Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tasapaksu pötkylä saada vyötärön?

Vierailija
24.10.2016 |

Suoraan edestä olen melko pötkö, vartalon sivuprofiilissa ei onneksi ole mitään vikaa. Jonkinverran pehmeää löllöä mutta se ei selitä tasapaksuutta.
Onnistuiskohan Korsetilla muokkaamalla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole korsettia kokeillut. Ruumiinrakenne juttu, olen vähän päälle 170cm ja nuorena lähes mallin mitoissa ( 49 kg) eikä mulla silloinkaan ollut vyötäröä. Ostin aika monesti mm. miesten housuja , koska ne olivat "tasapaksuja" eivätkä kavenneet vyötärölle.

Vierailija
2/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan 49 kiloa eikä ole vyötäröä. Tasapaksu on tasapaksu. Mutta ihan kivalta sekin näyttää, kun ei väkisin yritä pukeutua niin kuin olisi vyötärö. Kotelomekot ja vartaloa myötäilevät tunikat sopivat hyvin. Ja pitkänmalliset trikoopaidat on mulla ainakin hyviä. A-linjaiset hameet ja mekot toimii. Ja aikanaan, kun leveät housut olivat muotia, niin ne oli tiukan yläosan kanssa tosi hienot. Ehkä noi on taas tulossa. Ainakin Anna Puu näyttää pitävän sellaisia, tosin sillä ne näyttää kamalalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ainakin Anna Puu näyttää pitävän sellaisia, tosin sillä ne näyttää kamalalta."

XD

Vierailija
4/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole kovin hyvät keskivartalon lihakset, niin niitä treenaamalla saat kyllä kavennettua vyötäröä. Vatsalihasten treenaaminen on aika helppoa. Ja jos treenaus kiinnostaa enenmmänkin, niin saahan sillä myös muotoja takapuoleen, joka sitten voi toimia vastapainoja vyötärölle. 

Vierailija
5/6 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lantio on kapea, vyötärö näyttää leveältä olematta kuitenkaan leveä.

Paljonkaan ei ole tehtävissä tässä tapauksessa.

Vierailija
6/6 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry että jouduin jättämään keskustelun eilen.

Mulla on hyvät keskivartalon lihakset, treenatessa hyvä keskivartalonhallinta. Vatsalihakset siis kunnossa, itseasiassa epäilen että hyvät keskivartalonlihakset lisäävät pötkylämäisyyttä.

Täytyy alkaa treenamaan takapuolta =)

Sen olen huomannut että pukeutumisella saa aika paljon hämättyä. Nyt niin muodikas laatikko ei pue mua yhtään, näytän ihan Paavo Pesusieneltä suorassa vaatteessa jossa vielä mahdollisesti on pudotetut olkapäät.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän