänen unelmien naisensa.