Miltähän Jaajon vaimosta tuntuu lukea miehensä ihannenaisesta ja sekstailusta
Helmi: Jaajo Linnonmaa Luokkakokous-leffan kuvauksista: Sekstaili unelmiensa naisen kanssa useita tunteja http://www.iltalehti.fi/viihde/2016102522513879_vi.shtml
Eikö
Kommentit (51)
Samaa mietin. Tarviiko sitä kaikkea aina kertoa.
Jos tuollaisen miehen on nainut niin eiköhän tiennyt mihin on ryhtymässä.. En koskisi pitkällä tikullakaan.
No toi on vaan taktista markkinointia.
Ihan sama, miksi, mutta ällö ukko. Miten upea lääkärinainen on voinut ottaa sen?
Markkinointia tai ei, niin kiva markkinoida vaimon kustannuksella.
Se varmaan hyväksyy asiat kun kolmatta lasta odottaa sille. Niillä varmaan avoin suhde.
Tai sitten saattaa olla, mikä voi perus av-mammalle olla aivan utopistinen ajatus, että Jaajon vaimo ei ajattele tuosta mitään. Jotkut suhteet perustuu luottamukseen. Jotkut ihmiset ja parit osaa keskustella ja luoda säännöt suhteelleen ja ne ei välttämättä ole av-mamman maailmasta käsin luotu. Etenkin jos on juontajan ja näyttelijän työ, niin av-mamman kanssa yhdessäoleminen olisi mahdotonta. Tai siis työn tekeminen olisi mahdotonta sairaan mustasukkaisuuden ja kyyläämisen takia.
Niin, itsellä ei varmaan olisi noin hyvä itsetunto. Haluaisin mielummin että mieheni julistaisi koko suomelle, että minä olen hänen ihannenaisensa..
No, hän on tietysti ylpeä siitä, että tämä todellinen catch, tämä intellectually challenged liimatukka on nykyisin vain hänen, vaikka kysyntää olisi valtavasti.
Av mamman haukkujalle: Joo kyllä ymmärrän, että julkisuudessa annetaan lausuntoja ja Jaajon puheet on aika ronskeja. Tuli vaan mieleen, että miltä vaimosta tuntuu kun kaikki ajattelevat, että vastanäyttelijä on unelmiennainen, eikö edes pientä pistoa tunne, että mitä jos mies on tosissaan.
Ap
No huh huh. Puhuuhan se Jaajo Aamulypsyssäkin vaikka mitä. Nämä jututhan ovat vain osa hänen julkista rooliaan, on yksityiselämässä ihan eri Jaajo. Tottakai sen pitää pitää julkisuudessa omaa "imagoaan" yllä näillä jutuilla. Vaimo tuskin korviaan lotkauttaa näille lööpeille ja Jaajon puheille Aamulypysssä, eikä varmasti tarvitsekaan lotkauttaa.
Haha. Jaajo ei ole tavallaan komea, mutta sen kanssa voisi olla hauskaa.
Ei voi olla tommosen kanssa suhteessa, jos ei ymmärrä tota artikkelia!
Vierailija kirjoitti:
Av mamman haukkujalle: Joo kyllä ymmärrän, että julkisuudessa annetaan lausuntoja ja Jaajon puheet on aika ronskeja. Tuli vaan mieleen, että miltä vaimosta tuntuu kun kaikki ajattelevat, että vastanäyttelijä on unelmiennainen, eikö edes pientä pistoa tunne, että mitä jos mies on tosissaan.
Ap
Uskoisin, että vaimolla on terve itsetunto. Harmillisen monelta se puuttuu, mutta se on asia jossa voi kehittyä. Sinäkin.
Ei se silti tarkoita, että se olisi vaimolle helppoa lukea tollaista.. Voihan olla että nauraa sielä ja lukee että olipa taas hauska vitsi. Saa olla hyvä suhde ja terve itsetunto, mutta silti se voi tuntua kurjalta.
En mä epäile etteikö vaimo hyväksyisi sen että elokuvaan kuvataan seksikohtaus tai edes että miehen unelmien nainen voi olla joku muu kuin vaimo. Mutta mua veetuttaisi se että vaimo näyttäytyy tällaisessa markkinoinnissa säälittävänänpuoleisena hahmona.
Miksi ihmeessä kukaan miettii tälläisiä?
Minäkin olen tehnyt töitä "ihannemieheni" kanssa ja mieheni "ihannenaisensa" eikä ole kotona tullut minkäänlaistaa ongelmaa tai luottamuspulaa.
Sitähän saisi pysyä neljän seinän sisällä jos aviopuoliso tuollaisesta suuttuisi.
Joku viel laitto, et vaimo on raskaana.. Viel suuremmalla syyllä mietin miltä vaimosta tuntuu. Ite oon just raskaana ja oon hirvee norsu ja seksielämä surkeeta kun en mihinkään asentoon taivu (sori ällöä kertoa)
Mä pillittäisin silmät päästäni jos mies sanois tollasta vaikkei tarkottais sanaakaan..
Ja nyt kaikki pitää mua taas hirveenä mustasukkaisena av-mammana, mikä kai tällä hetkellä oonkin :D
Ei hän Jaajon kanssa ole naimissa vaan Jarin. Jaajo on käsikirjoitettu rooli.
Ei miltään, ymmärtää että kyse on tuotteistamisesta.