Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku viisaampi, selittäkää miehen käytös

uudet_tuulet
24.10.2016 |

Olen ollut on-off suhteessa erääseen mieheen jo muutaman vuoden. Minä olen kokoajan ollut se on ja mies enimmäkseen off :-)
Eli jos en ole ollut aktiivinen ja tapaamiset on jäänet miehen kontoille, niin ne on jääneet. Hän kyllä mielellään kontroloi tekemisiäni puhelimitse muttei halua tavata.

No nyt olen saanut tarpeekseni. Elämä on liian lyhyt tällaiseen paskaan. Kun ei kelpaa, niin ei sitte!

Mutta nyt kun en ole vastannut puheluihin ja someviesteihinkin vain sanalla parilla, niin jopas on ukko aktivoitunut! Olin tänään juuri astumassa ovesta ulos, niin eikös äijä just sillä hetkellä kaartanut pihaan! Astuin takas pimeään kämppääni ja ukko tuli oven taakse soittelemaan ovikelloa. Siis WTF?

Kun toinen selvästi osoittaa, että jätä rauhaan ja kun hänen toiveensa toteutuu, niin miksi hänen pitää tehdä itsestään pelle käyttäytymällä kuin idiootti?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan ihan tyypillinen mies, joka ei tiedä itsekään mitä haluaa.

Tai sitten leikkii kanssasi kissaa ja hiirtä.

Kummassakin tapauksessa -tai siis ihan joka tapauksessa- jatka valitsemallasi tiellä. Yritä vältellä miestä mahdollisuuksiesi mukaan. 

Minä pääsin omasta idiootistani eroon hankkimalla tosi söpön "feikki-miehen", eli kerroin eräälle kivalle tyypille ongelmastani ja hän ritarillisesti tarjoutui esittämään poikaystävääni. Hän kävi sohvallani nukkumassa eräänkin yön. NIIN JA OPETTI MINUT KÄYMÄÄN LÄTKÄMATSEISSA!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi